"Grus" med i Danmarks Værste Billist?

Oprindeligt indlæg af Grus
    I fatter ikke hvor meget medieomtale det giver.. Jeg er i 3 aviser, nu i fjernsynet, og skal også i radioen.. Det er mega sjovt :D

Haha... Der er du... : :hb:

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Men om det så er Positivt eller negativt medieomtale er så en helt anden snak eller hva ? :D

Negativt eller positivt, jeg er ligeglad.. Jeg synes det er mega sjovt.. Og hvis nogen vil ha syn for sagen, ja så gir jeg gerne en tur ;)

Tror jeg vil have lavet en streamer til forruden af min bil hvor der står:

Af banen, af banen her kommer bananen!

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Oprindeligt indlæg af Falsk
    En af mine kollegers mor er med.. hun er Færring.. har ikke set det, så jeg ved ikke om det giver et hint om hvem det er.

Sejt, så du kender Arnold? - Han er sq en sjov gut..

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    PSU EVGA GQ 750

Oprindeligt indlæg af Falsk
    Nej, min kollega er ikke med som "medhjælp".. det må være hans bror. Hans Martin hedder min kollega.

Nåh okay.. Det er hans bror så, men det er Elin der er moderen hvis i skulle være i tvivl..

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    PSU EVGA GQ 750

I fatter ikke hvor meget medieomtale det giver.. Jeg er i 3 aviser, nu i fjernsynet, og skal også i radioen.. Det er mega sjovt :D

Personligt ville jeg nødigt i medierne - for at være indstillet til at være en elendig bilist - men ok nogle skal jo være medie-ludere.... :roller: ;)

Oprindeligt indlæg af Aerial
    ha ha synes sg* det er morsomt.

Men tror denne omtale nok gør at du ikke skal søge job som chauffør i dette årtusinde :))

*LOL* - bare han ikke kører på de samme veje som jeg - så er jeg tilfreds. Har godt nok ikke lige set HAM køre - men jeg så da tosserne sidste gang de viste det. Holy shit - de skulle have taget pappet hele banden... :boxed:

Oprindeligt indlæg af Shooqer

på TV2?

Nope.. TV Danmark..

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    PSU EVGA GQ 750

Oprindeligt indlæg af WizzarD

*LOL* - bare han ikke kører på de samme veje som jeg - så er jeg tilfreds. Har godt nok ikke lige set HAM køre - men jeg så da tosserne sidste gang de viste det. Holy shit - de skulle have taget pappet hele banden... :boxed:

Du har ikk meget tiltro til min kørsel hva? Inden du høvler den sådan ned, så synes jeg lige du skulle komme og rent faktisk se mig køre før du siger at jeg kører dårligt..

Edit: Det er jo ikke en forudsætning at man ikke kan finde ud af at køre bil for at komme med i DVB ;)

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    PSU EVGA GQ 750

Rettet en gang, sidst af Grus ().

Du har ikk meget tiltro til min kørsel hva? Inden du høvler den sådan ned, så synes jeg lige du skulle komme og rent faktisk se mig køre før du siger at jeg kører dårligt..

Edit: Det er jo ikke en forudsætning at man ikke kan finde ud af at køre bil for at komme med i DVB ;)

Han gør det måske, fordi det igen er den tid på måneden, hvor han har det røde :)) Man siger de underligste ting, når de er forstyrrelser i hormonerne :D

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Også i den grad .. Mage til elendig kørsel :boxed:

• Lol SLaskotand småkage over for gult:D