nyt "forum"

  • jeg må slutte mig til at selvom wow er et officielt merged forum, så burde andre meget populære spil måske også have deres egen afdeling.....CS 1.6/CSS og BF serien fx.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • problemet er bare at der er så mange tråde nu og derfor poster folk ofte masser af tråde med de samme spørgsmål osv....derfor er det imo bedre at gruppere det op....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Syntes også den skal blive som den er.


    Kan dog godt følge den med at få dem fjernet fra go to menu.


    Kan godt være du mener den er langsom at bruge men når man er i bunden af en tråd og vil vidre fra hardware til overclocking er det nu meget nemt og hurtigere end at skulle helt op i toppen af tråden.


    Er nok mest vores måder at bruge forum på der afgør hvad der er nemmest.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • hmm.. jeg kan ikke se hvorfor det skulle være uoverskueligt med et enkelt forum til.. hvor alle spil relaterede ting kom ind under..
    For spil er ikke Programmer eller software, det er spil. og det er pændt svært at finde en post om software hvis der også er om spil..
    og så under denne Spil Forum, kunne man sætte det op på en fornuftig måde at sætte undermenuer op på. enten inde for selve spillet eller bare inde for spille stil..


    jeg mener personligt at det bliver overskueligt da man så kan finde det man leder efter, hurtigere..


    tænkte over dette da jeg selv ledte efter en post..

  • Tja, jeg syntes vel det fungere fint som det er nu ...


    Hvis der endelig skulle laves en ændring, så skulle " Software & Programmer" måske kaldes noget andet ...Programmer er jo Software ... Har jeg sikkert også skrevet før i én af de mange tråde der har været om "nyt forum" ...


    Man kunne jo evt. kalde "Software & Programmer" for "Software (Programmer & Spil)" ... eller bare for "Software"


    Men kan egentlig godt lidt følge tanken om at "Software & Programmer" blev delt op til "Programmer" og til "Spil".


    Men det er jo enevældigt Martin der bestemmer hvordan tingene er her inde. Logisk nok.

  • Tjaa jeg syntes nu det er fint overskueligt som det er så mange post er der alligevel ikke.


    Hvis man lavede en forum del for værd spil ville mange af dem blive halv tomme.


    Syntes sgu det er fino brug søge funktion hvis det er en bestemt ting i mangler... vi vil alligevel ikke side og glo 10 tråd sider igennem under et bestemt spil for at se om der var et svar på jeres problem.


    Så ville i søge eller lave en ny alligvel.....

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • true true. et forum for hvert spil ville være DYBT latterligt.

  • Hvis folk kunne lære at give deres tråde relevante navne, ville det hele være meget lettere at finde ud af! Men det kræver åbenbart for mange hjerneceller af en stor del af brugerne ..


    Jeg synes det er fint som det fungerer nu, og det er stadig rart WOW har sin egen sektion .. Så er det nemmere at springe trådene omhandlende WOW over ..


    Der bliver ikke lavet så mange tråde i Software og Programmer, at det er nødvendigt med endnu mere opdeling ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Hvis folk kunne lære at give deres tråde relevante navne, ville det hele være meget lettere at finde ud af! Men det kræver åbenbart for mange hjerneceller af en stor del af brugerne ..


    Jeg synes det er fint som det fungerer nu, og det er stadig rart WOW har sin egen sektion .. Så er det nemmere at springe trådene omhandlende WOW over ..


    Der bliver ikke lavet så mange tråde i Software og Programmer, at det er nødvendigt med endnu mere opdeling ..


    Helt enig - hvis bare folk brugte "tænkeren" og lavede ordentlige trådnavne og placerede dem rigtigt. Så ville det være fjong. Men desværre er det ikke gået op for en del brugere endnu. :rolleyes:
    Synes også der er rigligt med fora lige nu.

  • Tjaa, kan da nok være en del folk ikke får skrevet et vildt passende trådnavn, men vi lever altså ikke i en perfekt verden, og der er forskel på hvor velskrevne de forskellige brugere er....


    Hvis bare man laver det fleksibelt nok, så ser jeg ikke nogle problemer i en smule mere opdeling ..

  • Jeg tror også der vil komme flere tråde og mere snak om hvert enkelt spil. hvis man deler op. Synes godt det kan virke upassende at lave en tråd der handler om hvilken farve crosshair man foretrækker i Counterstrike, og placere den råt lige i software og programmer. Ville passe meget bedre i Spil, eller måske et subforum der hed CS 1.6/CS:S. Jeg kunne godt tænke mig at snakke lidt med andre brugere om f.x cs. og det ville være meget nemmere hvis os som nu spiller cs havde vores eget forum. Det samme skulle så ske med Battlefield serien.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com


  • Enig, Software dækker jo egentlig over både programmer og spil. Jeg synes det ville være smartest at dele "Software & Programmer" op i to kategorier; "Programmer" og "Spil".


    Det ville nu gøre det lidt nemmere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af simonwh


    Enig, Software dækker jo egentlig over både programmer og spil. Jeg synes det ville være smartest at dele "Software & Programmer" op i to kategorier; "Programmer" og "Spil".


    Det ville nu gøre det lidt nemmere.


    Ye, den opdeling kunne man nok godt strækker sig efter ...