Jeres bedste køb

  • Helt klart min FX-55 som jeg ikke har købt endnu. Blot at tænke på den kan give en så meget glæde :D


    Ellers er det nok min Suzuki FZ50. Ralle-mus+Alex = Suzuki Crew :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Hm....Er da glad for bl.a. min laptop og mine kaffemaskiner. :))


    En Melitta M808...
    [Blocked Image: http://www.buyandbehappy.de/out/oxbaseshop/html/0/dyn_images/1/40047.jpg]


    ...og en Phillips Senseo...
    [Blocked Image: http://www.homecouture.com.au/prodimages/prodshots/HD-7810-60.jpg]


    ... Drikker meget kaffe ... :))


    ... Ud over det, så er masser af ting i nærheden jeg er glad for ... Men det ville være formålsløst at begynde og remse op.

  • Min forstærker var et klasse køb... At den så kostede 5k og er faldet pænt siden, er ligemeget ;)
    Den levere en mokka dejlig lyd.


    Mit 28" Prosonic tv, som kostede 1k, og som aldrig har fejlet noget. Var godt nok lidt skeptisk i starten, er blevet positiv overrasket.


    Mit B&W-surround system (alt er B&W, udover suben= Fronts, bagsatalitter og Center) :T


    Og til sidst min IT-stol, som normal kostede 1.200, men fik den til 500, fordi Jysk havde lavet en fejl *G*


    Edit: BasHuus, nice forstærker der :)

  • Hehe, hvem siger GFX og ram ikke bliver opdateret? Måneden efter ryger der et X800XT PE hjem regner jeg med eller MINDST 6800NU og derefter 1gb 2-2-2-5 ram, er ikke sikker på hvilke og et nyt mobo. Såå er skam ikke det eneste men fik et fint tilbud jeg ikke ville sige nej til =).

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    Skønt jeg har været glad for mit IT-udstyr, er der dog een ting, som overskygger alt andet og det er min rørforstærker.


    Godt nok kun 14W i PushPull konfiguration, men så skal der også være sagt, at jeg aldrig mere skal have transistorforstærkere igen. Næste forstærker blir en Single Ended, men da må pengepungen lide lidt mere, fordi den ligger i 20K klassen.



    Nice... det er Ming Da ik??


    Hvad består resten af kæden af??



    Min bedste inv. lige nu må være mine dejlige Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand....


    [Blocked Image: http://www.vassagohifi.com/images/artikel/2_516.jpg]

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

    Rettet en gang, sidst af Bjørn B ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    Min bedste inv. lige nu må være mine dejlige Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand....
    [/IMG]


    Har læst noget om dem... Har dog endnu ik hørt dem... Synes dog modellen i kirsebær er pænere IMO :)
    Kan du sammenligne dem med nogen andre højttalere ? :P


  • Det er en Houston Mini 98 rørforstærker. Samme produkt, som Spark producerer. Total lækre små "satan'er" (undskyld mit sprog).


    Resten af kæden består af:
    AudioPro Avantec Nine
    AudioQuest Ruby Signakabler
    Dali Python HT-kabler
    Terratec CD-afspiller


    Højttalerne er guld værd, og har et pisse flot design
    Se AudioPro Avantec Nine her !!
    Jeg har ikke uploaded billedet, fordi et eller andet fucker 800x600 størrelsen, og for at overholde reglerne, må jeg jo hellere linke istedet :crazyeyes:

  • Må også helt klart springe på hifivognen :D!


    Wow Bjørn b.. De er bare så lækre.. Misundelige er jeg.. Køber selv noget lignende en dag.. ellers Dali Helicon.. ;)

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Håber det bliver min ny pc!!
    Har lige bestilt følgende:
    A8N-E
    3500+ Venice
    HIS X800XL IceQ II Turbo VIVO
    m.m.
    ...ellers har jeg nu os været glad for den maskine jeg har nu..!!
    Blev købt for ca. et år siden, hvor jeg kom fra en 500MHz Celeron m. 192MB ram og et 32 MB TNT2 kort!! :boxed:

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    Skønt jeg har været glad for mit IT-udstyr, er der dog een ting, som overskygger alt andet og det er min rørforstærker.


    Godt nok kun 14W i PushPull konfiguration, men så skal der også være sagt, at jeg aldrig mere skal have transistorforstærkere igen. Næste forstærker blir en Single Ended, men da må pengepungen lide lidt mere, fordi den ligger i 20K klassen.



    Nu aner jeg ikke hvad du siger.
    Men gud den er grim , den ligner noget fra 50èrne.
    Men den spiller vel ok?
    Og det skal ikke tages som kritik , men jeg aner ikke en disse om det der.
    20000 kr for en forstærker???????
    Kan den lave kaffe?????????
    Du må være lyd fanatiker?????




    The_Unforgiven

  • Nu har jeg ikke noget som jeg er mere glad for end andet.
    Men vil da nævne et par ting:
    1: Philips 36PW9968
    2: Pioneer DV 9000
    3:Yamaha XV 750 Virago
    4:Ford Focus 1.8 TDCI ST.C.
    5: Viewsonic VP 201S



    The_Unforgiven


  • Hehe - Kritik eller mystisk undren og spørgsmål dertil - Du er det rette sted, og ja, nogen undrer sig over den. Måske skulle vi oprette en tråd om mystiske apparater og deres virkemåde :idea:


    Grim .... thja, det er jo en smagssag. Jeg synes rigtig godt om den, fordi den er lille, utraditionel og ganske opsigtsvækkende.


    Teknologien er ganske korrekt fra 50'erne, men de laveas altså stadig, og gusketakolovfordet, fordi vi er da stadig nogen der forguder rørklangen, og aldrig skal have andet end rør.


    20.000 for en forstærker er da ikke meget, når man gennem tidernes løb har købt HiFi for under 200.000. Sårn er vi jo forskellige igen, og lad det heldigvis blive sådan. Kald mig bare fanatiker - eller BasHuus ..... så må du selv regne ud, hvorfor jeg kaldes BASHuus


    Om den kan lave kaffe, skal jeg lade stå åbent i det uvisse, men jeg kan sende dig Users Manual så kan du selv nærlæse :))