Har min winny til at rende 2550 ved 1,65V og denne køler som er sat på 1800rpm, og holder den på 48 load Men i everest står der at den kun er på 1,5 volt, og har fået at vide at den undervolter så jeg skal lave et vmod. Men nogen der har en dansk guide til det? Har kigget meget på google og kan ikke finde det.
Hvis der ikke er en på dansk er engelsk også okay, men på xs kunne jeg kun finde en russisk

Vmod på A8N Sli? På dansk!
-
-
Hvad med norsk?
http://overklokking.no/art.php?artikkelid=15668&side=4 -
Jeg siger tak
-
Any time
-
Kan stadig selv skrue ned for volt eller er den konstant på 1,8v?
Edit: Og nogen der kan fortælle mig hvad 10k potmeter er? Og hvad mener han med nærmeste jord -
Oprindeligt indlæg af KennethB
Kan stadig selv skrue ned for volt eller er den konstant på 1,8v?
Edit: Og nogen der kan fortælle mig hvad 10k potmeter er? Og hvad mener han med nærmeste jordet potmeter er en variabel modstand. Du kan ændre spændingen ved at skrue på denne modstand.
Få en med MINDST 10 turns, helst 25, da mange mods springer ret hurtigt..
Nærmeste jord er nok et skruehul. Alle skruehuller er jord, da de har kontakt til kabinettet.. -
men inden skulle du nok måle OM det er din probe der failer eller evt software...for slet ikke sikkert den undervolter...det skal måles med et multimeter først!!
-
Hvis jeg sætter vcore til 1,5 bliver den stadig målt til 1,5 også i bios, men hvis jeg sætter den under følger den med. Kan det tænkes at kortet ikke vil give mere end 1,5, men at biosen er lavet til at hæve den mere?