http://www.wrah.dk/images/father.jpg er super fedt. Jeg synes da til gengæld at tigeren er uskarp flere steder. Bl.a. på hele rygpartiet. Det eneste, der er helt skarpt er ansigtet
Aalborg Zoo photoshoot
-
-
Oprindeligt indlæg af LecTer
http://www.wrah.dk/images/father.jpg er super fedt. Jeg synes da til gengæld at tigeren er uskarp flere steder. Bl.a. på hele rygpartiet. Det eneste, der er helt skarpt er ansigtet
det er også det det skal være joansigtet skal ALTID stå skarpest.. om det er mennersker eller dyr.. Hvis du f.eks tager et profil billede af en person, hvor du kun ka se hovedet, så skal du fokusere på øjnene..
men tak for din kritik
-
ja, det er en selvfølgelighed. Men det ville nu engang have virket bedre, hvis også resten havde været i fokus. Kan godt være at det er med vilje, du har gjort det, jeg synes bare ikke det virker optimalt
-
Oprindeligt indlæg af LecTer
ja, det er en selvfølgelighed. Men det ville nu engang have virket bedre, hvis også resten havde været i fokus. Kan godt være at det er med vilje, du har gjort det, jeg synes bare ikke det virker optimalt
det er lidt svært sådan noget, det kan selvfølgelig lade sig gøre, men det var om at være hurtig sådan et sted.. de bevæger sig jo hele tiden -
Jeg kunne også godt bruge lidt mere skarphed i tigeren. Anden ting med den... syntes den er for farvet ser ud til du har givet den lidt for meget i hue/sat.
Synd du skærer i næsen på bamsen
Pingvin og having fun mangler der lige som noget der fanger i. Er ikke noget i det som fæstner mit øje.
Orangotang er nice men synd læben er så udbrændt
Tror også jeg må snuppe den grandfather en som fav.
-
du har ikke den af tigeren i fuld størrelse vel? mega godt billede
-
Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie
du har ikke den af tigeren i fuld størrelse vel? mega godt billede
jo det har jeg da..http://www.wrah.dk/images/IMG_3974.jpg
1 stks 4 mb billede til dig i størrelse 3072x2048
-
LOL omg det stort:D .. den ser sq ik så godt ud som bagrund
-
LOL omg det stort:D .. den ser sq ik så godt ud som bagrundDu kan da selv gøre det mindre .. *G*
-
LOL omg det stort:D .. den ser sq ik så godt ud som bagrundEr da kun 6mp og som burger siger du downsizer da bare til den rigtige størrelse
Du skulle se en raw fil fra phaseone bagstykke så snakker vi stort
45mp fylder sgu en del
-
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Er da kun 6mp og som burger siger du downsizer da bare til den rigtige størrelse
Du skulle se en raw fil fra phaseone bagstykke så snakker vi stort
45mp fylder sgu en del
og en endnu større pris
-
LOL omg det stort:D .. den ser sq ik så godt ud som bagrundSynes nu det første aflange billede, ser meget godt ud som baggrund
-
Oprindeligt indlæg af rasmusvn
og en endnu større pris
Ja det koster vel et par hundrede tusinde
-
rigtig nice... har selv et digital cam men er ikke for god til det.... Er der nogen der ved hvor man kan finde nogle gode tips om at tage gode billeder ??
mvh T O G
-
Øv dig øv dig øv dig og øv dig
Læs bøger omkring det...
Politikens Store bog om digital foto
Pilitikens Store bog om fotoNår du har læst dem og prøvet tingene af er du lidt på vej
-
Oprindeligt indlæg af origin
jo det har jeg da..http://www.wrah.dk/images/IMG_3974.jpg
1 stks 4 mb billede til dig i størrelse 3072x2048
Hvad for et camera har du ??
-
Oprindeligt indlæg af Meinder
Fuck 6.2 megapixel
"Nogen har pengene"
-
Oprindeligt indlæg af Meinder
Det er et Canon 300D
Jeg glæder mig også til at mit 20D kommer
-
Oprindeligt indlæg af origin
Having a bit of fun
- Disse 2 chimpanser er godt igang med at "nyde" hinande. Kunne ik lade være med at tage billeder af dette, da jeg syntes det var ustyrligt morsomtGrandfather
- Den gamle chimpanse i Aalborg Zoo.Boring Life
- En sej lille orangutang på nært hold.Kæft de er bare KLASSE
Damn, hvor længe har du måttet siddet og ventet på det rette øjeblik. Absolut verdensklasse !