Warrior - Prot. Spec. & Shield block

  • Hey..


    Jeg har efterhånden været level 60 i lang tid, og har fået skrabet alle nødvendige tanking items sammen, som findes uden for molten core... Jeg vil derfor specce til en DMG / Offtank hybrid... Er i øjeblikket speccet Arms / Fury... Og har tænkt mig at specce til dette build:


    Arms : 33 points
    Improved Rend 3/3
    Deflection 5/5
    Tactical Mastery 5/5
    Improved Overpower 2/2
    Deep Wounds 3/3
    Impale 2/2
    Two handed Weapon sspecialization: 5/5
    Axe Specialization 5/5
    Sweeping Strikes 1/1
    Mortal Strike 1/1


    Fury : 5 points
    Cruelty 5/5


    Protection : 13 points
    Shield Specialization 5/5
    Toughness 5/5
    Defiance 4/5


    Hvad mener i om dette build? Som DMG-Dealing Warrior / Off Tank. Ér selv lidt i vildrede vedr. 2 Hand specialization, om jeg skulle spare nogle points der, for at bruge dem i Prot. Talent Tree i stedet..


    Og så til det pinlige sprøgsmål vedr. Shields..
    Alle shields har en blockrate, jo højere denne er, jo højere er ens chance to block vel? - Hvilke stats indvirker på ens blockchance? Og - Når et skjold blocker, blive al skaden fra det blokerede slag stoppet? eller kun noget af det? - Har ikke helt styr på hvordan shields fungerer :S :O


    På forhånd tak for hjælpen!


    Mvh. Sandman

  • 31/5/15 er klart det mest brugte dam/offtank warrior build


    Jeg vil kun ta 3/5 i 2H spec , og så 5/5 i Defiance


    Str + block value giver hvor meget dam du blocker , defense giver dig %chance to block

    I USE AJAX


    Gille 60 warrior
    Maintank hos Wipe Kazzak

    Rettet en gang, sidst af gille ().

  • En del guilds har fundet ud af, at hvis blot warrior får lov til at få den nødvendige agro er Protection build ikke nødvendigt.....Det burde det efter mening, men forskellen er så lille som Blizzard nu engang har lavet det, at det ikke er nødvendigt.


    Dog ved MC o.lign. instances vil jeg anbefale du ikke benytter bleed grundet det tager en slot når du critter.

  • Drop 2hand spec. få imp charge


    men ellers god MS offtank spec :)


    carstone aproved!

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Drop 2hand spec. få imp charge


    men ellers god MS offtank spec :)


    carstone aproved!


    :D


    Hvorfor Imp Charge? Det skulle da være for at generere mere rage i solo play.. Men der vil jeg lige så godt fortrække at have et par points i 2H Spec da jeg altid bruger 2H når jeg soloer..


    Mvh. Sandman



  • Kan ikke forstå, man vælger Shiels Specialization, når man har 2h weapon, hvad er fordelen i det, som offtank damage dealer

  • min warrior er 5-5-41 i build mc/onyxia tank
    jeg har en st med samme build


    men vores problem ligger i vores 3rd tank er det samme some du poster og han kan ikke holde aggro uden han står med moppet i meget lang tid det er der desværre ikke så meget af i mc pga af spawn


    jeg kan kun sige du skal bruge 1 til 2 proct tanks i mc andet holder bare ikke,
    problem er bare jeg ikke rigtigt køre ubrs,scholo og start og når jeg køre det skal jeg stå længe med mobbet da de slet ikke kan lave noget skade=rage på mig men hvad fanden det enest jeg vil have nu er baronens mount så glem det noob instance

    AMD xp4400 2gb ocz ram X800XTPE 480 GB HD 550Watt enermax
    CoolerMaster Stacker alt kølet af Dangerden vandsystem


    WOW::::
    Preist lvl 60 pve på arathor name virus
    warrior lvl 60 pvp på sylvanas name virus http://ctprofiles.net/373430
    shaman lvl 60 pvp på sunstrider name sagdedusvin

  • Man kan sagtens tanke hele MC + enda nogen i BWL som arms/fury build. tank spec sux :p har selv lige været tank specced i 2 måneder, men er lige respeccet. og så har jeg full Might set so mgir mig 15% mer threat på sunder armor, det hjælper nok også lidt

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • vil nok mene det er dit might set der gør det jeg går selv med en del might og dark iron set det er nok mit problem jeg mangler stadig et par ting i might


    men ragna med 400 i fire res så flyer man ingen steder

    AMD xp4400 2gb ocz ram X800XTPE 480 GB HD 550Watt enermax
    CoolerMaster Stacker alt kølet af Dangerden vandsystem


    WOW::::
    Preist lvl 60 pve på arathor name virus
    warrior lvl 60 pvp på sylvanas name virus http://ctprofiles.net/373430
    shaman lvl 60 pvp på sunstrider name sagdedusvin

  • hmmm måske har ikke teste det i nu men hvordan får man onyxia tilbage efter phase 2 når hun lander, mener personlig hun er 10 gange letter med et sheild bash også sunder amor kan ikke rigtigt se hvordan hun ellers kan blive din hurtigt, har dog set en mortal build warrior tank hende men han så da temli prof ud men hver sin smag

    AMD xp4400 2gb ocz ram X800XTPE 480 GB HD 550Watt enermax
    CoolerMaster Stacker alt kølet af Dangerden vandsystem


    WOW::::
    Preist lvl 60 pve på arathor name virus
    warrior lvl 60 pvp på sylvanas name virus http://ctprofiles.net/373430
    shaman lvl 60 pvp på sunstrider name sagdedusvin

  • Quote

    Originally posted by virus_dk
    hmmm måske har ikke teste det i nu men hvordan får man onyxia tilbage efter phase 2 når hun lander, mener personlig hun er 10 gange letter med et sheild bash også sunder amor kan ikke rigtigt se hvordan hun ellers kan blive din hurtigt, har dog set en mortal build warrior tank hende men han så da temli prof ud men hver sin smag


    Hehe jeg tankede faktisk Onyxia idag. MS/fury build. full might. 2hander Spinal Reaper:P og gik rigtig godt :) og tankede Razorgore 10mins siden med ms/fury og full might. det er altså ikk det store problem med MS/fury alligevel hva :P



    og ang 400 Fireresist. når du rammer 315 hjælper mer intet. så hold det på 315 og få mer stm og defence!

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W