• Quote

    Originally posted by Bonzai
    Kan slet ikke forholde mig til alle de fejl i snakker om, jeg har ikke mærket noget. Prøv evt. at logge af.


    Til Martin: Er det en mulighed at man kan få lavet sådan at man kan logge på, på forsiden
    ?


    Tænker du på forsiden af selve Tweak.dk???

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk


    Mange tak :D regner med at farverne går igen på et nyt design af tweak.dk: http://www.tweak.dk/aindex.php


    Dog vil der komme en ny top meny samt logo samt diverse nye funktioner.


    Sætter mig i hjørnet og mumler "Martin er en røv med ører" - du LOVEDE (næsten) igår at den oragne skulle være standard - bare fordi alle de kæ....... skaber sig så bliver den BLÅ - aaaaaad...... :(:(
    Mumler videre "hit med nogle skins så".......... ;);)

  • Quote

    Originally posted by WizZarD
    Sætter mig i hjørnet og mumler "Martin er en røv med ører" - du LOVEDE (næsten) igår at den oragne skulle være standard - bare fordi alle de kæ....... skaber sig så bliver den BLÅ - aaaaaad...... :(:(
    Mumler videre "hit med nogle skins så".......... ;);)


    Ja, jeg syntes nu også godt vi kunne få nogle skins.... for den blå er sgu røv-kedelig !...

  • Men selv om der er flere der brokker sig, kan jeg da se at der er taget godt imod det opdaterede forum! Der har nemlig ladrig været så mange på før! Og de posts der er, bliver også godt læst.

  • Ja, jeg syntes nu også godt vi kunne få nogle skins.... for den blå er sgu røv-kedelig !...



    Taaaaaaaaak Griller - endelig en der giver mig ret.... :D:D:D

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Men selv om der er flere der brokker sig, kan jeg da se at der er taget godt imod det opdaterede forum! Der har nemlig ladrig været så mange på før! Og de posts der er, bliver også godt læst.


    Ja, det er rimelig nice...


    Jeg savner dog også de smileys der bevæger sig... ;)


    ... Især ham der klør sig på hagen. *G*

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Men selv om der er flere der brokker sig, kan jeg da se at der er taget godt imod det opdaterede forum! Der har nemlig ladrig været så mange på før! Og de posts der er, bliver også godt læst.


    Der er jo oz kommet en masse nye fede detajler på - så mangler vi bare lige de sidste smilies - lige nu mangler jeg f.eks. den der klapper i sine små fede hænder...... ;););)

  • Quote

    Originally posted by Getalife
    Hehe.. man kan se at den loader den orange farve først.. og så den blå bagefter.


    Jeps.... Ærgeligt det ikke er omvendt.... Dog fedt nok at den har en "load-farve"..... Skulle bare være rød eller noget i den retning..... :D

  • Tænker du på forsiden af selve Tweak.dk???[/quote]


    Jep..

    Gigabyte GA-Z68XP UD3
    Intel I5 2500K
    Gainward GTX570 "GS"
    6GB Corsair Vengeance 1600Mhz
    1x500GB WD Black + 60GB OCZ Solid3 SSD
    Coolermaster Silencio 550 + Corsair CX V2 600W
    Asus VE247H 24" LED

  • Weee, med det nye blå her synes jeg sq, det er blevet rigtig godt :D


    Jeg har også lagt mærke til nogle flere muligheder i forummet, thumbs up :D

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB