Sandheden om Den 11 September ..?


  • Det har ikke noget med beviser at gøre bare at sige det er fusk, vel? Jeg gider ikke diskutere med dig så længe du ikke kan tro på dokumenteret fakta.


    Og man kan godt blive personlig uden at blive svinsk, hvilket jeg, i mine øjne, gjorde i min 1. post med HG. Så faldt jeg over det du selv havde skrevet på din hjemmeside, og det passede jo fantastisk godt til det jeg sagde. Altså er vi enige!?!


    EOD


  • se de vidoer og der er der beviser f.eks.... hvordan kan det hul komme i pentagon? der er ingen fly dele fra et boring fly, der er ikke nogle Tegn på at der havde været et fly der... Kun at de så noget meget hurtigt hen over deres hoveder, og hvis det var et fly så ville bilerne ha blæst væk, og de lygtepæle som den skulle ha rame ha vendt den anden vej???


    og hvis du så gerne vil være personlig så er det da nok noget af det mest latterligt at skrive noget med jeg går på hg, og det jeg har skrevet på min hp er måske fordi jeg har andre uddannelser under mig så det hele bliver MEGET letter? havde du tænkt på det??? nej tror jeg ikke, i tænker jo ikke så meget på htx... Enig??

  • Nu synes jeg så lige jeg vil give mit besyv i den her diskussion..


    For det første, det med Månen. Der er lige så mange beviser for at de har været deroppe, som der er for at de ikke har. Efter alle de satelitter, teleskoper, sonder osv, der har været sendt op, tror i så ikke at en månelanding kunne finde sted? Findes ISS heller ikke? Det kræver i sig selv MERE kordinering end en månelanding. De kommende Marsekspeditioner? Kommer det også til at være "fup", optaget i et filmstudie.?


    Hav nu bare lidt kildekritik. Efter hvad de nogle herinde skriver, bukker de under for alverdens teorier, underlige beviser. Og det med Bin Laden familien skulle sendes ud af landet, er da ikke andet end logisk. De ville jo om ikke andet blive fuldstændig slagtet af medierne i løbet af no time, hvis de blev i USA.


    Fahrenheit 9/11, har nogle skræmmende aspekter, men hvis man ligger mærke til hvad der egentlig sker i den film, så kan man tydeligt se at manden jo HADER bush. Valgsnyd i USA, verdens stærkeste økonomimagt/militærmagt? I think not.


    At USA skulle stå bag 9/11, kan jeg kun begynde at trække på smilebåndet. Latterligt IMO.


    Og kom så med de dejlige "dræbende" teorier/beviser, for at alt det jeg er bullshit.

  • Jeg er meget enig med dig BlackDwarf.


    Men jeg vil lige tilføje at der ikke er lige så mange beviser for at de ikke har. Der er nemlig ingen der holder. Alle de 'beviser' er blevet afslået videnskabeligt. De bliver så gennemgået på http://www.sufoi.dk/arkiv/maanefup.php
    af astrofysiker Michael Linden-Vørnle som er meget anerkendt og optræder ofte på TV i forskellige sammenhæng.

  • Efter jeg har set de 2 klip som der linkes til i starten, vil jeg også sige at jeg tvivler lidt på at det var terrorister. Men tænk lige på hvem har mod til at forslå sådan en ting når "bagmændene" (bush og co.) holder møde, hvis det ikke er bush selv, så skal man da være lidt uder over det normale, hvis man lige siger til alle "lad os dog rive WTC ned og lige give pentagon en tur, og så give vi sq Osama skylden, så kan vi jo også lige få Irak når vi er igang"... sådan en kommentar skal måske "indsmules" på en anden måde...


    Mht. månelandingen, så tror jeg på at vi har været der... Og dog... Den eneste grund til jeg tvivler lidt på det er at det er så nemt at bevise...
    VLT (Very Large Telescope), der består af 4 stk teleskoper der hver er 8 meter i diameter. Jeg har engang hørt at de skulle kunne læse en nummerplade på den internationale rumstation og, hold nu godt fast, VLT skulle også kunne se "resterne" fra månelandingerne... Såååååå, hvorfor tjekker de ikke lige det, der står jo en bil, og adskellige landnings stel fra alle misionerne...


    Men de har jo sikkert travlt med at kigge efter andet... hehehe...


    Det eneste jeg kan forklare det med er at de bare ikke kan se noget så tæt på, en normal kikkert kan jo heller ikke stille skarpt på noget der er for tæt på...

  • kio_liex>> jeg gir dig ret... hvis de har været på månen så vis os nogle billeder af de resterne "stel" som står der oppe...


    og det med de 2 vidoer, jeg ser så mange beviser mod at det er "fusk" at de giver skylden på andre. for jeg ser Kun beviser imod usa/bush & co., pentagon er det godt sted, da der ikke er det enste bevis for at det var et fly... ikke et enste!!
    og at WTC falder sammen på under 1 time når andre med samme stål i sig kan så i flammehav i 19timer og STADIG ikke falde sammen.... Hmmm.. sjovt.


    men ja, alle har sin mening, og i har så læst mig ;)


    men jeg går jo også kun på HG :pokey:


  • Det er jo blevet sagt at havde de ramt 2-3 etager ved siden af der hvor de gjorde på WTC havde det ikke kollapset. Og Osama har sagt at han fik en overraskelse over det. Og der er givet en fuldstændig plausibel videnskabelig forklaring på hvordan det kunne ske.
    Jeg gider ikke beskæftige mig med pentagon. De siger flyet er derinde, så det er det nok. Jeg gider ikke beskæftige mig med konspirationsteorier, som gang på gang bliver modbevist. De er direkte latterlige imo.
    Og at VLT skulle kunne se det passer ikke ifølge hvad jeg har hørt. Der er altså RIGTIG langt til månen. Og selv Hubble, som ligger ude i selve rummet og flyder rundt, tættere på månen end os og uden forstyrrende atmosfære, kan ikke se noget med stor nok opløsning til at man kan se 3-meters-objekter.
    Ifølge hvad jeg lige kan gætte mig frem til vil bare den smule atmosfære jorden nu har gøre det umuligt at skabe en sådan opløsning.
    Men jeg skal gerne lade mig overbevise hvis der kan fremskaffes plausible beviser for at man kan - det vil sige videnskabsmænd som rent faktisk ved noget om VLT, ikke en konspirationsteoretiker der lader som om.
    Jeg går selv på HTX med butcher, så kan du jo kalde mig en åndssvag HTX'er også hvis du vil, jeg gider ikke engang beskæftige mig med at skære HG'ere over en kam, så jeg vil nøjes med at erklære at JEG tror på videnskaben og dens bevisførelser frem for konspirationsteoretikerne og deres desparate søgen efter ting som ikke passer, men alligevel gang på gang kan modbevises. Men tager du ikke de videnskabelige beviser til dig og giver dig tid til at kigge på dem er der jo nok ikke meget at gøre..

  • "Butcher hik" Det med HG er da en uheldig kommentar at komme med. Hvis man er interesseret i en stilling inden for detail, så er det da den mest oplagte måde at komme ud i erhvervslivet på, 2 års skole og 2 år i lære. Jeg ved da godt at det faglige niveau ikke er det højeste inde for vores uddannelses sektor, men det er ikke alle der er bog orme, og gider lave flere lektier end højst nødvendigt. Det betyder sq ikke at man er dum. Nærmere at man har forskellige prioriteter! Selvfølgelig kan der være undtagelser! :)) Men mener da bestemt ikke at jeg er en af dem! ;)


    Jeg har selv taget en 2 årig HG, og er uden at have været i lære, fast ansat i en computer butik til 17000 før skat om måneden...Det er ikke fordi at det er en bondegård, men det er en fin indkomst at have som 22 årig, hvis man ikke er så meget for at sidde på skole bænken! :D Så jeg er sq bestemt glad for at jeg valgte HG, da det var den mest oplagte vej til erhvervslivet for mig! Og, ja...Det er rigtigt at der går mange knald hætter på HG, som kun er der for SU´ens skyld og ikke mere!!


    Sorry for OT!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    Jeg synter det er så utroligt at Bush kan sove om aften, når han ved hvor mange mennesker han har dræbt, han må Virklig ha det dårligt med sig selv, eller være Hjernevasket på en eller anden måde!


    fordi alt det de viser i de klip, er jo snadt, det beviser de. og hvis regeringen i usa ikke vil i dårligt lys så skulle de vise de ting frem som de så meget gemmer på, de black box som "brændte", tårnene som flader sammen selv om de ikke "kan", bomber der går af inden i bygningerne og drese bombe hunde der ikke må være der flere dage før... Damn han må ha det dårligt med sig selv Bush.


    Tænk at vide du er en SÅ dårlig leder at du er nød til at gøre sådan noget for at få folk til at stemme på dig... Utroligt!


    Alt i den dokumentar bliver sgu da ikke bevist. Meget af tiden fortæller han forskellige ting uden nogen kildehenvisninger, hvordan kan du kalde det for beviser?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    Det med WTC hvordan kan den falde sammen når det Jern den er lavet af har et smelte punkt på 2000grader på 19 timer og det brandstof max bliver 1000, og det hele faldt sammen på under 1 time??


    Hvor er motor delene på pentagon, der er ikke et boring fly dele der, men dele fra et ældre militær fly.....


    Er du bygningsekspert, kemingeniør, militærmand eller tror du bare blindt på hvad der bliver sagt i dokumentaren? Det er rigtig nok at det virker utrolig suspekt, men derfra er det sgu langt til bare at sige at alt i dokumentaren er sandt.


    Det med vinden på månen er blevet forklaret; flagets øverste kant er holdt oppe af en metalstang, denne bøjer en smule nedad og derfor ser det ud som om der er vind på flaget.


    Man kan ikke se resterne af fra amerikanernes tur til Månen endnu. Det vil man kunne indenfor et par år når kineserne sender en ny satellit op i rummet.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    jeg skrev at de Knap nok kunne få en mand rundt om jorden i et rumskib... men der var jo så meget kamp om at komme først på månen mellem rusland og usa, og usa havde prøvet flere gange uden held, da deres rumskibe ikke kunne klare det, men lige pludselig kunne den flyve og lande og det hele, med 4 sole på månen og vind... hvis du kan bevise hvor den vind kommer fra, holder jeg mig tilbage


    I 1958 fik USA deres første satellit i rummet, 1961 var den første amerikaner i rummet, i 1962 fløj den første amerikaner jorden rundt, i rummet, i 1965 foretog Edward White den første amerikanske rumvandring nogensinde. I 1967 byggede amerikanerne en raket som var kraftig nok til at flyve til månen. Den blev affyret 32 gange, uden en eneste fejl. I 1968 havde USA endnu en gang amerikanere i rummet og i slutningen af året havde de astronauter i kredsløb om månen og året efter landede de så på månen med Apollo 11.


    Jeg ved ikke helt hvor du har alt det her med at USA's rumskibe hverken kunne flyve eller lande, for det passer ihvertfald ikke ind i den faktiske tidslinie. Derudover har USA været på månen 5 gange senere hen, men det er jo selvfølgelig også blevet optaget i et studie, dine beviser og argumenter er jo altoverskyggende... lol.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af BlacKDwarf
    Hav nu bare lidt kildekritik. Efter hvad de nogle herinde skriver, bukker de under for alverdens teorier, underlige beviser. Og det med Bin Laden familien skulle sendes ud af landet, er da ikke andet end logisk. De ville jo om ikke andet blive fuldstændig slagtet af medierne i løbet af no time, hvis de blev i USA.


    FBI har sgu da mulighed for at beskytte dem! Man sender sgu da ikke folk der muligvis er indbladede i kriminal-sager ud af landet af frygt for at befolkningen og medierne vil overfalde dem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    "Butcher hik" Det med HG er da en uheldig kommentar at komme med. Hvis man er interesseret i en stilling inden for detail, så er det da den mest oplagte måde at komme ud i erhvervslivet på, 2 års skole og 2 år i lære. Jeg ved da godt at det faglige niveau ikke er det højeste inde for vores uddannelses sektor, men det er ikke alle der er bog orme, og gider lave flere lektier end højst nødvendigt. Det betyder sq ikke at man er dum. Nærmere at man har forskellige prioriteter! Selvfølgelig kan der være undtagelser! :)) Men mener da bestemt ikke at jeg er en af dem! ;)


    Jeg har selv taget en 2 årig HG, og er uden at have været i lære, fast ansat i en computer butik til 17000 før skat om måneden...Det er ikke fordi at det er en bondegård, men det er en fin indkomst at have som 22 årig, hvis man ikke er så meget for at sidde på skole bænken! :D Så jeg er sq bestemt glad for at jeg valgte HG, da det var den mest oplagte vej til erhvervslivet for mig! Og, ja...Det er rigtigt at der går mange knald hætter på HG, som kun er der for SU´ens skyld og ikke mere!!


    Sorry for OT!


    Jamen jeg mener nu slet ikke den var slet, og står da ved den.
    Nu er det absolut ikke første gang vi gør grin med HG her på boarded, så det er jo ikke nyt.
    Jeg har på ingen tidspunkt sunket så lavt at jeg har kaldt nogen dum i denne debat!. Den var nærmere ment som en lille ting man kunne grine af, sådan ser jeg det. hvis man føler sig stødt er der måske i sandhed noget om sagen ;)
    Jeg har bare svært ved at forholde mig til folk som ikke kan forholde sig til ting videnskaben kan forklare, men det er nok bare mig der er sådan som HTX'er.


    Men tag det som i vil, jeg ser ikke noget galt i bemærkningen.


  • Hold da kæft mand....Du mener at det er ok at gøre grin med folk fordi de har taget en bestemt uddannelse! Det kan man sq da ikke tillade sig!


    Fordi du har taget en HTX og jeg har taget en HG, fortæller f.eks. ikke en skid om hvor intelligent man er. Jeg kunne sikkert godt gennemføre en HTX, men har valgt ikke at gøre det, da jeg ikke har noget at bruge den til, og ikke er fandens meget for mange lektier...! Kan heller ikke forstå hvad du har imod en HG som sådan, det er da bare en uddannelse til butiksarbejde. Hvad er din pointe???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher_hik
    jamen altså som jeg har sagt var det ment som en joke, derfor en fin lille smiley. Men det er jo problemet med internettet, man bliver nemt mistolket.


    Men tag det for hvad du vil, jeg gider ikke mere.


    Det er også ok, vi stopper bare her. Men det er jo aldrig sjovt at folk gør grin med de valg man har taget i livet! Men igen så kan jeg også godt forstå delvist hvad du siger, da ca. 65 % af folk der tager en HG, gør det fordi de ikke ved hvad de vil og i det hele taget ikke ved hvad man overhovedet kan bruge en HG til. Og så er der de resterende 35 % der faktisk har en vision for fremtiden, hvor HG indgår som et naturligt valg for det man gerne vil beskæftige sig med!


    :cheers:

  • r3ptile>>


    Nej jeg er ikke ekspert, men jeg siger bare hvad de siger, i den film, der snakker de f.eks. med det firma som byggede det står til bygningen og som de beviser skulle det ikke falde sammen, men jeg gider heller ikke mere nu.... jegh ar mine mening og jeg holder ikke en skid med usa, da jeg ikke vil holde med Bush fordi han har ondt i sin lille røv...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog


    Det er også ok, vi stopper bare her. Men det er jo aldrig sjovt at folk gør grin med de valg man har taget i livet! Men igen så kan jeg også godt forstå delvist hvad du siger, da ca. 65 % af folk der tager en HG, gør det fordi de ikke ved hvad de vil og i det hele taget ikke ved hvad man overhovedet kan bruge en HG til. Og så er der de resterende 35 % der faktisk har en vision for fremtiden, hvor HG indgår som et naturligt valg for det man gerne vil beskæftige sig med!


    :cheers:


    ;) kan da sige jeg har valgt HG fordi jeg gerne vil i butik og så starte min egen bagefter, men jeg har så også en Mekaniker uddannelse under mig, og en næsten færdig Tømrer uddannelse under mig... så jeg ved godt hvad jeg vil ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Skal du da så have lov til, selvom det er på temmelig dårlige argumenter.


    Syntes du, jeg syntes de er gode... men vi kan blive ved med det her, men lige så snart i kommer med nogle beviser på at det var et flyv der fløj ind i Pentagon, holder jeg op ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus


    Syntes du, jeg syntes de er gode... men vi kan blive ved med det her, men lige så snart i kommer med nogle beviser på at det var et flyv der fløj ind i Pentagon, holder jeg op ;)


    Som sagt er jeg også usikker på hvad der rent faktisk skete ved Pentagon, men dine argumenter mht. månelandingen er ubrugelige. Læs evt. det lange indlæg jeg skrev igår.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Som sagt er jeg også usikker på hvad der rent faktisk skete ved Pentagon, men dine argumenter mht. månelandingen er ubrugelige. Læs evt. det lange indlæg jeg skrev igår.


    Ja eg læste det skam, men jeg tror skam stadig ikke på det, jeg har ikke beviser på hånden, men har set flere udsendelser i tv'et om hvordan de modbeviste at de var landet der oppe... og som alle jo også ved ville både rusland og usa gerne være den første til at komme der op, for så havde de sat en Milepæl for det og blev mere verdenskendt... men usa havde altså mange forsøg hvor de ikke kunne få noget i rummet... men nok om det...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus


    Ja eg læste det skam, men jeg tror skam stadig ikke på det, jeg har ikke beviser på hånden, men har set flere udsendelser i tv'et om hvordan de modbeviste at de var landet der oppe... og som alle jo også ved ville både rusland og usa gerne være den første til at komme der op, for så havde de sat en Milepæl for det og blev mere verdenskendt... men usa havde altså mange forsøg hvor de ikke kunne få noget i rummet... men nok om det...


    Rusland var da nu ret langt fra. men hvis du hellere vil se det hele omvendt - beviserne som spekulation og spekulationen som beviser er du da velkommen.
    Mht. Pentagon er min holdning at de ikke behøver bevise noget - Der var mennesker til stede, en del faktisk. Det må være nok for mig, alt derudover er igen bare meningsløs spekulation i ting som man aldrig kan bevise.
    og du kræver beviser - det er konspirationsteoretikerne der arbejder uden.
    Vi bliver nok ikke enige :roller: