WoW Test Realm

• Hej Gutter.
    Hver gang jeg går ind på test realmet, så går der tre minutter, og jeg crasher. Hvorfor det? Spillet crasher bare og går ud af det. Pisse irriterende. Vil godt se lidt mere på Zul Gurub og lignende!

På forhånd tak.

• Alle har den error. og den har været der i snart 1 uge X(

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Jeg vil sq egentlig helst have de bare færdiggør patchen i stedet for at få test til at køre ordentlig... Kan jo også være den fatal exception #132 ligger i patchen >: / Bare jeg snart får Zul'Gurub at hygge mig i, samt en masse fede attack power enchants :P¨¨

• Alle får jo fejl ved testen. Men det bliver vel forhåbenligt meget snart rettet.

Dog har jeg en gang kunne spille længere end 1 time nu. Hvor jeg også kæmpede mod mange forskellige spillere.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

• Yep alle har problemer lige for øjeblikket, også på de amerikanske servere som betaler for at køre Test realm :] ..

så vi må vente til de har ordnet det i Amerika så de kan komme og fixe de europæriske.. -_-.. Kan ikke komme ud a f Orgrimmar :P!

• Jeg kan sagtens komme udenfor hovedbyen. Har endda været i undercity sammen med nogen andre, og nede i scholomance.

¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦