Counter Strike problem.. Hurtig hjælp ønskes..

  • Jeg kørte en steam update og derefter fik jeg dette problem: Hver gang jeg vil gå ind på en server siger den: "Server outdated"


    Plz hjælp mig..

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Oplever samme problem her til aften. Steam har lige hentet den nye opdate - til begge mine computere. Ingen af dem kan joine. alle servere "is out of date". Men dette retter sig nok i morgen, når alle får opdatet. det håber jeg i hvert fald. Typisk steam, at skabe sådan et problem en fredag aften, når alle vil spille.

    Asus PSN32-E SLI PLUS
    Intel Q6600 - 2.4Ghz @ 2.8Ghz
    2 x 2 GB Corsair 6400
    SLI Inno3D Geforce 8800 GT 512MB - 600/900 @ 670/950
    Be Quiet! BQT E5-700W
    WD Caviar 500 GB
    X-Fi Xtreme Music
    21" CRT Sony GDM-F520 (2048x1536 @ 85HZ)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af segl
    Oplever samme problem her til aften. Steam har lige hentet den nye opdate - til begge mine computere. Ingen af dem kan joine. alle servere "is out of date". Men dette retter sig nok i morgen, når alle får opdatet. det håber jeg i hvert fald. Typisk steam, at skabe sådan et problem en fredag aften, når alle vil spille.


    Ej noget pis man :finger:


    Følte mig ellers vildt oplagt her til aften :hb: (Har nemlig lige spist pizza :)))

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
    Jeg kørte en steam update og derefter fik jeg dette problem: Hver gang jeg vil gå ind på en server siger den: "Server outdated"


    Plz hjælp mig..


    Der er en simpel grund Serveren i vil ind og spille på er jo ikk opdateret endnu... sååå vent et stykke tid ind til at serveren bliver opdatret så kan i spille lidt CS:S/ CS 1.6 drenge...PS: CS 1.6 ER FOR TØSER...HEHE


    :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af niller


    Der er en simpel grund Serveren i vil ind og spille på er jo ikk opdateret endnu... sååå vent et stykke tid ind til at serveren bliver opdatret så kan i spille lidt CS:S/ CS 1.6 drenge...PS: CS 1.6 ER FOR TØSER...HEHE


    :dance:


    :)) Enig :))

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

    Rettet en gang, sidst af Aagaard1000 ().

  • Aaaaaaargh!
    Nyt problem..
    Nu har jeg fundet nogle servere der virker men selvom min ping ikke er særlig høj lagger det vildt meget..
    Hvad kan det så skyldes ??

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
    Aaaaaaargh!
    Nyt problem..
    Nu har jeg fundet nogle servere der virker men selvom min ping ikke er særlig høj lagger det vildt meget..
    Hvad kan det så skyldes ??


    hmm din comp tjek for spyware, virus osv.


    spiller du 1.6 eller source??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af niller


    hmm din comp tjek for spyware, virus osv.


    spiller du 1.6 eller source??


    Har lige skannet med både Ad-Ware og Nortorn så det er nok ikke det..


    Jeg spiller Source..

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

    Rettet en gang, sidst af Aagaard1000 ().

  • Jeg har også oplevet lag på de par opdaterede servere, jeg har været inde på. Men det værste er, at jeg bliver smidt af og får følgende besked:


    "HL2 exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ;(


    Håber det har noget at gøre med den nye opdate, så det kan blive rettet af Steam/Valve hurtigest mulligt. Jeg har i hvert fald aldrigt tidligere været ude for denne grumme bug X(

    Asus PSN32-E SLI PLUS
    Intel Q6600 - 2.4Ghz @ 2.8Ghz
    2 x 2 GB Corsair 6400
    SLI Inno3D Geforce 8800 GT 512MB - 600/900 @ 670/950
    Be Quiet! BQT E5-700W
    WD Caviar 500 GB
    X-Fi Xtreme Music
    21" CRT Sony GDM-F520 (2048x1536 @ 85HZ)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af segl
    Jeg har også oplevet lag på de par opdaterede servere, jeg har været inde på. Men det værste er, at jeg bliver smidt af og får følgende besked:


    "HL2 exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ;(


    Håber det har noget at gøre med den nye opdate, så det kan blive rettet af Steam/Valve hurtigest mulligt. Jeg har i hvert fald aldrigt tidligere været ude for denne grumme bug X(


    Samme besked får jeg..

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aagaard1000


    Har lige skannet med både Ad-Ware og Nortorn så det er nok ikke det..


    Jeg spiller Source..


    Så ved jeg det virkelig ikk... måske er det fordi at du ikk har nok upload hvis du spiller på en stor server....!aner det virkelig ikk...!
    når du skal ind og spille så skal du altså komme ind på den her server at spille 83.89.225.67:27015 den hedder teamsovs der spiller jeg nemlig også kun inde og det er en okau server som jeg også er klan member i hvad hedder du når du spille CS:S Jeg er med i klanen så jeg hedder [TS] Niller [MIB] du skal altså næsten komme der ind og spille...! :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af niller


    Så ved jeg det virkelig ikk... måske er det fordi at du ikk har nok upload hvis du spiller på en stor server....!aner det virkelig ikk...!
    når du skal ind og spille så skal du altså komme ind på den her server at spille 83.89.225.67:27015 den hedder teamsovs der spiller jeg nemlig også kun inde og det er en okau server som jeg også er klan member i hvad hedder du når du spille CS:S Jeg er med i klanen så jeg hedder [TS] Niller [MIB] du skal altså næsten komme der ind og spille...! :T


    Skal nok prøve at komme derind så :cheers:
    Jeg hedder: [VBB] Aagaard

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aagaard1000


    Skal nok prøve at komme derind så :cheers:
    Jeg hedder: [VBB] Aagaard


    okai fedt nok så kan du jo også joine klanen hvis du har lyst vi har egen ventrilo server og egen hp og egen cs:s server...heh

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af niller


    okai fedt nok så kan du jo også joine klanen hvis du har lyst vi har egen ventrilo server og egen hp og egen cs:s server...heh


    Er sllerede stolt medlem af [VBB] men vi må se..

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Den nye update sutter ret meget. jeg lagger med en god ping, og lortet crasher indimellem. andre der også har dette problem`?

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK
    Den nye update sutter ret meget. jeg lagger med en god ping, og lortet crasher indimellem. andre der også har dette problem`?


    Det er præcis dette problem niller og jeg har..


    Du er ike den eneste..

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • har en server og den siger jeg skal update og den vil lukke ned så gør den det når jeg har trykket ok men så updater jeg genstarter computeren/serveren og prøver og den siger det samme.. HJÆLP!