ang. tweak gather (BLOODFEATHER VS. AL'AKIR!)

• Jeg valgte Lige glad, da jeg ikke har nogle char's de steder :)

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

• Bloodfeather bliver det vel men skal det være horde? ville være fedt og guild skal vel hedde Tweak.dk?

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

Oprindeligt indlæg af KreaTive
    Bloodfeather bliver det vel men skal det være horde? ville være fedt og guild skal vel hedde Tweak.dk?

Guilden skal enten hedder Tweak.dk eller Tweak, kommer an på hvad tweakerne vælger :P

• Stemmer da klart for Tweak.dk så for siden jo os lidt reklame

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

• Stemte også ligeglad... Har ingen chars på nogen serverne of får sikkert heller ikke tid til at lave en mere ^^

Ellers fair nok initiativ

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

• Har ikke spillet horde så det vil jeg gerne prøve :P

Server: Bloodfeather

Guildname: Tweak.dk

Side: Horde

Sådan synes jeg det skulle være ;)

• Det giver jeg dig helt ret i!
    Og min tidligere post skal EDITTES: Horde
    Btw. hvilken classe vil du gerne spille?

• Vælg dog Bloodfeather. Ingen tvivl. Al'akir er et af de mest brugte realms. Lag lag lag.

Jeg har alliance char på Bloodfeather. Så hvis i ikke vælger alliance, så kommer jeg til Durotar, Mulgore og Tirisfal Glades og ganker jer.

Oprindeligt indlæg af Madsass
    Vælg dog Bloodfeather. Ingen tvivl. Al'akir er et af de mest brugte realms. Lag lag lag.

Jeg har alliance char på Bloodfeather. Så hvis i ikke vælger alliance, så kommer jeg til Durotar, Mulgore og Tirisfal Glades og ganker jer.

Som om det skulle være en trussel..