Tweak.dk VT eller TS?

  • Jeg kan ikke finde ud af det der poll ting.. men prøver lige for første gang :P



    Nå men meningen er at man skal kunne lpgge på Ventrilo eller Teamspeak for at spørge om hjælp eller hygge sig.


    jeg ved at Gamereacter har sådan en.. og da vi skulle leje en server var det genialt, og så møder man nye mennesker..


    jeg mener bare, for eks. nu bliver der spilet BF 2 med mange fra tweak osv.. også WoW.. så kunne man måske sætte en server op med forskellige channels??


    jeg ved ikke om det er en god ide.. Men hva synes i?

  • Bruger selv Ventrilo når vi kører MC, så det er hvad jeg stemmer på. Har ikke oplevet problemer med det, og det er crisp lyd :D

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Helt klart Ventrilo da :P


    kan jeg bedst lige og syntes også der er best lyd der i.
    Dog skal man nok køre 2.1.4 versionen der er gratis i stedet for 2.2.4.


    Med mindre vi er ude i at snakke om at leje en server, der bliver det jo nok med 2.2.4 så.

  • helt klar Ventrilo da der er meget bedre lyd end i Teamspeak..


    og til alle dem der tænker OMG han er jo newb fordi han siger der er bedre lyd i VT end i TS... jeg har prøvet begge og VT er klart det bedste...


    //wtg <KalunDBronX>

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af w00tage
    helt klar Ventrilo da der er meget bedre lyd end i Teamspeak..


    og til alle dem der tænker OMG han er jo newb fordi han siger der er bedre lyd i VT end i TS... jeg har prøvet begge og VT er klart det bedste...


    //wtg <KalunDBronX>


    Kan selvfølgelig ikke sige det om det nu, men da jeg prøvede samme test for et halvt års tid siden, kom vi frem til samme resultat.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af w00tage
    helt klar Ventrilo da der er meget bedre lyd end i Teamspeak..


    og til alle dem der tænker OMG han er jo newb fordi han siger der er bedre lyd i VT end i TS... jeg har prøvet begge og VT er klart det bedste...


    //wtg <KalunDBronX>


    OMG han er jo newb fordi han siger der er bedre lyd i VT end i TS...

  • TS her, har ikke prøvet VT, og har heller ikke intention om det. :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Min klan bruger desværre TS. Jeg er meget mere til VT, da lyden er klart bedre. Hvis folk mener det modsatte kan det kun være deres egen opsætning, da det er et faktum at VT har et bedre lydcodec ;)

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • nu kommer kvaliteten jo også an på hva ventrilo serveren er sat til.


    den kan stå til en dårligere kvalitet end Teamspeak, hvor den så også bruger mindre upload / download.


    men den kan så også sættes til langt bedre kvalitet end TS hvor den så bruger det mere i UL / DL.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Bruger personligt Skype når jeg gamer BF2, men der er så desværre også kun mulighed for at være to på sammen.


    Man kan være op til 5, eller så er det 4.
    Ville bruge VT, men synes ikke, at ideen er særlig brugbar eller holdbar.

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir