Blade 3

• Hej Tweak.dk

Jeg har lige set Blade 3, uhmf man - genial film :)
    Grund til jeg poster tråden er at hører jeres foklaring på hvad der sker med ham der bessefar ("Blades father"), i starten af 3eren dør han og senere gennopstår han som vampyr, men hvad til sidst man ser intet til kun da han myrder hende den blinde kvinde?

Hvad syntes i ellers om filmene?

Og tror i der kommer en 4, ligger de jo meget op til!

10/10 her til blade filmene :)

• syntes ikke de var særlig fede.
    Det bedste ved de film var helt sikkert at Jessica Biel var med i 3'eren. Mums.

Wesley snipes er da total til grin men hans super dårlige skuespil i de film. Men okay det er jo heller ikke skuespils præstationer de bygger på.

• Hvad er det der får dig til at give den 10/10? Jeg mener.. den ligger til 5.7 på IMDB. Nu har jeg ikke selv set den, men overvejer at drøne forbi en m8 og låne den. Har set de to andre, uden at være videre imponeret, men ses kan de da.

• Blade trilogien er helt sikkert nogle af de ringeste film der nogensinde er lavet.
    Hver gang Wesley Snipes (som jeg ellers ikke havde noget imod) åbner munden og snakker med den fake whiskey-stemme, er jeg ved at brække mig af grin.

• [SPOILER]
    Whistler dør, og genopstår IKKE.. den whistler man ser senere er drake som myrder de 2 mænd og den blinde kvinde..

Synes selv filmene er rigtig fede, men det er ikke de bedste film man har set.

• 2'eren var syg ringe i hvertfald .. De falder nogenlunde under film jeg vil se en søndag hvor jeg keder mig ...

De film kan jo ikke byde på godt skuespil, godt manuskript, etc.

• De er lidt for "blærede til min smag" jeg har kun set 2eren, men jeg kunne forestille mig de andre har den samme blærede stil. :pokey:

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Oprindeligt indlæg af chili
    De er lidt for "blærede til min smag" jeg har kun set 2eren, men jeg kunne forestille mig de andre har den samme blærede stil. :pokey:

Kan sige det sådan, du har set den værste ...

Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Det er ikke nogen som jeg ser vanvittig tit, men 1'eren og 2'eren et par gange om året... det samme bliver det vel sikkert med 3.

Hjernedød aktion når det er bedst :P

Så godt som ja :)

Meeen, her vil jeg da hellere se Die Hard 1-3

• Jeg har trilogien her hjemme ... Hvorfor ved jeg egentlig ikke ... *G* ... ej, 1´eren var da meget underholdende ... Det var 2´eren vel også lidt. Den skulle ihvertfald ses ... Bare for at se ... Det kunne jo være ...

3´eren ... Ja, når man nu har set 2´eren, så skal man jo lige se om 3´eren kan gøre det bedre og rette lidt op på det hele ... meen ... Den har fandme sine tynde sider .. osv ...

meen ... den har også sine gode sider ...

[Blocked Image: http://movie-on.net/blade.trinity/blade.trinity.movies.jpg]

.. Jessica Biel... need i say more ? ... :))

... Ryan Reynolds er nu også underholdende

[Blocked Image: http://www.webwombat.com.au/entertainment/movies/images/blade-trinity-2.JPG]

... Men Whiskey Snipes .. Hmm ...
    [Blocked Image: http://articles.closeup.de/large/T/T78858.JPG]

btw... Er jeg den eneste der får lyst til at købe en Ipod efter at jeg har set Blade Trinity ? ... FNIS ... :T

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    btw... Er jeg den eneste der får lyst til at købe en Ipod efter at jeg har set Blade Trinity ? ... FNIS ... :T

Næppe .. :D

Men Jessica Biel må være den eneste der kan "fighte" uden at tabe hørebøfferne ...

Oprindeligt indlæg af Asus3
    Integration venner. vær gode mod sorte skuespillere og andre sorte menesker de er sku også menesker.
    og har deres rettigheder til at have respekt :boxing:

Hvad fanden snakker du om ?!?

Jeg håber det der var en joke...

Oprindeligt indlæg af axasion
    Behøver du afsløre handlingen for dem der ikke har set filmen? :boxed:

Hvem hentyder du til, mig ?

Oprindeligt indlæg af Torque

Hvad fanden snakker du om ?!?

Jeg håber det der var en joke...

Ja forhåbentlig en joke ....

For at nævne en god sort skuespiller er der da eksempelvis Samuel Jackson (Genial i Pulp Fiction) eller hvad med Denzel Wasingtong (Han er genial i Man on Fire eller Titans) ... Okay, det var så 2 gode skuespiller ud af mange dygtige ...

• Martin Lawrence er da også meget sjov, og Chris tucker er genial i Rush hour og Rush Hour2

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3