QuoteOprindeligt indlæg af Grus
I fatter ikke hvor meget medieomtale det giver.. Jeg er i 3 aviser, nu i fjernsynet, og skal også i radioen.. Det er mega sjovt
Haha... Der er du... : :hb:
I fatter ikke hvor meget medieomtale det giver.. Jeg er i 3 aviser, nu i fjernsynet, og skal også i radioen.. Det er mega sjovt
Haha... Der er du... : :hb:
Men om det så er Positivt eller negativt medieomtale er så en helt anden snak eller hva ?
QuoteOprindeligt indlæg af Jacob Hansen
Men om det så er Positivt eller negativt medieomtale er så en helt anden snak eller hva ?
Negativt eller positivt, jeg er ligeglad.. Jeg synes det er mega sjovt.. Og hvis nogen vil ha syn for sagen, ja så gir jeg gerne en tur
Tror jeg vil have lavet en streamer til forruden af min bil hvor der står:
Af banen, af banen her kommer bananen!
En af mine kollegers mor er med.. hun er Færring.. har ikke set det, så jeg ved ikke om det giver et hint om hvem det er.
QuoteOprindeligt indlæg af Falsk
En af mine kollegers mor er med.. hun er Færring.. har ikke set det, så jeg ved ikke om det giver et hint om hvem det er.
Sejt, så du kender Arnold? - Han er sq en sjov gut..
Nej, min kollega er ikke med som "medhjælp".. det må være hans bror. Hans Martin hedder min kollega.
QuoteOprindeligt indlæg af Falsk
Nej, min kollega er ikke med som "medhjælp".. det må være hans bror. Hans Martin hedder min kollega.
Nåh okay.. Det er hans bror så, men det er Elin der er moderen hvis i skulle være i tvivl..
Personligt ville jeg nødigt i medierne - for at være indstillet til at være en elendig bilist - men ok nogle skal jo være medie-ludere....
QuoteOprindeligt indlæg af WizzarD
Personligt ville jeg nødigt i medierne - for at være indstillet til at være en elendig bilist - men ok nogle skal jo være medie-ludere....
![]()
Hvis jeg blev spurgt om at være med i et TV-show, hvor der var mulighed for at vinde en fed præmie, så havde jeg altså heller ikke tøvet et sekund....
hvornår bliver det genud sendt??
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
hvornår bliver det genud sendt??
På søndag klokken 20 ..
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
På søndag klokken 20 ..
k.. helt sikkert det skal ses
ha ha synes sg* det er morsomt.
Men tror denne omtale nok gør at du ikke skal søge job som chauffør i dette årtusinde
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
ha ha synes sg* det er morsomt.
Men tror denne omtale nok gør at du ikke skal søge job som chauffør i dette årtusinde
*LOL* - bare han ikke kører på de samme veje som jeg - så er jeg tilfreds. Har godt nok ikke lige set HAM køre - men jeg så da tosserne sidste gang de viste det. Holy shit - de skulle have taget pappet hele banden...
QuoteOprindeligt indlæg af Burger
På søndag klokken 20 ..
på TV2?
QuoteOprindeligt indlæg af Shooqer
på TV2?
Nope.. TV Danmark..
*LOL* - bare han ikke kører på de samme veje som jeg - så er jeg tilfreds. Har godt nok ikke lige set HAM køre - men jeg så da tosserne sidste gang de viste det. Holy shit - de skulle have taget pappet hele banden...
Du har ikk meget tiltro til min kørsel hva? Inden du høvler den sådan ned, så synes jeg lige du skulle komme og rent faktisk se mig køre før du siger at jeg kører dårligt..
Edit: Det er jo ikke en forudsætning at man ikke kan finde ud af at køre bil for at komme med i DVB
Du har ikk meget tiltro til min kørsel hva? Inden du høvler den sådan ned, så synes jeg lige du skulle komme og rent faktisk se mig køre før du siger at jeg kører dårligt..
Edit: Det er jo ikke en forudsætning at man ikke kan finde ud af at køre bil for at komme med i DVB
Han gør det måske, fordi det igen er den tid på måneden, hvor han har det røde Man siger de underligste ting, når de er forstyrrelser i hormonerne
Også i den grad .. Mage til elendig kørsel
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af CheezEDippaH
Vi sad lige 5 gutter og et par veninder og så det første afsnit.... (inklusiv Steen/Grus)
FÅÅÅÅRK hvor var vi flade af grin.... Hahaha...
Ikke engang Grus havde havde regnet med at de filmede han lille "diskussion" med færdselspolitiet... Men vil lade ham fortælle resten... - Han var der trods alt....
Lol SLaskotand småkage over for gult:D