Hvad der der sket siden starten af Wow? Hvilke ting kan vi huske er opstået, og hvilke ting mangler stadigvæk?
Følgende artikkel er en meget god gennemgang af hvad blizzard har budt os so far
Hvad der der sket siden starten af Wow? Hvilke ting kan vi huske er opstået, og hvilke ting mangler stadigvæk?
Følgende artikkel er en meget god gennemgang af hvad blizzard har budt os so far
Jeg ved hvad det har givet mig:
En masse spild af tid. Har boycutted WoW totalt den sidste måned og har sq ikke savnet det. Tilgengæld er jeg kommet tilbage i den sociale de af mit liv igen.
ja jeg må indrømme at mit sociale liv er gået voldsomt ned af bakke efter jeg fik wow
Det sociale kører fint her..
Var da lige ud med en dame hele dagen...
Synes ikke WoW trækker SÅ meget i mig... Måske burde folk bare afsætte et par timer om ugen... Ingen siger man behøver sidde 6 timer om dagen på wow...
jeg må da indrømme at det tager meget af min tid..men hvis nogle af mine kammier spørger om vi ikke skal finde på et eller andet..så er jeg klar..gider ikke isolere mig totalt pga et spil..dog synes de stadig at jeg bruger for meget tid på det!
WoW er et tidskrævende spil. Men hvis man ikke selv kan kontrollere end forbrug af tid på spillet, og samtidig være social, så bør man ikke gå igang med det.
Som med alt andet er prioritering vigtigt, hvis du begynder at prioritere spillet over en aften ude med gutterne eller en date, så skulle du måske lige stoppe op og tænke over hvad der er vigtigt
QuoteOprindeligt indlæg af Malk
Som med alt andet er prioritering vigtigt, hvis du begynder at prioritere spillet over en aften ude med gutterne eller en date, så skulle du måske lige stoppe op og tænke over hvad der er vigtigt
Det har jeg da gjort Men er ved at vende det til at øl, fjappe og hornmusik er vigtigere...
QuoteOprindeligt indlæg af g00s3
Det har jeg da gjortMen er ved at vende det til at øl, fjappe og hornmusik er vigtigere...
Ville nok også sige at man var ved at have et problem hvis det var omvendt!
QuoteOprindeligt indlæg af DKTiger
Ville nok også sige at man var ved at have et problem hvis det var omvendt!
Min sommerferie bestod primært af wow, lokum, mad, sove i selv samme prioritering
Når jeg kigger tilbage har det bare været 9 måneder tidspild af mit liv.
WoW tager sgu heller ikke ret meget på mit social liv.. men når folk går så vidt at de siger "Nej, vi skal ikke i byen i aften, skal blive lvl op med min undead" så er det slemt!!
Siden wow udkom har jeg gamet det. Ja det har taget en del af min tid, men tillad mig også at sige, at jeg har skabt en del kontakter med folk. På sin vis en ganske hyggelig måde at komme til at snakke med folk man ikke kender.
Men stadigvæk, er det ikke noget problem for mig at skelne imellem det "wow-liv" og det virkelige.
Kan godt mærke på det hele at der er lang for mig endnu Har da også brugt den med "Nej kan ikke tage med i byen i aften... Er signet til 2 raids" og lign... Men når jeg kigger tilbage, så har du sq ik været tidsspilde... Har haft det sjovt og nået en del ingame og det var også den målsætning jeg satte, da jeg startede
QuoteOprindeligt indlæg af cirko
Når jeg kigger tilbage har det bare været 9 måneder tidspild af mit liv.
Sådan er det jo med al underholdning, film er jo også tidsspilde, minutter af dit liv du aldrig får tilbage.
Men jeg fotryder sgu ikke et sekund af den tid jeg har brugt til WoW, jeg har mødt en masse cool mennesker og haft det sjovt, det er sgu da tæt på meningen med livet (Tæt på sagde jeg)
kan kun give malk ret..
QuoteOprindeligt indlæg af Malk
Sådan er det jo med al underholdning, film er jo også tidsspilde, minutter af dit liv du aldrig får tilbage.
Men jeg fotryder sgu ikke et sekund af den tid jeg har brugt til WoW, jeg har mødt en masse cool mennesker og haft det sjovt, det er sgu da tæt på meningen med livet (Tæt på sagde jeg)
Enig.
Hvis man bag efter sidder og siger at det har været spild af tid, burde man nok have stoppet op for længe siden!
jeg har mødt cirka 15-20 mennesker irl
Heldigvis er jeg også stoppet, så meget spild af tid
Nogen siger måske man kan afgrænse det, men jeg synes bare ikke WoW er værd at spille hvis man ikk bruger al på tid på det. Det er simpelthen alt for tidskrævende.
Vi kender vel alle dem der står og glor i IF (eller den by som horder har) og 3 timer senere står de der stadig og kaster bold eller skriver ./silly hehe.
Jeg morer mig gevaldigt med spillet, og stopper den dag det stopper