Jeres bedste bille nogensinde.

  • Jeg elsker simpelthen at kigge på billeder så jeg vil derfor lige høre om i ikke kan poste et link til det bedste i billede i nogensinde har taget i denne tråd.
    Så kunne vi måske lave en lille konkurrence ud af det :)


    Her er mit: http://www.deviantart.com/deviation/21469158/

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Ja personligt vil jeg ikke ligge noget op for det vil jeg sgu aldrig kunne blive enig med mig selv om.


    Det er så forskelligt fra emne til emne så jeg aldrig finder ud af det. Tager også så mange nye hele tiden så vil altid være nye muligheder.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Ja personligt vil jeg ikke ligge noget op for det vil jeg sgu aldrig kunne blive enig med mig selv om.


    Det er så forskelligt fra emne til emne så jeg aldrig finder ud af det. Tager også så mange nye hele tiden så vil altid være nye muligheder.


    samme her.. det er sq rigtig svært og udnævne en favorit :ohmy:


    http://www.deviantart.com/view/20025980/


    http://www.deviantart.com/view/20159049/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aagaard1000


    Vil mene din nr. 2..


    kk.. men det er jo også 2 vidt forskellige ting.. hvis jeg postede 2 med landskab, ville du også vælge en.. derfor det er så svært og vælge en

  • Fik lige en idé.
    Vi poster alle det billede som vi aller bedst kan lide altså af vores egen. Kun ét.
    Og derefter opretter jeg en ny tråd hvor der er en poll i hvor man kan stemme på det billede man bedst kan lide og så kan det billede blive kåret til "Det bedste billede nogensinde taget af et Tweak medlem"

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
    Fik lige en idé.
    Vi poster alle det billede som vi aller bedst kan lide altså af vores egen. Kun ét.
    Og derefter opretter jeg en ny tråd hvor der er en poll i hvor man kan stemme på det billede man bedst kan lide og så kan det billede blive kåret til "Det bedste billede nogensinde taget af et Tweak medlem"


    Og hva' ska' vi så brug' det til ? Hmm !!! Handler det - at tage billeder - ikke om at én person fanger et motiv, som han/hun selv føler noget for.
    Eller handler det om at blamere sig og kunne sige "mit billede er bedre end dit" ! Synes det er en mærkværdig indstilling. Men hver sine lyster. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Og hva' ska' vi så brug' det til ? Hmm !!! Handler det - at tage billeder - ikke om at én person fanger et motiv, som han/hun selv føler noget for.
    Eller handler det om at blamere sig og kunne sige "mit billede er bedre end dit" ! Synes det er en mærkværdig indstilling. Men hver sine lyster. :roller:


    Hvorfor så vise sine billeder til andre overhovedet?


    Syns da det en ok ide, hvis der kan holdes styr på det, det bliver nok det sværeste...

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen


    Hvorfor så vise sine billeder til andre overhovedet?


    Syns da det en ok ide, hvis der kan holdes styr på det, det bliver nok det sværeste...


    Vel for at dele sine oplevelser med andre - i stedet for at ha' dem for sig selv. Vel ikke for, at kunne prale af dem, over for andre.
    Selvklart er det rart, hvis andre også kan se det smukke eller det unikke - i de billeder man ta'r.
    Men ligefrem at klassificere dem, er for mig underligt.
    Kan slet ikke se, hva' det ska' bruges til !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Og hva' ska' vi så brug' det til ? Hmm !!! Handler det - at tage billeder - ikke om at én person fanger et motiv, som han/hun selv føler noget for.
    Eller handler det om at blamere sig og kunne sige "mit billede er bedre end dit" ! Synes det er en mærkværdig indstilling. Men hver sine lyster. :roller:


    Slap dog af. Manden kommer stille og roligt med en idé, og så kommer du flyvende med nok udråbstegn til en førsteplads på ofirchatten.
    Der er da ikke noget som helst mærkeligt ved en lille konkurrence om bedste billede, på samme måde som vi har haft konkurrencer om bedste casemod - som jo somregel nok også er lavet efter vores eget hovede.
    Folk kan da bare takke pænt nej, hvis de ikke bryder sig om få bedømt deres billeder i sammenhæng med andres.


    Som Wraper skriver, ville det være en god idé at lave nogle kategorier. Sådan landskaber, solnedgange, særlige motiver eller kunstnerisk udtryk - hvis man kan kalde det det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque


    Slap dog af. Manden kommer stille og roligt med en idé, og så kommer du flyvende med nok udråbstegn til en førsteplads på ofirchatten.
    Der er da ikke noget som helst mærkeligt ved en lille konkurrence om bedste billede, på samme måde som vi har haft konkurrencer om bedste casemod - som jo somregel nok også er lavet efter vores eget hovede.
    Folk kan da bare takke pænt nej, hvis de ikke bryder sig om få bedømt deres billeder i sammenhæng med andres.


    Som Wraper skriver, ville det være en god idé at lave nogle kategorier. Sådan landskaber, solnedgange, særlige motiver eller kunstnerisk udtryk - hvis man kan kalde det det.


    Slap da selv af ! Er det fobudt, at ha' en anden mening og sagligt stille ? til idéen ?
    Det ku' du lære lidt af, i stedet for at kaste dig over folk, som har en anden mening.
    3 udråbstegn "der kommer flyvende". OMG - det er sørme voldsomt - uha uha ??
    Hvorfor er jeg ikke blevet overrasket over dit indlæg ? Tja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Kort lille ting her... i 2 fis i priv med det der inden i ødelægger en tråd for folk !


    Til forslaget... foto konkurrence holder man jo mange steder men syntes også man burde vælge et emne som det skulle foregå i da det ellers ikke er til at sammenligne.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Til forslaget... foto konkurrence holder man jo mange steder men syntes også man burde vælge et emne som det skulle foregå i da det ellers ikke er til at sammenligne.


    Nemlig. Eller lave en opdeling efter type.


    Synes faktisk det kunne være en rigtig god ide, og en god måde at få noget farve på forsiden, hvis de nominerede billeder nu blev smidt op.
    Med foto/grafik sektionen har tweak.dk jo egentlig bevæget sig ind på området, så det kunne da være fedt med et officielt arrangement af en art.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Slap da selv af ! Er det fobudt, at ha' en anden mening og sagligt stille ? til idéen ?
    Det ku' du lære lidt af, i stedet for at kaste dig over folk, som har en anden mening.
    3 udråbstegn "der kommer flyvende". OMG - det er sørme voldsomt - uha uha ??
    Hvorfor er jeg ikke blevet overrasket over dit indlæg ? Tja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Nej, det er ikke forbudt at have en mening, og Torque har sin om dit indlæg..


    Jeg syntes selv du starter ud med en ret så dårlig tone, og får igen af samme skuffe, som du så brokker dig over..
    Kan vi relatere et lille ordsprog til dette? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner


    Nej, det er ikke forbudt at have en mening, og Torque har sin om dit indlæg..


    Jeg syntes selv du starter ud med en ret så dårlig tone, og får igen af samme skuffe, som du så brokker dig over..
    Kan vi relatere et lille ordsprog til dette? ;)


    SLUT kommer ikke vi andre ved gå i priv... havde jeg været admin var de indlæg sgu røget ud !!!!

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Så kunne vi jo hvis vi fik lov oprette 3 tråde med polls i hvor der er forskellige kategorier.
    Hvis vi altså må for en mod.


    Så skulle kategorierne vel være:
    Makro.
    Natur & landskab.
    Andet.


    Skriv hvis der mangler en vigtig kategori.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)


  • Der er allerede én foto konkurence på tweak.. ;) .. måske kunne vi bare næste gang lave den med en lidt kortere periode
    Ellers syntes jeg også det er en god idé..


    fx på fk er der temaer som fx Øjenkontakt - Fanget - Detaljeret osv.


    Ps
    Wraper .. fedt billede med hunden:D