• Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    FireSuX er ikke mere sikkert end IE, kan ikke lige huske hvor det er, men er et bigtime sikkerhedshul...


    Tror vist ikke du skal regne med at IE er så sikkert som firefox.


    Ja - mener det var i 1.03 eller 1.01 hvor der blev fundet et hul, men så var det jo også lappet dagen efter !


    Hvis vi skulle nævne alle de gange der er fundet huller i internet explorer, så ......

  • Der har ikke været meget omtale af plugins, hvilket jeg vil tillade mig at ændre på.


    I Firefox bruger jeg selv:
    Adblock - Extension mod reklamer
    IE View - Gør at man ved højreklik kan vælge at åbne det pågældende link i Internet Explorer
    Download Manager Tweak - Flere funktioner til den indbyggede download manager
    Image zoom - Mulighed for at zoome ind/ud på et billede på en side
    PDF Download - Giver mulighed for enten at åbne *.PDF-filer i ny tab eller downloade dem.
    CustomizeGoogle - Indstillinger til google
    BugMeNot - Plugin der kontakter en database ved højreklik på en internet formular. Hermed kan man vælge om man vil hente et brugernavn/password fra databasen til siden. Fx. kræver nogle side et gratis login før man kan se siden, men med BugMeNot slipper man for at oprette et login.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know
    FireSuX er ikke mere sikkert end IE, kan ikke lige huske hvor det er, men er et bigtime sikkerhedshul...


    Har begge browsere... Bruger kun FF til at finde fejl i javascript og så tjekke om sider er kompitable... ;)


    Mvh. 12k


    Firefox er langt mere sikkert end IE, se bl.a. http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=21619

  • det har han så aldrig rigtig spillet...vi er i bf2 zonen atm :D


    men du er velkommen til at kigge ind til os torque...i den "officielle" bf2 tråd har jeg skrevet vores channel på quakenet :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.