AVI fil kan ikke slettes.

• Jeg har en .avi fil liggende som opfører sig meget mærkeligt. Når jeg bevæger musen over filen begynder explorer.exe at tage 100% CPU tid og jeg kan ikke slette den. Den siger den er i brug af noget andet, og har absolut intet kørende...?

• Måske noget vira? Vis det er noget fyha du er kommet til at hente ved en fejl self ;)

Eller fejlsikret tilstand måske?

Ellers prøv nogen af alle de delete programmer som man kan få de har hjulpet mig en gang før

• Det er en ældgammel film som jeg har liggende, og kan ikke forestille mig der er noget fyha i den. Har både haft PC-Cillin og Norton inde over de perioder, og de har aldrig sagt noget.

Fejlsikret tilstand virkede - thx.

• der er et prog der hedder Dr. Delete, hvor du vælger den fil du vil slette, så sletter den det.. Hvis den ikke kan, gør den det 100% efter du har genstartet..

Meget hurtigere :T

• har oplevet det samme....korrupte filer er noget l*rt...og det behøver desværre ikke at være virus.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.