• Kan slet ikke forholde mig til alle de fejl i snakker om, jeg har ikke mærket noget. Prøv evt. at logge af.


    Til Martin: Er det en mulighed at man kan få lavet sådan at man kan logge på, på forsiden
    ?

    Gigabyte GA-Z68XP UD3
    Intel I5 2500K
    Gainward GTX570 "GS"
    6GB Corsair Vengeance 1600Mhz
    1x500GB WD Black + 60GB OCZ Solid3 SSD
    Coolermaster Silencio 550 + Corsair CX V2 600W
    Asus VE247H 24" LED

  • Hvor ser du at post'ne er nye ?? er det dem med grå baggrund ?

    Gigabyte GA-Z68XP UD3
    Intel I5 2500K
    Gainward GTX570 "GS"
    6GB Corsair Vengeance 1600Mhz
    1x500GB WD Black + 60GB OCZ Solid3 SSD
    Coolermaster Silencio 550 + Corsair CX V2 600W
    Asus VE247H 24" LED

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jeps. Dem "gemmer" ikke rigtigt de tråde man har set når man logger ud og så ind igen, men lad os nu lige se om problemerne er væk om et par dage... Det skal jo lige køres til.... ;)


    Jeps! Jeg synes allerede, det er blevet bedre her! Ikke så mange fejl mere :)

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Hmm... Okay, den er så mangen til de andre :?

    Gigabyte GA-Z68XP UD3
    Intel I5 2500K
    Gainward GTX570 "GS"
    6GB Corsair Vengeance 1600Mhz
    1x500GB WD Black + 60GB OCZ Solid3 SSD
    Coolermaster Silencio 550 + Corsair CX V2 600W
    Asus VE247H 24" LED

  • JEG VIL HA' ORANGE - JEG VIL HA' ORANGE - JEG VIL HA' ORANGE - JEG VIL HA' ORANGE - JEG VIL HA' ORANGE - JEG VIL HA' ORANGE - JEG VIL HA' ORANGE - JEG VIL HA' ORANGE - JEG VIL HA' ORANGE - JEG VIL HA' ORANGE - Fandeme så.... ;)X(

  • COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ, COBOLT-BLÅ,


    *LOL*

  • Sørme om ikke det er blevet blåt.. Hmm, jeg foretrækker det blåt, så det er bare dejligt :)

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Prøv F5 så får du orange i et par sek.


    Scary 8o

    Gigabyte GA-Z68XP UD3
    Intel I5 2500K
    Gainward GTX570 "GS"
    6GB Corsair Vengeance 1600Mhz
    1x500GB WD Black + 60GB OCZ Solid3 SSD
    Coolermaster Silencio 550 + Corsair CX V2 600W
    Asus VE247H 24" LED

  • Quote

    Originally posted by Bonzai
    Prøv F5 så får du orange i et par sek.


    Scary 8o


    Vil sgu ikke have det et par sekunder - vil have det fast - ellers kan man jo lige så godt hoppe på et af de "blå forums" - Ta' den Mr. Tweak.. ;);) - gids ikke de røvkedelige sædvanlige skod farver......

  • Quote

    Originally posted by Bonzai
    Jeg tror det bliver svært at finde en farve alle er tilfrædse med ! Personlig synes jeg det skulle være en blå der var en anelse mere mørk end den der er på forsiden.


    Nemlig.... og derfor skulle der være skins som brugerne kunne vælge så de kan få den farve de vil have ;)

  • Jeg tror det bliver svært at finde en farve alle er tilfrædse med ! Personlig synes jeg det skulle være en blå der var en anelse mere mørk end den der er på forsiden.


    EDIT: Well, der er ihvertfald 1 tydelig fejl som også var med det gamle forum. GRILLFÆTTEREN POSTER ALTID OVER MIG ?(

    Gigabyte GA-Z68XP UD3
    Intel I5 2500K
    Gainward GTX570 "GS"
    6GB Corsair Vengeance 1600Mhz
    1x500GB WD Black + 60GB OCZ Solid3 SSD
    Coolermaster Silencio 550 + Corsair CX V2 600W
    Asus VE247H 24" LED

    Rettet 2 gange, sidst af Bonzai ().

  • undskyld, men jeg kan bare ikk ta' når folk ikk sætter komma!
    Sværere er det heller ikk, og så behøver det ikk være grammatisk rigtigt, bare sæt et når du holder pause, tak

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by Bonzai
    Jeg tror det bliver svært at finde en farve alle er tilfrædse med ! Personlig synes jeg det skulle være en blå der var en anelse mere mørk end den der er på forsiden.


    EDIT: Well, der er ihvertfald 1 tydelig fejl som også var med det gamle forum. GRILLFÆTTEREN POSTER ALTID OVER MIG ?(


    ... Det er fordi jeg er højere end dig.... *LOL* :]