Anbefales.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Hvordan kan du sige om numrene fra idag høres om 20 år? :)


    Tvivler på at der er ret meget af det samlebåndsmusik der laves idag der bliver spillet specielt meget om 20 år, men det er nok godt det samme :))

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Tvivler på at der er ret meget af det samlebåndsmusik der laves idag der bliver spillet specielt meget om 20 år, men det er nok godt det samme :))


    Tune Up skal ihf. sættes til anlægget til min 50 års fødselsdag :))


    Men at det bliver hørt af andre ved jeg så ikke :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Nu tænkte jeg netop ikke på den slags musik, men mere sådan noget som Coldplay og Green Day.


    Mente godt nok samlebåndsmusik, men kan godt se det ikke var gjort tydeligt ..


    Coldplay eller Greenday kan nok sagtens blive hørt om 20 år, men vi kender alle sammen de der hits som lige rykker en måned eller 2, så er de glemt ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Mente godt nok samlebåndsmusik, men kan godt se det ikke var gjort tydeligt ..


    Coldplay eller Greenday kan nok sagtens blive hørt om 20 år, men vi kender alle sammen de der hits som lige rykker en måned eller 2, så er de glemt ...


    **host** Anna David **host** ;)


    Men helt sikkert at Coldplay og Green Day bliver spillet engang i fremtiden. Har da forresten også endeligt taget mig sammen til at bestille Coldplay - X&Y, så mon ikke den er i CD-afspilleren sidst på ugen :D Og Green Day er der allerede :))

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    **host** Anna David **host** ;)


    Men helt sikkert at Coldplay og Green Day bliver spillet engang i fremtiden. Har da forresten også endeligt taget mig sammen til at bestille Coldplay - X&Y, så mon ikke den er i CD-afspilleren sidst på ugen :D Og Green Day er der allerede :))


    Er det ikke den der "fuck dig sang" ? ... Puha :boxed:


    X&Y er genial, især "Speed of Sound" ... eller hvad det nu er den hedder ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Er det ikke den der "fuck dig sang" ? ... Puha :boxed:


    X&Y er genial, især "Speed of Sound" ... eller hvad det nu er den hedder ..


    Jeg vil nærmere kalde den "fin". men det er nok mere på grund af min skuffelse i forhold til A rush of blood to the head. Kvaliteten som sådan er der skal intet galt med, den er bare ikke helt der oppe hos forgængeren imo.
    På samme måde har jeg det med Mew. Pissefedt album, men fladt når man nu kunne høre Frengers i stedet ;)
    Glæder mig til at se hvad Kashmir disker op med nu her på næste mandag. Har ikke rigtig udviklet et specielt forhold til Zitilites, selv om jeg nemt kunne med noget lytning. Men det lover flot med The curse of being a girl og info om gæsteartisterne :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR


    Jeg vil nærmere kalde den "fin". men det er nok mere på grund af min skuffelse i forhold til A rush of blood to the head. Kvaliteten som sådan er der skal intet galt med, den er bare ikke helt der oppe hos forgængeren imo.
    På samme måde har jeg det med Mew. Pissefedt album, men fladt når man nu kunne høre Frengers i stedet ;)
    Glæder mig til at se hvad Kashmir disker op med nu her på næste mandag. Har ikke rigtig udviklet et specielt forhold til Zitilites, selv om jeg nemt kunne med noget lytning. Men det lover flot med The curse of being a girl og info om gæsteartisterne :))


    Jah, er lidt skuffet over Mew's nye single ... Men albummet er det kommet ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Jah, er lidt skuffet over Mew's nye single ... Men albummet er det kommet ?


    Ja.. And the Glass Handed Kites.
    Det er skam ganske flot og meget Mew'sk. Men det er bare ikke HELT godt nok. Det er faktisk nok bedst set som helhed, da alle numrene stort set glider ind i hinanden. Det er ret flot lavet, men på den anden side også en ulempe i mine øjne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Mews nye album er IMO bedre end det foregående. Special, Zookeeper's Boy, Apocalypso; alle sammen fantastiske sange.


    Og på frengers er der mindst lige så mange:
    Snowbrigade, Shespider, Am i Wry? No og 156..
    Som sagt er And the glass.. ikke dårligt, men synes ikke det er med frengers, som så også er sublimt.
    Men det kan også være det er fordi det bare ikke virker som en samling numre men i stedet som et enkelt langt..

  • Har længe overvejet om jeg skulle have nummer 2 album .. Må nok hellere få hørt et preview .. Er meget glad for det første nemlig ...


    Når det ikke lige er Trance der flyder ud af højtalere (som det stort set altid er), så er Mew, coldplay etc. gode alternativer ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Har længe overvejet om jeg skulle have nummer 2 album .. Må nok hellere få hørt et preview .. Er meget glad for det første nemlig ...


    Når det ikke lige er Trance der flyder ud af højtalere (som det stort set altid er), så er Mew, coldplay etc. gode alternativer ..


    Du skulle lægge det trance på hylden og gøde den ordentlige del af din musiksmag ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    De kan jo ikke gøre for det ;)


    Men popdrengemusik vil jeg ikke engang kalde det .. Brianmusik er nok nærmere den rette betegnelse ..


    NÅh ja, pest eller kolera.


    Helt enig Fed7Has.

  • tja kan se der er en mio kommentar ehe


    Men kan godt li sådan lidt roligt med go bass i :)


    Bare Bassen er der er jeg os ;D

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • hmm hjemme ved mig bliver der kun spillet pop hvis pigerne vil høre det.. heh.. eller er det næsten alt fra Eurodance til HARDSTYLE..! :dance: hehe..


    men nyt musik i affe stil vil jeg nok sige at disse track vil befinde sig ca.


    Cascada - How Do You Do (Orginal Radio Edit)
    Partycheckerz - Baby I Love You Way [Rob Mayth Remix]
    C-Bool vs. Bass Up - House X Baby (Stylefiler Remix)
    Klubbingman Ft. Trixi Delgado - Love Message
    Franky B. - Mr. Lonely (Bangbros Mix)
    Lacuna - Celebrate The Summer (Rave Allstars Remix)
    jens o - one more (verano remix)


    :P :D

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Prophet
    hmm hjemme ved mig bliver der kun spillet pop hvis pigerne vil høre det.. heh.. eller er det næsten alt fra Eurodance til HARDSTYLE..! :dance: hehe..


    Så skal de godt nok spørge pænt her .. :razz: