Indlæg af Bonzai

    Hej


    Er er nogen af jer der har oplevet en sprit ny skærm hyle?


    Har lige pakket op for min Asus VE247H, men den giver en konstant ubehagelig hyletone. Har prøvet at ændre opløsning og frekvens, men hjælper ikke. Det er somom tonen ændrer sig lidt alt efter hvilke farver og hvor meget lys den skal vise


    Nogen der har forslag til hvad jeg kan prøve, inden jeg sender den retur igen?

    Der er godt nok ikke den store forskel på de 2 kort hvis man ser på FPS i de spil de har testet i


    Jeg har ikke kigget så meget efter hvilken HDD det skal være, men rart med et forslag som jeg kan se lidt nærmere på. Til en start var det bare rart at vide om det overhoved kunne lade sig gøre.


    Jeg skal da nok lige have undersøgt det med CD og key, normalt får man jo kun en key med, og så skal man bare lave en recovery, men hos MM-vision køber man jo en windows på CD ved siden af med key og det hele

    Hej


    Jeg har kigget lidt på ny bærbar og havde tænkt på denne asus


    Kan man sætte en SSD harddisk i den? Jeg havde tænkt mig at det skulle være en intel x25 120gb


    Alternativet til den bærbar ville nok være denne fra MM-vision men det er jo ikke en "rigtig" SSD harddisk, og vil mene at grafikkortet ikke er helt så godt


    Hva siger i?


    Ps. min signatur er meget forældet, så den skal i ikke tænke så meget over :D

    Hej


    Er stødt på et underligt problem. Hvis jeg højreklikker på eks. "Denne Computer" eller "Netværk" og trykker "Egenskaber" åbnes vinduet ganske kort, uden man når at se ikonerne i det nye vindue, og så lukker det igen.


    Computeren er en helt ny MSI bærbar, og har allerede måtte bruge recovery cden for at løse problemet. Det hjalp et par dage, men nu er det galt igen?


    Har en fuld opdateret AVG free som ikke finder nogen virus, og Vista skulle være helt opdateret også


    Hjælp!

    Hej.. Har købt ny bærbar, og fået installeret det gode gamle 3Dmark 2001, men scorede til stor overraskelse kun 11xxx


    Har så rodet lidt med det, og installeret AMD Overdrive, og set status på GFX. Den viser at der kun er 128mb ram til grafikkortet, trods der står på producentens hjemmeside at der er dedikeret 512mb, og kan komme helt op på 17xxmb


    Hvordan ændre jeg rammene? Har været i bios, men kunne ikke finde noget. Umildbart ser den meget enkel ud, med kun mulighed for at ændre boot og se lidt specs


    Edit: Tak :)

    Hej, så er min gamle dunk sq afgået tror jeg.
    Var ved at boote op, men genstartede pluslig og så var der sort skærm. Kunne hverken resette eller slukke på knapperne, så hev stikket ud, og nu vil den overhoved ikke vise noget på skærmen længere. Har sat et andet grafikkort i, men lige lidt sker. Rød og grøn lampe, samt lampe i CD/DVD drev blinker på samme tid, med samme frekvens, så nu gider jeg ikke spilde mere tid på det gamle lort :)


    Har ikke fulgt med i længe, hvad der er bedst for tiden, og jeg vil denne gang have en bærbar


    Hvad skal jeg vælge? Gerne med links

    Hejsa.. Har fået sat en 250GB HDD i, fint nok, og der var omkring 23x, som jeg havde regnet med, men jeg ville dele den op, da 250 på 1 drev var rigeligt.


    Så jeg installerede Partition Magic 8, og valgte at windows drevet skulle have 30GB, og efter at have genstartet har jeg kun ca. 130Gb. IALT?


    Dvs. drev C + E = 130 samlet, og jeg kan ikke se resten i hverken PM eller "administator" her i windåse..


    Det er rimelig fucked hvis jeg har mistet 100Gb..

    Hmm, det er vist ligemeget nu.. Tror jeg har brændt kortet af, noget af metallet fra Zalman køleren må have kortsluttet noget. Den tænder ihvertfald overhoved ikke skærmen, og mit "Asus Speech" hølløj siger "VGA TEST FAILED" lige ved opstart :S


    Totalt skod ;(

    Okay, har en Zalman ZM80C-HP til at lægge her ved siden af mig, dog uden en blæser.. Men det er vel bare at sætte en kabinetblæser til at blæser på det??


    Kunne være man skulle prøve det så

    Hejsa.. Har lige købt et PowerColor 9800Pro 128mb's version
    Det er med R360 kernen, så jeg vil mene den skal kunne laves lidt med så den kommer op omkring XT versionen?


    Jeg har installeret den nyeste Omega driver, men kan ikke lige finde ud af at åbne pipelines osv., kun overclocke manuelt. Pt kører den på hvad ATI Tray tools mener er max, inden der kommer "artifacts".. som er 407/699Mhz



    Jeg syns at have læst at man kan softmodde til XT, er det rigtigt?? I så fald så ville jeg gerne vide hvordan..


    Smid endelig nogle links hvis i har nogle!


    Kim Pedersen