Hurtige Penge

  • Hej
    Jeg har et lille problem med penge, det er sådan at jeg har lvl 42 mage og vil gerne spare en masse penge op, til et mount.
    Men mit problem er, at jeg hele tiden skal bruge dem på at træne spells og tailoring. Jeg ser en masse andre ride rundt på mount på mit lvl, hvad gør de for at få de penge til et mount, er der nogen steder, det er en fordel at tage hen for at tjene nogen penge.
    Og nej det her er ikke tiggeri eller andet, det et rent spørgsmål omkring hvad i gør for at få råd til et mount.

  • Her er hvad du gør :


    Hold dig væk fra auktionshuset, sælg dit cloth istedet for at bruge det til tailoring, lad være med at lave tradeskills i det hele taget, tag mining og sælg hvad du miner (mithril sælger altid godt, og kan nemt mines en hel masse på dit level)

  • studer priserne på AH se hvad ting sælges for køb billigt og sælg dyrt

    AMD +3500 64 bit
    Gigabyte GA-K8NSNXP-939
    ZALMAN CNPS 7000B-Cu LED
    Kingston HyperX 2 x 512 MB 4300CL3 / 533 MHz
    HIS Excalibur Radeon 9800 PRO IceQ
    Thermaltake Xaser V5000D

  • Mit bud ville være at finde nogle lvl 40-42 mobs, der dropper penge + ting du kan sælge til vendor.
    Jeg har ikke lige et bud da det er længe siden jeg har grinded som lvl ~40. Men når jeg mangler penge farmer jeg owlbeasts i Winterspring, det kan smide op til ~50 sølv, hvis man er heldig (de dropper æg/fjer der er gode at sælger godt til vendor).


    Og ja drop at brug penge på NOGET som helst, selvfølgelig på at fixe din armor, men ellers ikke. Og så bare blive ved og ved. :)

  • når jeg skal ha penge soloer jeg cathedral delen af SM og graveyard :) får en 10-15g på 1 run

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Møffe
    Hej
    Jeg har et lille problem med penge, det er sådan at jeg har lvl 42 mage og vil gerne spare en masse penge op, til et mount.
    Men mit problem er, at jeg hele tiden skal bruge dem på at træne spells og tailoring. Jeg ser en masse andre ride rundt på mount på mit lvl, hvad gør de for at få de penge til et mount, er der nogen steder, det er en fordel at tage hen for at tjene nogen penge.
    Og nej det her er ikke tiggeri eller andet, det et rent spørgsmål omkring hvad i gør for at få råd til et mount.


    nu har jeg selv en mage, nu lvl 44, med tailoring og enchanting, så jeg kan da prøve at komme med et råd... :s ehmm, det tager tid uanset hvordan du gør det, men har du været i Tanaris? der er nogen wastewander bandits, hvor du kan samle vandflasker, 5 styks så kan du få et supplycrate i Gadgetzan, hvor du kan få superior healing og andet guf, men de healing der kan du sælge på AH for MEGET rimelige priser.... der er desuden ofte kister ved de wastewander ting..... og derudover noget som burde virke HELT åbenlyst du skal IKKE disenchante ting....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    når jeg skal ha penge soloer jeg cathedral delen af SM og graveyard :) får en 10-15g på 1 run


    og det er simpelt hen dit råd om hvad man gør når man skal have mount på lvl 40? eller lidt over....

  • du skal jo bare arbejde lidt med dine profesions og sælge byttet. Profesions hvor man samler resourcer er fremragende til det.
    Er selv lvl 22 og har 20guld og jeg sparer nu ikke på noget.
    Køber alt mulig junk på AH dagligt :P men bruger så også lige en time eller to engang imellem på at lave penge.

  • Farm lidt i wetlands hvor ogre's render rundt, der kan du tage 4 - 5 stykker AoE (Skulle jeg regne med) og der bliver droppet meget silk og wool og ca 1s per kill... har farmede der som lvl 44 og jeg har ca 700g nu :) ellers farm raptors i wetlands de smider eggs næsten hver gang, og dem sælger du får 12s pr. 10 stk. (tror nok det er deromkring...)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burns
    Farm lidt i wetlands hvor ogre's render rundt, der kan du tage 4 - 5 stykker AoE (Skulle jeg regne med) og der bliver droppet meget silk og wool og ca 1s per kill... har farmede der som lvl 44 og jeg har ca 700g nu :) ellers farm raptors i wetlands de smider eggs næsten hver gang, og dem sælger du får 12s pr. 10 stk. (tror nok det er deromkring...)


    Hvilke Ogre?