Jeres Baggrund
-
-
Originally posted by Angelus
Jeg har hentede det her: http://www.themexp.org/
Og så bruger jeg et program der hedder Style XP til at bruge de Theams jeg brugerBruger det selv da det er mørkt, og det beroliger dine øjne, også derfor mine baggrunde er forholdsvise mørke, da hvis man bruger meget tid foran sin pc og sidder med Lyse baggrunde, får man letter hovede pine. så de kan finde mange gode der inde
Er Style XP et købeprogram ? -
Originally posted by MvK
Det forstod jeg da godt nogenlunde
Synes nemlig ikke man kan se at det er smidt oveni hinanden, det ligner bare et foto taget oppe fra en anden planet
Har du en større version, evt. 1280x1024 ?
Jeg "merger" også de forskellige layers og "saver for web" i jpg-format. Har det også som 1280x1024 og har lige sendt det til din email. -
Originally posted by Aagaard1000
Er Style XP et købeprogram ?det ved jeg ikke, jeg gik bare ind på google mener jeg...
-
-
-
Jeg bruger ikke StyleXP. Jeg bruger Neowins UXtheme.dll.
Så slipper man for at installere stylexp og lign.
Bruger samurize til tv og winamp effekter...
-
Originally posted by Angelus
Kan godt li din gamle, og at du bruger det der program så man kan se alle programmer, havde jeg også leget lidt med, men kan fanme ikke få det til at virke
Du må sende en PM hvis du vil forsøge igen og skal bruge lidt hjælp, ikk?
-
Originally posted by Pulse
Jeg bruger ikke StyleXP. Jeg bruger Neowins UXtheme.dll.Så slipper man for at installere stylexp og lign.
Bruger samurize til tv og winamp effekter...
Hvordan installerer jeg UXtheme.dll ?
Dont make fun of me if im wrong.
-
Originally posted by Aagaard1000
Hvordan installerer jeg UXtheme.dll ?
Dont make fun of me if im wrong.
Søg efter det... det er en fil der patcher windåse's egen shell. Så skal du bare genstarte din comp., og så kan du bruge alle de themes som man normalt skal bruge styleXP til... uden nogen programmer installeret. Smart ik?
-
Originally posted by Pulse
Søg efter det... det er en fil der patcher windåse's egen shell. Så skal du bare genstarte din comp., og så kan du bruge alle de themes som man normalt skal bruge styleXP til... uden nogen programmer installeret. Smart ik?
Nu har jeg søgt på det men kun fundet ting jeg ikke fatter en skid af.
Vil du ikke være flink at forklare hvordan jeg gør ?
Evt. over MSN..EDIT: Min hotmail er Aagaard1000@hotmail.com
-
-
-
-
-
-
Hvor meget CPU og RAM bruger jeres forskellige Windows-skins egentlig?
-
Originally posted by r3ptile
Hvor meget CPU og RAM bruger jeres forskellige Windows-skins egentlig?Hvis jeg tror jeg aflæser rigtig så bruger min StyleXP 504 KB
Ved så ikek om det er meget eller lidt -
Originally posted by mrflashbag
Du må gerne lige give den sidste Samurize kode
evt. Uploade det theme
ser sgu knald godt ud
Theme'n kan du finde - Det hedder Sentinel... kommer med 10-12 forskellige farver.
Kan godt sende dig samurize config'en over msn hvis det... Skriv evt. en pm
-