Suk.. det ser ud til at Århus Kommune har valgt at asfaltere den vej der ligger ud til mit soveværelse i nat..
En kæmpe ting der ligger nyt asfalt ud har kørt derude i 3 timer nu.. og er nået 100 meter...
Det ser ikke ud til at der bliver meget søvn i nat..

Vejarbejde
-
-
Hvem fanden ligger asfalt om natten O.o hernede er de ved at asfaltere den mest trafikeret vej på Als, men der kører stadig RET mange biler på den vej hver dag, fordi det er den eneste vej mellem Nordborg og Sønderborg, men det gør de da om dagen..
-
Oprindeligt indlæg af Falsk
Suk.. det ser ud til at Århus Kommune har valgt at asfaltere den vej der ligger ud til mit soveværelse i nat..
En kæmpe ting der ligger nyt asfalt ud har kørt derude i 3 timer nu.. og er nået 100 meter...
Det ser ikke ud til at der bliver meget søvn i nat..Så kan du overtage det de laver her *G*
De starter godt nok først klokken 7, men i går blev jeg vækket med et trykluftbor, og i dag er de så ved at smide et eller andet op på en lastbil, og det larmer sjovt nok også ..
Problemet er så bare, at lukker jeg min altandør, så bliver der 26 grader herinde, og det er jo ikke til at holde ud .. Så jeg kan vælge mellem pest eller kolera ..
Men håber da du har fået bare lidt søvn ..
Origin .. Man kan godt se du er fra der hvor kragerne har madpakke med *G* Det er rent faktisk meget normalt at gøre det om natten for at forstyrre trafikken mindst muligt ..
-
Kan ikke forstå de har lov til at arbejde på sådan et tidspunkt. Er det ikke forstyrrelse af privatlivets fred eller noget?
-
Oprindeligt indlæg af origin
Hvem fanden ligger asfalt om natten O.o hernede er de ved at asfaltere den mest trafikeret vej på Als, men der kører stadig RET mange biler på den vej hver dag, fordi det er den eneste vej mellem Nordborg og Sønderborg, men det gør de da om dagen..Det er da meget smart - så er der det mindre trafik så arbejdet kan lade sig gøre. Lidt irriterende at smide ligge nyt asfalt når man bliver forstyrret af en 40tons lastbil en gang hver ½ time.
-
Suk.. det ser ud til at Århus Kommune har valgt at asfaltere den vej der ligger ud til mit soveværelse i nat..Har du en vej der går ind i dit soveværelse....
-
Har du en vej der går ind i dit soveværelse....
Overdrivelse fremmer forståelsen......
Btw: Det kan da kun være på bøøøøøøøøøhlandet at de IKKE laver den slags om natten...
-
Oprindeligt indlæg af WizzarD
Overdrivelse fremmer forståelsen......
Btw: Det kan da kun være på bøøøøøøøøøhlandet at de IKKE laver den slags om natten...
det er det garanteret også .. -
Åhh hold op ... Du skal da bare have noget kaffe om morgenen ! ...
-
Det ser ikke ud til at der bliver meget søvn i nat..
He he lad mig gætte, du bor lige ud til Herredsvej? -
Nej, Palludan Mullers vej
Er de igang på Herredsvej nu?
-
Oprindeligt indlæg af Boris
Har du en vej der går ind i dit soveværelse....
Ja, jeg har en 8-sporet motorvej til at gå gennem mit soveværelse.. godt man kan sove i midterrabatten
-
Haha, Falsk du reder min dag med et godt grin, gang på gang, tak skal du have
-
Nej, Palludan Mullers vejEr de igang på Herredsvej nu?
Okai, ja det var de ivertifal forleden dag/aften, det var dog nogle hunderede meter væk fra mit hus så det fostyrede ikke min nattesøvn, men der var en masse røg hele dagen -
Ja, jeg har en 8-sporet motorvej til at gå gennem mit soveværelse.. godt man kan sove i midterrabatten
Det må være alle de tøsebørn, der er skyld i den heftige trafik....
-
Hvis det bare var så vel.. tror det er en 8 sporet-vej væk...