Tweak.dk t-shirt

  • Nu hvor det forhåbentligt bliver aktuelt med det t-shirt halløj, skulle man da næsten lave en lille konkurrence ud af det. Ikke at der nødvendigvis skulle være præmier eller noget, men så kunne folk få et input og lidt indflydelse på det endelige resultat.


    Man kunne jo passende lave en tråd i foto og grafik :D


    Edit: Det kræver heler ikke de helt store kendskaber til alle de smarte grafiske værktøjer der.. Tekst, placering og font kan være altafgørende, så man kan komme langt bare med paint. Så kan alle være med :D

  • tismund - kan du ikke give den sådan en slags fadende farver, som der er på den shirt jeg postede, det ville se mega nice ud. Syns den virker lidt kedelig den du har lavet. Motivet er skide fedt - men den mangler lidt blå farve;) ... hehe... syns jeg:P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    tismund - kan du ikke give den sådan en slags fadende farver, som der er på den shirt jeg postede, det ville se mega nice ud. Syns den virker lidt kedelig den du har lavet. Motivet er skide fedt - men den mangler lidt blå farve;) ... hehe... syns jeg:P


    Så er den lidt mere ung :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund


    Så er den lidt mere ung :D


    Det er nemlig bare helt raket det der :D ... hehe


    Men - ja, jeg er krævende, hehe... men se tweak's banner, der er den blå farve meget mørkere, hehe... kan du ramme den? :) ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ


    Det er nemlig bare helt raket det der :D ... hehe


    Men - ja, jeg er krævende, hehe... men se tweak's banner, der er den blå farve meget mørkere, hehe... kan du ramme den? :) ...


    Ja sagtens, men så går fusen lidt af at lave den.. Ser hvertfald lidt kedeligt ud :D

  • okat trist ... hehe... spekulerede på en ny, men det vil igen gøre det dyrere at lave, det kunne være mega fedt at tage den klode - som er på banneret, altså original kloden, og så bruge den som farvetema på den kugleformede del af logoet...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    okat trist ... hehe... spekulerede på en ny, men det vil igen gøre det dyrere at lave, det kunne være mega fedt at tage den klode - som er på banneret, altså original kloden, og så bruge den som farvetema på den kugleformede del af logoet...


    Det bliver bare lidt problemetisk når den skal til tryk kunne jeg forestille mig. Er rimlig sikker på at de godt vil have det i CMYK. Og ja, det bliver rocker dyrt :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund


    Det bliver bare lidt problemetisk når den skal til tryk kunne jeg forestille mig. Er rimlig sikker på at de godt vil have det i CMYK. Og ja, det bliver rocker dyrt :D


    Ok. Status indtil videre er, at folk synes det Tismund er kommet op med er knaldgodt. Vil det være noget I havde lyst til at gå i?
    Med hensyn til farvene, så skal vi ik bekymre os om økonomien, så længe stykantallet ligger melvem 1-og 100, så tror jeg det blir minimale udgifter. HVis jeg får et GOO "do it" så vil jeg godt prøve at undersøge og evt. lave en prøve på det vi kommer frem til skal være prototypen !
    Er der stadig enighed om en sort, eller blir den for trist ? Nogle mente enn mellemting - grå ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus


    Ok. Status indtil videre er, at folk synes det Tismund er kommet op med er knaldgodt. Vil det være noget I havde lyst til at gå i?
    Med hensyn til farvene, så skal vi ik bekymre os om økonomien, så længe stykantallet ligger melvem 1-og 100, så tror jeg det blir minimale udgifter. HVis jeg får et GOO "do it" så vil jeg godt prøve at undersøge og evt. lave en prøve på det vi kommer frem til skal være prototypen !
    Er der stadig enighed om en sort, eller blir den for trist ? Nogle mente enn mellemting - grå ?


    Syns sort er lidt kedeligt. stemmer helt sikkert for en mørk farve, men ville være mere spændene med noget nuance, f.eks. en mørk blå, grå, grøn eller brun.
    Her er lidt eksempler


    Edit: nu skal folk også lige have en chance for at komme op og lave noget :D

  • Hvis det ik' ska' være sort, som jeg synes er den farve der matcher til de fleste ting. Så skal det være mørkeblå - da det imo vil passe bedre farvemæssigt - med Timund's forslag.
    Selve det praktiske - der vil det måske være en go' idé, at få evt. Martin el. en af de andre "bosser" med.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Hvis det ik' ska' være sort, som jeg synes er den farve der matcher til de fleste ting. Så skal det være mørkeblå - da det imo vil passe bedre farvemæssigt - med Timund's forslag.
    Selve det praktiske - der vil det måske være en go' idé, at få evt. Martin el. en af de andre "bosser" med.


    jeps mørkeblå eller brun

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund


    Det bliver bare lidt problemetisk når den skal til tryk kunne jeg forestille mig. Er rimlig sikker på at de godt vil have det i CMYK. Og ja, det bliver rocker dyrt :D






    Hmmm - sorry men "Er i på skovsvampe eller hva". OK måske ser i bare for meget Will & Grace - men heeeelt ærligt - den HER - yeeeeeeeeeeeeeeeeerk.... 8o :roller:

  • ..Syns stadig at Lasse's forslag til en shirt er fedest..
    Skal da bare så meget ha' den på i byen.. :)) :boxed:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo