Arathi Basin - Hvad synes i?

  • Ja hvad synes i så om AB som lige er blevet åbnet?


    Personligt synes jeg det er fedt, fed måde man skal spille på, og fed måde man vinder på :)


    Men udover det, skal alliance lære at spille mere sammen, det er kun guild runs der er gode hvor man holder sammen .


    Men ja, hvad synes i?

  • Rigtig fedt, ja! Er enig med Genzo i det er dejligt at få lidt honor uanset hvad. Kampen mellem Alliance og Horde er også ret tæt de første 1000 resources derefter river horde dem, selfølgeligt, rundt :boxing:


    :))


    (Jeg spiller på Al'akir)

  • sys den er ok fed men har ikke vundet har dog været i 5 run hvor 3/5 stod der 1990-2000 til horde :rolleyes: og jeg spiller alli men bar vendt til jeg kommer med i maedhros (warrior med epic pvp set og wep)

  • Det er klart den fedeste BG... og der jeg kommer til at tilbringe mest af min tid.... WSG er blivet for kedelig og jeg kan virkelig ikke tage mig sammen til et helt spil AV....


    Fed7haS

  • hmm .... ja nu synes jeg også at WSG er sjovt nok, især når det er guild run ... der er tryk på ... Men jeg vil sige AV er bare for kedeligt *GaaaaaB*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zazzi
    skal helt klart derind og prøve det når jeg kommer i højt nok lvl :D


    Du kan joine AB allerede som lvl 21 mener jeg det er.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk


    Du kan joine AB allerede som lvl 21 mener jeg det er.


    Gad nok ikke spille AB uden mount... self varer spillet lidt længere, men damn... At gå fra Farm til Mine fx .... *yarn*

  • syntes det er et rigtig godt sted .. man får altid lidt honor ud af det :D

    ¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD


    ¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade


    ¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye

    Rettet en gang, sidst af Mindlink ().