• Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    ved du hvad - jeg synes bare du skulle beholde den blå farve.


    Nå ja - det er jo oz nemmere end at indrømme at det kunne være en fejl....

  • Quote

    Originally posted by WizZarD


    Nå ja - det er jo oz nemmere end at indrømme at det kunne være en fejl....


    Tjaah den del at forumet virker faktisk fint. Men kræver selvfølgelig at du har slået cookies til.


    Flot signatur du har.

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk


    Tjaah den del at forumet virker faktisk fint. Men kræver selvfølgelig at du har slået cookies til.


    Flot signatur du har.


    Ja nu har jeg ikke problemer med at "den" husker andre indstillinger nogen som helst steder - i øvrigt kan den sagtens huske andre ændringer jeg laver - såååååååååå.......


    Signaturen er jeg ikke selv herre over - eftersom Web10 har valgt at flytte mig lige idag - og når det ikke kører endnu - kan jeg gøre nada....

  • Quote

    Originally posted by WizZarD


    Ja nu har jeg ikke problemer med at "den" husker andre indstillinger nogen som helst steder - i øvrigt kan den sagtens huske andre ændringer jeg laver - såååååååååå.......


    Signaturen er jeg ikke selv herre over - eftersom Web10 har valgt at flytte mig lige idag - og når det ikke kører endnu - kan jeg gøre nada....


    Du har valgt ikke at bruge cookies i forumet.

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Virker det for dig nu??? (F5)


    Hvis den stod til IKKE at tillade cookies så er den da helt gak - men OK - nu står den til at tillade cookies - og det virker - not.... :(:(


    Checkede lige en gang mere - nu står den til Orange - godt nok - men den der Orange farve ser mig sgu lidt blå ud......**LOL**


    EDIT : Så nu fattede den sgu beskeden..


    MERE EDIT : Det er så også den første fejl jeg overhovedet har haft på det nye forum - så jeg overlever - tror jeg..


    ENDNU MERE EDIT : Ja ok - det virkede i 30 sekunder - Martin hold så op med at drille mig.... X(X(

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    jeg har kigget lidt på dine indstillinger, og det ser ud til at være slået igennem nu.


    Så lad endelig være med at røre ved det.


    Jeg har lige slettet temp. filer - logget helt af og på igen - den orange ser nu stadig blå ud.................(og du kan jo sikkert se at jeg IKKE har været inde og pille)........



    Svarer lige på den næste samtidig : Nope kan ikke uploade billedet som du foreslår - (tak for ideen ellers) - tør næsten ikke fortælle at det fylder mere end det du skrev det kunne.... :rolleyes:

  • Hosting2.dk er ved at kigge på de problemer der er post rækkefølgen i forumet. Det er et problem med unix tiden, der bliver hentet fra serveren. Det kan evt. være fordi det er et cluster, og at tiden ikke er 100% ens på begge servere.

  • Quote

    Originally posted by Tweak.dk
    Problemet med post rækkefølgen i de forskellige threads skulle gerne være løst nu.


    Der var 1 minuts forskel på de to clustrede servere.


    Det lyder rigtig godt :)


    Så er tweak.dk's forum tilbage - stærkere end nogensinde 8)

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB