WPL, de marker der, passer til alle over lvl 50... glimrende rune cloth, har enda fundet 2 epics der på et par tusind kills, ellers tyrs hand eller det elite sted i WPL, en kammerat grinder ret ofte i uldaman han tager en del bosser selv og få faktisk okay penge ud af det.... ( han er lvl 60, som man burde være )
Sted at Grind efter Gold
-
-
Originally posted by guGGe
en kammerat grinder ret ofte i uldaman han tager en del bosser selv og få faktisk okay penge ud af det.... ( han er lvl 60, som man burde være)
må man spørge hvilken class han er?
og hvor godt gear han har? -
0 - 30 Low lvl
30 - 50 Medium lvl ( Det går hurtigt)
50 - 60 High lvl ( Der går de fleste i stå )Det er hvad jeg syntes..
Det er mit bud
-
I Uldaman dropper der mange gode grønne og blå items!...og penge er der også nok af
-
Originally posted by -Sandman-
Vaelastrasz gav 3g 64s til 40 raidmembers i går 3,64*40 = 145g
Og i ZG dropper de IKKE over 100g
lol i zg dropper de knap 40g....
Jeg farmer gold i winterpsringfurbolgs, giants etc. alle gir godt.
Men nu i taler om instances, BWL gir gode gold hvis man tar den hurtigt og ikk wiper! tjente gode penge der :p -
snoby det er en 60 tauren druid, pvp gear (rare)... Han er 11 år og har ikke meget forstand på wow, men han klarer sig fint derinde...
Ville selv vælge at grinde i tyrs hand -
fuck hvor er det til grin!!! det virker jo ikke
-
Originally posted by bs er glad
fuck hvor er det til grin!!! det virker jo ikkeHvad virker ikke?
-
Ehm... hvad virker ikke?
-
comicdu stener for meget tag det roligt din spasserrøv. tag og fuck din mor i stedet
-
tfyhastyarae
-
Originally posted by bs er glad
comicdu stener for meget tag det roligt din spasserrøv. tag og fuck din mor i stedetEhm.. Jeg tror der er en der skal bannes
-
den vej han fortalte det noget bras det virker ikke. tag heller vejen mellem stormwind og goldshire :hb: den rocker
-
WTF?
-
Er der en admin tilstede?
-
i lige måde BØS
-
Haha, det er altså lidt grineren
Troede at aldersgrænsen for dette site var minimum 13 år, nu ser det ud til at vi har en 5 årig -
DET ER JO DIN ØNSKE ALDER FOR EN KÆRESTE!! MEN DETSVÆRRE ER JEG IKK BØSSE
-
:)...
-
KUN DET JEG KENDER EN VEJ HVOR MAN KAN FINDE 20 GULD PÅ EN HALV TIME