Ny paladin spell?
-
-
In the next patch, at level 44 Paladins will have a new spell available to them called "Hammer of Wrath". This spell, useable only on wounded targets is a ranged attack which does holy damage. This spell is primarily designed to give Paladins greater control when fighting enemies which choose to flee.
hmm, nu ser vi dmg på den inden vi whiner... :p
-
Den nye hammer of wrath er nu ok mod mobs der prøver at flee samt i pvp med min lvl 60 dwarf paladin har max crit været på ca. 1300 dmg det vil jeg da sige er pænt er så fuld retri paladin
anyway var på tide med lidt ranged til paladin
-
Retro paladin uden reckoning.....øv hehe!
Problemet er bare at ingen lader sig komme under 20% i pvp mod en paladin. Sikkert udemærket i pve og duel men ellers ikke efter min mening.
Hjælper dog at have engineering med Net-O-Matic. -
Jeps det er lidt skod den først virker under 20% kunne nu være en ok fed spell at kunne bruge hele tiden
-
Oprindeligt indlæg af Jezuz2tm
Stop da med det klamme whine Palas! I har så meget i kan, Holde jeg i live i 100 År og slå hårdt! i er 2tal overpowrd! i skulle downpowers! ved ikke hvad Blizzard tænker på når de gir jeg ranged spells!
Palas er PVE buff bots... PvP er de små carebears der ikke kan det helt store... kan de faktisk stadigvæk ikke, selvom de har fået Hammer of Wrath -
Pala er mega imba, fatter godt nok heller ik hvad der sker for Blizzard.... "Han kan gå i skjold, heale sig selv OGSÅ i skjold, give okay skade og bruge plate-armor.. Hmm han er da ik imba, lad ham bare få nogen flere skills..." AMEN K?
-
Oprindeligt indlæg af thorndal
Pala er mega imba, fatter godt nok heller ik hvad der sker for Blizzard.... "Han kan gå i skjold, heale sig selv OGSÅ i skjold, give okay skade og bruge plate-armor.. Hmm han er da ik imba, lad ham bare få nogen flere skills..." AMEN K?Det er alt sammen defensive skills du nævner der. Det er temmelig svært for en paladin at stoppe en flygtende fjende, når han ikke har nogen form for ranged våben!
-
De fleste folk der tuder over palaer er sq som regel folk der aldrig har prøvet at spille en pala..for hans base dmg er faktisk rimelig lav..og man har nada kontrol over Seal of Command, den proccer når den har lyst til det..så den nye ranged spell er guld værd..også i PVP..
-
Hvis jeg endelig skal whine over bubbleboys... så må det blive noget i retningen af "NREF BoS plx"
-
Med den kommende melee dmg nerf får paladins det en smule nemmere mod warriors og rogues da deres SOC ikke påvirkes af det....og der stadig er mange der tror retribution er det bedste dmg build.
Har sku medlidenhed med paladins i PVP. Folk der ikke har prøvet den class er typisk dem der siger "whine".
Paladins har udemærket dmg efter min mening, men de kan aldrig slå nogen ihjel da folk jo bare flygter fra dem iden de kommer under 30% hp hvis det skulle være. (ved self. godt at det sker med lidt held og man møder jo folk der ikke spiller efter bedste evne)
-
kan huske for et godt stykke tid siden, jeg mødte en alene paladin i AV.
jeg hoppede på ham, han stunnede mig med HoJ, 3 slag senere havde jeg 200-300 hp tilbage ud af 4k, ved 3 slag var stun færdig, og så skulle jeg ellers hurtig væk.
-
og nu har palaen jo HoW som de kan bruge når en mob eller player er under 20% hp..og den kan altså godt slå rimelig hårdt..ved at der er mange palaer der er begyndt at få en del mere honor efter den er kommet med!
bla er min guildmaster rank 9 og vi har en rank 12 eller 13 pala på serveren
-
Første rank 14 på Warsong var en pala... og det var inden patch, men han var så også i WSG 24/7
-
Oprindeligt indlæg af Jezuz2tm
I har så meget i kan, Holde jeg i live i 100 År og slå hårdt!!HAHAHAHAH! slå hårdt..! PALA DPS FTW!!! en pala er den med den mest skod dmg i hele spillet! :D:D:D!!
-
Oprindeligt indlæg af thorndal
Pala er mega imba, fatter godt nok heller ik hvad der sker for Blizzard.... "Han kan gå i skjold, heale sig selv OGSÅ i skjold, give okay skade og bruge plate-armor.. Hmm han er da ik imba, lad ham bare få nogen flere skills..." AMEN K?Pala giver ingen dmg...? derfor ik imba
-
omg... skod dps ???? de har deres skide seal of command og den slår ikke svagt.. når man endelig bruger sprint så bliver man ramt af deres hammer dims... som sagtens kan critte for over 1000 ! piv piv pallys..
-
hold da fast...lyder som cs børnene er gået over til wow...........
-
Originally posted by Fragman
hold da fast...lyder som cs børnene er gået over til wow...........