Hvis man som rogue har et par sword, hvad for nogle enchant er så bedst at få på?
Skal det være:
+15 agi
Crusader
Lifestealing eller en hel anden?
Ville gerne vide hvor meget lifestealing stjæler
Hvis man som rogue har et par sword, hvad for nogle enchant er så bedst at få på?
Skal det være:
+15 agi
Crusader
Lifestealing eller en hel anden?
Ville gerne vide hvor meget lifestealing stjæler
Lifesteal tager 20-30 life og er et nedern enchant kontra prisen imho... specielt pvp wise
Jeg har +5 dmg på mainhand og +15 agi på off, men det er daggers... Vores bedste sword rogue har +15 agi på både brut blade og Viskhag ... Ville umiddelbart mene det er det bedste
hmmm jeg har det samme problem det bar med dagger den ene er electrificed dagger den fra AV revered og så kommende lobo ska ha elec i off og lobo i main
Jeg skal bare glemme crusader, og skaffe noget agi enchant
Har en brut blade og et eller andet epic off hand fra Zul gurub som jeg ikke kan huske navnet på men, har +15 agility på begge. De giver det bedste i alt.
388 agility unbuffed ftw!
hehe ja vil også sige +15 agi det skal jeg da også have når jeg finder lidt bedre daggers end jeg har nu, den enchant koster dog ca 90G på Arathor
QuoteOprindeligt indlæg af dkwolf
hehe ja vil også sige +15 agidet skal jeg da også have når jeg finder lidt bedre daggers end jeg har nu, den enchant koster dog ca 90G på Arathor
Kun 90g???? vildt. De kan nemt rende op i 150g på min server.
QuoteOprindeligt indlæg af ZeroKill3r
Har en brut blade og et eller andet epic off hand fra Zul gurub som jeg ikke kan huske navnet på men, har +15 agility på begge. De giver det bedste i alt.
370 agility unbuffed ftw!
Har 411 atm Og har endda kun +15 agi på min offhand :>
på min server har jeg fået tilbudt agilty for 50g men havde trash og dire nail fra ham den store drage i sunken så ku ikke se hvorfor jeg skulle købe den men nu er den oppen på 100g en gang imellem 70g men det er sjældent
QuoteOprindeligt indlæg af g00s3
Har 411 atmOg har endda kun +15 agi på min offhand :>
Tror også godt jeg kunne få den preset derop, har ikke noget agility på mine leggings (+35agi). neck(+14agi), eller en af mine ringe, (+15agi)
Well AGI enchant er fed til offhand men ville nok stadig få en crusader på main-hand. den proccer ret tit, og med 75-125 healing og +100 str i nogle sekunder sparker den numse