Hm ... Nu sker der ikke en flyvende fis når jeg vil hente et theme inde fra mozillas theme side ... ![]()
FireFox
-
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Hm ... Nu sker der ikke en flyvende fis når jeg vil hente et theme inde fra mozillas theme side ...
hvis du vil ha mac-skins til FF er det bedste nok at finde det på http://www.deviantart.com - plejer at ligge mange udgaver af dem derinde

-
Oprindeligt indlæg af Aerial
hvis du vil ha mac-skins til FF er det bedste nok at finde det på http://www.deviantart.com - plejer at ligge mange udgaver af dem derinde

Okey. Vil jeg så kigge på ...
Men syntes stadig det er irreterende at der ikke sker noget når jeg klikker på "Install Now" på et theme eller andet inde fra Mozilla Update ...

-
Men syntes stadig det er irreterende at der ikke sker noget når jeg klikker på "Install Now" på et theme eller andet inde fra Mozilla Update ...
.... Nobody ? ...
-
.... Nobody ? ...
Hvis du smider et link vil jeg godt prøve og se om den vil funke på min

-
Oprindeligt indlæg af Marquis
Hvis du smider et link vil jeg godt prøve og se om den vil funke på min
Frit valg ... Intet inde på Mozilla Update gider virker her ... Har hentet et theme der inde tidigere, men nu sker der bare NADA når jeg som sagt klikker på INSTALL NOW ... Uanset hvad jeg vælger ...
-
DeviantART er noget rod som altid og deres search virker ikke ... "#%#¤& dem ...

-
Når du første gang skal installere et theme eller noget så kommer der en gul bar oppe i toppen hvor du skal give siden permition.. har du gjort det?
-
Oprindeligt indlæg af Alaza
Når du første gang skal installere et theme eller noget så kommer der en gul bar oppe i toppen hvor du skal give siden permition.. har du gjort det?Yes.
-
Nu fandt jeg ikke helt ud af om du fik løst det med bookmarks ... Men uden extentions kan man bare holde ctrl nede hvis man vil åbne noget i en ny tab i stedet for nyt vindue ...
-
*LOL* ... FireFox ... Programmet man ikke kan slippe af med ....
Nu når det ikke virkede ordenligt da den ikke kunne hente ting fra Mozilla Updates ... og en løsning ikke lige var til at finde ... Så afinstalleret jeg FireFix ... Bootede ... og fandt så ud af at den ikke havde slettet FireFox-mappen i min program-mappe .... Nå, men så må man jo selv gøre det ...
... Sletter den og installere FireFox igen ...... når jeg starter den op ... gæt hvordan den ser ud ? ... Standard ? ... næ nej ... som den gjorde før jeg afinstallerede den ...

-
Bare rolig, du er ikke den eneste som det driver til vanvid..
-
Mht. skins, har du så genstartet FF? Du kan jo ik bruge dem uden at have genstartet programmet. Det er vist også det samme med opdateringer.
-
btw ... Oplevede lige noget sjovt ...
Fjernede den tab-extension der .... Så virkede FF igen ... Hm tænkte jeg .... Nå, smed den på igen da FF er ren shit uden ...:)) .... Nå, men startede så FF op igen .... ERROR ... Hm, nå, men lad os så sende den fejlrapport til MS ... og til Mozilla ... MS-delen går fint og den ryger afsted ... Så er det Mozillas tur .... BSOD ...
QuoteOprindeligt indlæg af Racosta
Mht. skins, har du så genstartet FF? Du kan jo ik bruge dem uden at have genstartet programmet. Det er vist også det samme med opdateringer.Mener du de skins som den ikke kan hente ned ? ... hehe ...
PS... din signatur er for stor / lang .... ja, sådan er det med quote-sigs ... to bad ...

-
Troede ellers FF var så fantastisk.

Til det med signatur: Heller ikke tilladt med smiley's i den. -
Oprindeligt indlæg af Alaza
Derudover har jeg fået nogen farver på tabsne, så de er orange, grønne osv. når de loader.. grimt, og kan ærlig talt ikke se hvor man ændrer det.
... off ... -
Oprindeligt indlæg af Bentzin
Til det med signatur: Heller ikke tilladt med smiley's i den.Ganske hjælpsom, brugbar og konstruktiv kommentar
self. er der også fejl i FF, som der uden tvivl også er i IE, det er jo en smagssag hvilken man bedst kan li at bruge 
-
Oprindeligt indlæg af Bentzin
Er den også ... Fantastisk underholdende. Syntes ligefrem at jeg morer mig ...

-
Hmm ...

-
Fejl 40