Bilforhandler??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR


    Ja han skal sgu så. Ellers begynder han at bide i folk og sådan. Han siger selv det smitter.. Tror det var MID han kaldte det. Hvad mon det står for??


    MID.. det står for Mælkekasse/Icebeam disease :))


    Firedog, det eneste man kan bruge en hamster til er stangtennis :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    MID.. det står for Mælkekasse/Icebeam disease :))


    Firedog, det eneste man kan bruge en hamster til er stangtennis :))



    ik hvis den ikke flyver om morgen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teelq
    vidste godt de er en off topic sektion, men god damnit da :boxed: :boxed:


    Kan du da ikke li' SlackeR og Origins humor ? *G*

  • Haha origein jeg kom lige til at tænke på noget. Nu kan jeg lissom fornemme du har et eller andet med John. Fantastisk navn, som jeg selv har dyrket i et par år nu. Det er faktisk en besættelse næsten :))
    Så kaldte du mig svin i går.. John og svin er de to navne jeg hører, ud over Mathias, som jeg hedder, når jeg går i byen og folk hilser. Du ved mest folk som venner kender og sådan. Og så er jeg blevet præsenteret som svin, hvis det har været en ven som har præsenteret mig. Ihvertfald hvis det var dengang det var det jeg blev kaldt. Hvis jeg bliver kaldt John har jeg sandsynligvis sagt "Goddag, jeg hedder mathias, men du kan bare kalde mig John" ;)
    Men ret syret at du sådan ved det om svin. Det blev jeg sådan set kaldt fordi jeg gik og sagde det om alle hele tiden.. Måske jeg just nu har fundet en diagnose?
    Mælkekasse/Icebeam disease.. Det vil jeg huske. Udemærket scorereplik :))
    "Goddag, jeg hedder Mathias, men du kan bare kalde mig John, jeg lider af kraftig MID" :ph34r:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    Haha origein jeg kom lige til at tænke på noget. Nu kan jeg lissom fornemme du har et eller andet med John. Fantastisk navn, som jeg selv har dyrket i et par år nu. Det er faktisk en besættelse næsten :))
    Så kaldte du mig svin i går.. John og svin er de to navne jeg hører, ud over Mathias, som jeg hedder, når jeg går i byen og folk hilser. Du ved mest folk som venner kender og sådan. Og så er jeg blevet præsenteret som svin, hvis det har været en ven som har præsenteret mig. Ihvertfald hvis det var dengang det var det jeg blev kaldt. Hvis jeg bliver kaldt John har jeg sandsynligvis sagt "Goddag, jeg hedder mathias, men du kan bare kalde mig John" ;)
    Men ret syret at du sådan ved det om svin. Det blev jeg sådan set kaldt fordi jeg gik og sagde det om alle hele tiden.. Måske jeg just nu har fundet en diagnose?
    Mælkekasse/Icebeam disease.. Det vil jeg huske. Udemærket scorereplik :))
    "Goddag, jeg hedder Mathias, men du kan bare kalde mig John, jeg lider af kraftig MID" :ph34r:


    hmm HAHAHA bliver også kaldt svin af nogen venner .. ret skræmmende faktisk.. :ohmy:


    men john ja.. john er min gud :))

  • også lige tilbage til hvad det egentlig handlede om :razz:


    Kort sagt, evnen til at sælge ! Måske du kan lære nogle gode fif af Merlin om hvordan du fylder en kunde med mest lort ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    hmm HAHAHA bliver også kaldt svin af nogen venner .. ret skræmmende faktisk.. :ohmy:


    men john ja.. john er min gud :))


    omg :boxed:
    Måske skal vi bare få ændret vores nicks til SlackeR-Origin-John og Origin-SlackeR-John :))
    Jeg foretrækker egentlig Djån. Har gået med planer om at stifte en familie der hedder John. Man finder en frisk kone, som skal omdøbes til Dion. Så tager man navneforandring til Djån John. Hvis man kan, eller Johnson..
    Så skal man bare ha børn. De kan hedde John og Djon.
    Kunne se fedt ud på en postkasse..
    Djån, Dion, John og Djon John.
    Eller generelt bare familien John John..


  • :)) du har syge planer :boxed: