Har du MIRC ?

  • Quote

    Originally posted by dkwolf
    hmm har aldrig brugt QuakeNet - har brugt EFnet og DALnet meget længe. Er dog skiftet fra DALnet til et privat SSL net da vi blev trætte af spam :)


    se nu er vi på rette spor på de private server kan man osse have sjove ting kørende ( Eggs )

  • Quote

    Originally posted by Disc0ne


    se nu er vi på rette spor på de private server kan man osse have sjove ting kørende ( Eggs )


    hehe vi kører et privat SSL net med vist nok 4 servere rundt i landet og er vist nok ca 50 folk på dem. Og ja massere af sjove små bots

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by dkwolf


    hehe vi kører et privat SSL net med vist nok 4 servere rundt i landet og er vist nok ca 50 folk på dem. Og ja massere af sjove små bots


    nice vores det største privat irc net er på snart 14 server og lidt over 270 brugere


    største botnet på det r på 87 bots der er linket :O)

  • hmm ja det er faktisk rigtig det med Qnet, man sidder bare der inde og laver ingen ting MEN hvorfor som sponcor går de så op i ens mirc channel der skal der være f.eks. 50 idlers ?
    min clan: TitaniuM MasterS #Titanium.dk vi havde næsten fået en sponcor men der skulle være min 50 idlers der ind! hmmm jaaaa jeg ved ikke med jer men jeg snakker sku meget inde. ;) join lige #Titanium.dk we need the backup ;)

  • Ka ik li når der blir sagt at man syns IRC er lort bare fordi man ikke synes om ét af de RIGTIG mange net's der er...


    Kan heller ik klare det når folk sir " jamen når der blir sagt IRC så ved man da at det er Qnet " .. jeg bruger godt nok Qnet rigtig meget, men jeg bruger også EFnet og DALnet og Gamesnet og flere andre ! så det er så absolut ikke kun qnet der blir tænkt på når i siger IRC


    Og til ham der sJQLUND - skrid da med din uvidenhed ! du siger " jeg syns det er lamt at folk laver channels til deres claner på et net som er beregnet til folk som spiller spil hvor claner er et uundgåeligt fænomen "


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • alle mine venner er på quakenet, så det er det naturligste for mig også.. Dog vil jeg give jer ret i, at der er for meget lame!

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • jeg har brugt irc i snart 6 år


    jeg gider ikk være på quakenet da det er fyldt med tåber og småbørn der ikk fatter en skid og syntes det er ihh noget så sjovt at spamme...flot siger jeg bare..


    jeg holder mig til undernet.. nogenlunde normale mennesker derinde...og så lige mig..hehe

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Originally posted by Psykozen
    jeg har brugt irc i snart 6 år


    jeg gider ikk være på quakenet da det er fyldt med tåber og småbørn der ikk fatter en skid og syntes det er ihh noget så sjovt at spamme...flot siger jeg bare..


    jeg holder mig til undernet.. nogenlunde normale mennesker derinde...og så lige mig..hehe


    undernet det er sg da fyldt med Fservers endnu er det ikk ?

  • Self kører jeg mIRC har gjort et godt stykke over et år;-)


    Man er sku ikke nQrd 4 real hvis man ikke har IRC.


    Men vil gi folk ret der er en del fjolser på IRC, men jeg synes ALTID det er de folk der lamer CS klaner... (fjolser.)