Hejsa...
Efter at have installeret microsoft framenetwork 1.1 eller noget lignende, kommer der et irriterende logon billede når windows starter op...
Hvordan får jeg det væk ?
Windows skal sku bare start direkte op....
Hejsa...
Efter at have installeret microsoft framenetwork 1.1 eller noget lignende, kommer der et irriterende logon billede når windows starter op...
QuoteOprindeligt indlæg af Humlegrib
Hejsa...
Du ka få TweakUI til at logge dig automatisk ind.. har bare hørt fra nogen at det ikk virker..
Jeg har også fjernet den konto fra brugermenuen med TweakUI..
Under brugerkonti skal du fjerne den der er kommet - kan sgu ikke huske hvad den hedder, men er vidst noget med ASP et eller andet.
QuoteOprindeligt indlæg af Humlegrib
Hejsa...
Gå på Windows Update og hent opdatering til .NET framework 1.1. Opdateringen hedder vist SP1.
QuoteOprindeligt indlæg af Maverick
Under brugerkonti skal du fjerne den der er kommet - kan sgu ikke huske hvad den hedder, men er vidst noget med ASP et eller andet.
Hedder ASPNET
Ok... mange muligheder....
Prøver at opdatere først....
Tak for det
Gå ind under dit netkort, og slet de der client service.
Problem løst ved opdatering...
Tak for hjælpen.
QuoteOprindeligt indlæg af RAC
Gå ind under dit netkort, og slet de der client service.
Hva snakker du om..?