tak for linket mr. hud-ekspert
En Mindre Diskution
-
-
Oprindeligt indlæg af DeNn3R
tak for linket mr. hud-ekspert
Det var så lidt. Men er ikke hudekspert men brugte bare google (ca. 5 sek.)
Så mangler dem der stadig tror, det har noget med spisevaner at gøre, får læst hva' der står i det link. -
Oprindeligt indlæg af Madsass
Jeg får altid ÉN bums dagen efter jeg har været på druk. Fordi at man får bumser når man indtager kemikalierLol, kan du ikke selv høre hvor åndssvagt det lyder? Det er rigtig nok man kan få flere bumser af visse kemikalier, men at du lige akkurat får en bums hver gang du har været druk har ikke noget med alkoholen at gøre og lyder i det hele taget ret usandsynligt.
-
hvis jeg spiser/drikker chips cola og grilmad, er det 100 % sikkert jeg har bumser dagen efter. så jeg holder lidt afstand med alt det der. er begyndt at gå en del i sol og har fået noget nyt crem og det virker temlig godt.
har været plaget af dem siden 9 klasse
-
Oprindeligt indlæg af NiEn
hvis jeg spiser/drikker chips cola og grilmad, er det 100 % sikkert jeg har bumser dagen efter.Er ked af at sige det, men jeg tror simpelthen ikke på det. Som det er blevet skrevet før har kosten simpelthen ikke noget med sagen at gøre. Hvis du derimod smører din hud ind i chips, cola og grillmad ville jeg godt kunne forstå det
-
Oprindeligt indlæg af SlackeR
Din tandlæge og dig bliver meget gode venner. MIn kan se det, og jeg drikker ikke en liter om dagen. Jeg drikker ikke engang hver dag.
Det er ikke så der er et problem, men hun kunne se jeg drak cola.
Og mine tænder er ellers stærke nok. Har aldrig haft huller eller noget..Havde 6 hulder for... 1½ år siden, men nu er nede på obs i alle pløkkerne..
-
Oprindeligt indlæg af r3ptile
Er ked af at sige det, men jeg tror simpelthen ikke på det. Som det er blevet skrevet før har kosten simpelthen ikke noget med sagen at gøre. Hvis du derimod smører din hud ind i chips, cola og grillmad ville jeg godt kunne forstå det
hvis du nu læser det link står der at du kan sagtens få bumser af noget mad.. så det han skriver passerQuoteDer er ikke noget videnskabeligt bevis for, at bestemte fødemidler giver akne. Men hvis man opdager, at man får flere bumser et par dage efter at have spist et bestemt fødemiddel, for eksempel tomater eller rejer, skal man selvfølgelig undgå det.
-
Bumser kommer ikke af den mad man spiser - EOD.
At man så kan spise ting så de går væk er en anden ting
-
Oprindeligt indlæg af Butcher_hik
Bumser kommer ikke af den mad man spiser - EOD.At man så kan spise ting så de går væk er en anden ting
Du mangler også at kunne læse
QuoteDer er ikke noget videnskabeligt bevis for, at bestemte fødemidler giver akne. Men hvis man opdager, at man får flere bumser et par dage efter at have spist et bestemt fødemiddel, for eksempel tomater eller rejer, skal man selvfølgelig undgå det.
-
Oprindeligt indlæg af Alex
Havde 6 hulder for... 1½ år siden, men nu er nede på obs i alle pløkkerne..
Det var måske heller ikke så meget det med hullerne. Men jeg vil bare sige at jeg er ganske påpasselig med at få børstet tænderne og sådan. Og har derudover stærke tænder. Men cola er altså bare ikke godt for emaljen, så det kan ses alligevel. Kun fordi hun ved hvad hun skal se efter. Men hun spurgte da selv om jeg drak det..
-
Oprindeligt indlæg af Happy^
Du mangler også at kunne læse
Hehe det kommer an på hvordan man læser det. Som jeg læser det vil jeg holde med dem der siger at man ikke kan:
Der er ikke noget videnskabeligt bevis for, at bestemte fødemidler giver akne. -
Oprindeligt indlæg af Happy^
Du mangler også at kunne læseNejnej har set det, men jeg ville lige sige det alligevel du ved