War of the worlds

  • FØJ EN DÅRLIG FILM


    man skulle tro at hr. Spille berg havde lidt selvkritik, men ark.
    Den eneste som retter op på denne fatale film er lyd og grafik.
    Mangen til ringe storyboard skal man lede længe efter.


    1 ud af 6 herfra


  • hehe ... Læs bogen .... ;)


    Det er en klassiker :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    hehe ... Læs bogen .... ;)


    Det er en klassiker :clap:



    Har en kraftig formodning om at du IKKE set filmen.




    tvivler på at storyboardet ligner bogen. (og det er uden at have læst den)


  • Har så også set filmen, men kan da ikke komme på nogen arnold film der er bedre .... Kan godt være det ikke var den bedste film man har set, men hva så ?


    Den lille pige spiller som altid kanont ... Cruise er ikk noget at råbe hurra over nej. Men det er da en flot film (det er du også enig i)

  • tjaa har umiddelbart set bedre film - men god action og pæne effekter


    men øhh hvor har de lige fået den ide til de stridere fra? har de spillet for meget HL2? *G* :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Har også lige været inde og se den og syndes da den er ok, ikke det bedste men en god film med noget god action.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    tjaa har umiddelbart set bedre film - men god action og pæne effekter


    men øhh hvor har de lige fået den ide til de stridere fra? har de spillet for meget HL2? *G* :)


    Hehe tænkte lige det samme da jeg så dem :))


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af w3ber
    Har også lige været inde og se den og syndes da den er ok, ikke det bedste men en god film med noget god action.



    Hehe tænkte lige det samme da jeg så dem :))


    Ja og de aliens, dem har vi set i Independence Day , eller tæt på ihvertfald.



    Spoiler!!! måske !!







    Hvad med det han samler op i starten af filmen, det kolde stykke han putter i lommen ? hvorfor slår de første lyn ikke ned samme sted, sådan som de siger? kører tripod'sne på blod ? svømmer de alien's i menneskeblod?
    hvordan overlever hans søn det angreb på bakken?


  • Det er sikkert det som man får fortalt i 2'eren.


    Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

    Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050


  • SPOILER!!!


    Det første jeg sagde da jeg havde rejst mig fra mit biografsæde var "ahhhrrrr", og sådan har jeg det stadigt.


    Jeg håbede på en "rigtig" katastrofefilm. En der var BRED - en der viser katastrofe og ikke bare én families kamp. Derudover var der mange ting der irriterede mig. Filmen er spækket med plothuller, men det kan man godt se bort fra, synes jeg. Men især slutningen irriterede mig grænseløst! HVOR ER DET DOG FOR LET, HR. SPIELBERG! En skide speak henover nogle stjerner, der lige forklarer os hvordan det nu lige var at de døde. Hold kæft hvor er det latterligt.


    WotW var en film jeg virkeligt havde glædet mig til, og en film jeg virkeligt havde store forventninger til. Men ak ak... den falder i det samme hul som The Day After Tommorow. Den koncentrerer sig alt for meget om få personer og viser ikke den totale katastrofe, som er det JEG elsker ved film som disse.


    Dog vil jeg sige at grafikken, lyden og skuespillet var fænomenalt. Igen formår Dakota Fanning at imponere mig helt vildt. Derudover synes jeg også at "the aliens" (hvordan siger man det i flertal på dansk?) var enormt vellavet. Måden de bevægede sig på og opførte sig på, er til dato det bedste jeg har set. Især i scenen med cyklen og billedet, synes jeg virkeligt at man kunne fornemme at de ikke var "dumme aliens", men at de havde sjæl og først og fremmest et enormt kynisk sind.


    Så alt i alt ramte filmen mig på flere punkter, men slutningen og filmens for megen "konkrethed" ødelægger det for mig.


    Så 3/6 herfra!


  • Præcis sådan tror jeg at vi er mange, der har det... Desværre...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    SPOILER!!!


    Derudover synes jeg også at "the aliens" (hvordan siger man det i flertal på dansk?)


    Mit bud er rumvæsnerne :idea:
    Efter alle de dårlige ting, der er blevet sagt om filmen tror jeg, jeg vælger ikke, at se den... Hvilke andre katastrofe/"jordens undergang" film kan anbefales?

  • Der er mange der siger den ikke hænger sammen, men jeg tror der bliver rettet op på det i 2eren. Jeg tror HR. Spielberg har styr på det.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu


    Præcis sådan tror jeg at vi er mange, der har det... Desværre...


    Præcis ...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Ja og de aliens, dem har vi set i Independence Day , eller tæt på ihvertfald.


    Pudsigt, havde samme tanke da jeg så dem første gang ...


    Men ellers som Lecter siger, så var de godt lavet og virkede ikke direkte dumme osv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Avartar
    Har en kraftig formodning om at du IKKE set filmen.


    tvivler på at storyboardet ligner bogen. (og det er uden at have læst den)


    Joh ... men du har ret i at filmen IKKE er lige så god som bogen ... Ud over at det yderst sjældent sker at en film er det, så er det der rent ud af sagt VOLDBOLLERI af en klassiker ...

  • Jeg syntes det var en rigtig fed film og jeg tog mig selv i at savle over de fede effekter op til flere gange.
    Det eneste jeg ikke ville give top karakter var slutningen. Syntes den var lidt mangelfuld og kunne godt have brugt lidt mere forklaring. Men jeg må jo låne bogen og læse det sidste kapitel.