Voksenbaby... noget for dig?

  • Det er typisk mænd som ikke har fået den opmærksomhed af deres mor som et barn skal havde. Svigtet er sket da barnet var helt spæd og til det ikke går med ble mere.
    Som normalt opvokset (som os) tænker vi ikke over det. Men mens moren skifter sit barn, sker der en udvikling i barnets pshyke og som giver barnet en trykhed.
    Hvis barnet ikke har fået lov at opleve dette tilstrækkeligt, mangler barnet (manden) trykhed og moderføgelse.
    Som så giver bagslag nu hvor han er voksen. Nu prøver han frebrilsk at indhentet dette.
    At arme / blive trøstet og få skiftet ble samt meget andet er nødvendige oplevelser for et barn. Det har også meget at gøre med hvordan ens sexuel liv bliver senere hen.
    Derfor kommer voksen babyen ofte til at kombinere sex og sin "sygdom"
    Hvilket jo er helt uforståeligt for os.


    En voksen baby har det sikkert også svært på mange andre områder.
    Ikke job nødvendigvis. Men mere problemer med kvinder. Måske er han bange for dem, eller de gør ham usikker.


    En stakkel :(


    Men forfande, hver man - hver sin sygdom :D

  • Jeg kan godt tage dem seriøst - ingen problem der ;)
    Men når folk er spøjse så ta'r man jo pis på alt og alle... Så længe vi ikke direkte mobber og håner dem, er det vel iorden, hvis de ik føler sig stødet... Har da et dusin "spøjse" fyre der opføre sig lidt barnligt her i Møgeltønder - Vi ta'r pis på dem og de ta'r pis på oss... De kan sikkert heller ikke følge oss "normale" på andre planer - hard to tell... Har stemt gasss, da jeg ikke ser det som en alvorlig sag, så længe der ikke er noget ond bag ved ;)


    Edit: Jeg var lige ude på vægten og vejede lige pludselig 300kg... MOAAAAR... :))


  • Synes det er et helt okay emne og tråden er da fin nok, på nær nogle irrelevante indlæg.
    Så også den Rundfunk udsendelse og studsede lidt, da det gik op for mig, hvilken fetisch ham gutten havde. Syn's folk der har den trang, skal ha' lov til det. Det går jo ikke ud over andre, end dem selv.
    Har ingen intentioner om, at ta' gas på sådan nogle individer. Syn's som andre, at det faktisk er synd for dem.

  • Det er jo ikke fordi jeg er imod en debat om emnet - Følte bare en vis useriøsitet fra trådens forfatter, som om at det mere gjaldt om at gøre nar ad dem, end at diskutere emnet - og det lader det da til at andre også har opfattet det som. :rolleyes:


    ;) Men okay, så lad mig da svare på emnet:


    Jeg synes for det første at det er en meget mærkelig interesse at have - Men det har, som Kez siger, nok noget at gøre på manglende omsorg og/eller trykke rammer, da de var børn.


    Jeg vil også hoppe med på vognen og mene at det er synd for dem - for det begrænser dem jo først og fremmest i at finde en kæreste, for der er vel næppe mange der gider at komme sammen med en infantilist, hvis de ikke selv er det. Jeg gad da ikke :boxed:


  • Jeg er aldrig seriøs, men hvorfor skulle man da også være det? :T

  • Hvis man vælger at gøre noget så bizart som at gå med ble, når man er kommet over 3 års alderen, så må man sq da forvente at få noget smidt i hovedet.


    Ikke at man skal være lede ved dem, men de må sq da forhelved selv kunne se at det er TOTAL FAR OUT det de har gang i..

    I'm Hotter than an overclocked, volt-modded Prescott chip with stock heatsink and fan...


  • Må vi ikke være useriøse?
    Har personligt ingen problemer med nogen tråde der bliver oprettet. Jeg er heldigvis selv herre over hvilke diskutioner jeg læser og deltager i.


    Og man kan da ikke andet end se det sjove i folks små bizarre lyster :)
    Selvfølgelig er det iorden at tage pis på folk som er lidt mærkelige.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Må vi ikke være useriøse?
    Har personligt ingen problemer med nogen tråde der bliver oprettet. Jeg er heldigvis selv herre over hvilke diskutioner jeg læser og deltager i.


    Og man kan da ikke andet end se det sjove i folks små bizarre lyster :)
    Selvfølgelig er det iorden at tage pis på folk som er lidt mærkelige.


    Hehe...

  • Jeg vil gerne afsløre at mig og DzeroE har aftalt en tid hvor vi kan se hinanden i ble.. :razz:


    Well, der må vel være en grund til at manden opretter sådanne en tråd? Enten for at få opmærksomhed inden han springer ud som VOKSENBABY, eller fordi han vil have af vide om han er unormal..


    DzeroE jeg elsker dig med og uden ble. Bare din mor skifter dig :T


    Gaaas for dulan da. I kan tage det? :boxed:


    Tjaa, for de mennesker som virkelig går i ble, så tror jeg ikke problemet ligger længere tilbage så som ved spæd, som en hvis person snakkede om. Men derimod at de syntes det er rart at bare kunne give slip.


    Har hørt om flere der har udlevet deres voksenbaby ved at blotte sig for nogen ventende bus passager, op til flere gange på en dag. Dog ikke de samme mennesker, eller hvem ved :=)


  • ja så længe det bliver på rastepladsen ved transportcenteret i vejle, så tager jeg sq gerne en ble på for dig, måske endda jeg smider en lille "gave" til dig i den :D