• måske er der en del små fejl, men de er jo til at leve med.
    Desuden er forummet jo lige blevet opdateret, så er det vel bare normalt at der er en del fejl til at starte med..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    måske er der en del små fejl, men de er jo til at leve med.
    Desuden er forummet jo lige blevet opdateret, så er det vel bare normalt at der er en del fejl til at starte med..


    Har fået at vide at Tweak Forumet har kostet penge og ting der koster penge skal sgu virke uden problemer. Det kan da ikke være rigtigt at der findes tonsvis af andre forums der kører uden de fejl som Tweak Forumet har... Syntes sgu det er lidt skræmmende at der kan være så mange problemer med et forum når andre forumer kører helt fint...

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Cache og header indstillinger er ændret i forumet. Det skulle gerne fixe et par af problemerne, når folks Internet Explorer har glemt de nuværende indstillinger.


    Det vil da være dejligt hvis det har fjernet nogle af problemerne...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jeps... Utroligt der kan være så mange problemer med Tweak Forumet....


    Har ALDRIG oplevet at der kunne være så mange problemer med et forum før.....


    Gaaaaaaaaaab - sikke nogle Q'er at høre på - har i aldrig haft problemer med jeres egen PC efter en ordentlig opdateringstur...............Jeg har sgu på job været ude for masser af gange - at det som skulle være kørt ind og virke 100% stadig driller lidt et stykke tid - giv manden en chance - det nye forum kom op igår........ X(X(

  • Quote

    Originally posted by WizZarD
    Gaaaaaaaaaab - sikke nogle Q'er at høre på - har i aldrig haft problemer med jeres egen PC efter en ordentlig opdateringstur...............Jeg har sgu på job været ude for masser af gange - at det som skulle være kørt ind og virke 100% stadig driller lidt et stykke tid - giv manden en chance - det nye forum kom op igår........ X(X(


    Jeg snakker ikke just kun om denne opdate... Det kan godt være den vil løse nogle af de "gamle" problemer, men hvis man bare udskifter gamle problemer med nye, så kan jeg ikke se formålet med det... Så er det jo bare spild af penge...


    Gutterne på OC-Central kan få deres til at køre uden problemer.... Syntes det er spøjst at Tweak Forumet så skal opleve så mange fejl som det så gør med mellemrum....

  • Quote

    Originally posted by WizZarD
    Nu må du sgu styre dig...............du ved udmærket - med mindre du er meget glemsom - at implementering af opdateringer og nye versioner driller - det hører fandeme ikke til sjældenhederne - sikkert heller ikke på alle de vidunderlige forums du/I snakker om - at det har kostet penge er vel næppe garanti for at der aldrig vil/kan være småfejl....!!!!


    Driller ?... huh... Jeg vil nu nok sige det har gjort mere end bare det.... Hvis jeg var Martin / Tweak.dk så ville jeg sgu brokke mig til de gutter jeg havde købt det af... Når ting koster, så skal de virke... Så simpelt er det.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Har fået at vide at Tweak Forumet har kostet penge og ting der koster penge skal sgu virke uden problemer. Det kan da ikke være rigtigt at der findes tonsvis af andre forums der kører uden de fejl som Tweak Forumet har... Syntes sgu det er lidt skræmmende at der kan være så mange problemer med et forum når andre forumer kører helt fint...


    Nu må du sgu styre dig...............du ved udmærket - med mindre du er meget glemsom - at implementering af opdateringer og nye versioner driller - det hører fandeme ikke til sjældenhederne - sikkert heller ikke på alle de vidunderlige forums du/I snakker om - at det har kostet penge er vel næppe garanti for at der aldrig vil/kan være småfejl....!!!!

  • Jeg snakker ikke just kun om denne opdate... Det kan godt være den vil løse nogle af de "gamle" problemer, men hvis man bare udskifter gamle problemer med nye, så kan jeg ikke se formålet med det... Så er det jo bare spild af penge...


    Gutterne på OC-Central kan få deres til at køre uden problemer.... Syntes det er spøjst at Tweak Forumet så skal opleve så mange fejl som det så gør med mellemrum....[/quote]


    Psssssst - så bliv dog på OC-Central - hvis den er så fucking vidunderlig.......... ;);)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jeg snakker ikke just kun om denne opdate... Det kan godt være den vil løse nogle af de "gamle" problemer, men hvis man bare udskifter gamle problemer med nye, så kan jeg ikke se formålet med det... Så er det jo bare spild af penge...


    Gutterne på OC-Central kan få deres til at køre uden problemer.... Syntes det er spøjst at Tweak Forumet så skal opleve så mange fejl som det så gør med mellemrum....


    Hvor stort er deres forum?? 58 registrerede brugere og 1158 posts i 138 tråde.

  • Quote

    Originally posted by WizZarD
    ...Psssssst - så bliv dog på OC-Central - hvis den er så fucking vidunderlig.......... ;);)


    Nej tak.... Kan bedre li Tweak.... ;)


    Bliver bare lidt pist off på Martins vejne hvis han har givet penge for noget som ikke virker som det burde.... Thats all...

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Hvor stort er deres forum?? 58 registrerede brugere og 1158 posts i 138 tråde.


    Ja, det er mindre... Det jo klart når Tweak Forumet er et bedre sted at være....


    Bliver som sagt bare lidt pist off på dine vejne hvis du har givet penge for dit forum og det så ikke virker som det burde...

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Hvis der stadig er problemer om et par dage - så sig til. Så må jeg tage fat i dem.


    Ok... Ja, et par dage burde det jo nok også have til at blive "kørt til"...


    Hvis problemerne stadig er der, så skal de sgu have pisk. *G* :D

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nej tak.... Kan bedre li Tweak.... ;)


    Bliver bare lidt pist off på Martins vejne hvis han har givet penge for noget som ikke virker som det burde.... Thats all...


    Hvis der stadig er problemer om et par dage - så sig til. Så må jeg tage fat i dem.