Snak om at man føler sig uheldig for tiden !

• gider du lade være med at paste herinde, vi skal ikke have det smitter :D

ej tough luck, har det selv på samme måder med mellemrum (læs 80% af mit liv) ...men har været inde i en stime med gode oplevelser i snart 1 år.....så sparer vel sammen til det store hug...

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• 1. Sidst dag spildte jeg et glas juice ud over min bærbar så nu skal jeg næsten bruge en hammer til at presse en tast i bund... ;)

2. Sidste dag igen, på vej hjem fra byen, mig og nogle venner skyder en genvej over en mark og lige pludselig havner jeg og en anden i grøft og må gå nøgne hjem resten af vejen, da det var for koldt i vådt tøj... ;)

Er altid uheldig og trøster mig selv med at det er skæbnen :))

• Jeg spildte da 150liter vand den anden dag = forsikringen dækker ikke... = vandskade = argghhh = mine penge :(

Jeg var ude at cykle midtvejs sprænger min nye kæde til 250kr og jegf bliver nød til at trække resten af vejen..cirka 10km.

Da jeg så er kommet der hen hvor jeg skulle taber jeg en 1½ liter cola ned over mig...

Syntes også jeg er meget uhedig her den sidste uge..

edit:

Mit nye gfx virkede ikke :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Ved ikke om man kan tillade sig at være trøstningsfuld ved at vide man ikke er den eneste ...

Sys jeg godt man kan, hvis man har venner der er skideheldige ;)

• Min ven var pænt uheldig for ik ret lang tid siden: Han var først til håndbold og så får han hamret bolden knaldhårdt ind i sidehovedet og sprang høresneglen... Det gjorde skide ondt så han kørte i en fart til Sønderborg sygehus, hvor han så blev nakket af politiet for at køre for hurtig og fik en bøde på 500 bobs... Da han så kommer hjem fra syghuset, taber han en skål kartofler ned i kraniet og brækker næsen... Pæn lortedag vil jeg sige...

Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Min ven var pænt uheldig for ik ret lang tid siden: Han var først til håndbold og så får han hamret bolden knaldhårdt ind i sidehovedet og sprang høresneglen... Det gjorde skide ondt så han kørte i en fart til Sønderborg sygehus, hvor han så blev nakket af politiet for at køre for hurtig og fik en bøde på 500 bobs... Da han så kommer hjem fra syghuset, taber han en skål kartofler ned i kraniet og brækker næsen... Pæn lortedag vil jeg sige...

Hvordan er det lige man bærer sine kartofler hvis man kan brække næsen ved det? Og hvornår er sidste dag? (jvf. dit tidligere indlæg) ..

Macimuz .. Du må ud og finde et firkløver eller to .. :D

Oprindeligt indlæg af Burger

Hvordan er det lige man bærer sine kartofler hvis man kan brække næsen ved det? Og hvornår er sidste dag? (jvf. dit tidligere indlæg) ..

Macimuz .. Du må ud og finde et firkløver eller to .. :D

Ja altså han havde en skål kartofler (uskraldet) som lå oppe på en hylle... Den skulle efter sigende have været pæn tung. Sidste dag i denne sammenhæng er vel 4 måneder siden ;) De "sidst dag" var i sidste uge og denne uge ;)

Studsede jeg også lige over :)) Det hedder forrige dag BukkeMand ;)

Men damn hvor er nogle folk dog uheldige :rolleyes: Jeg troede jeg havde hørt det værste ved den første historie, så blir det bare værre og værre :boxed:

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Studsede jeg også lige over :)) Det hedder forrige indlæg BukkeMand ;)

Men damn hvor er nogle folk dog uheldige :rolleyes: Jeg troede jeg havde hørt det værste ved den første historie, så blir det bare værre og værre :boxed:

Hvorfor retter du Bukkemand - han har da ik skrevet noget med forrige indlæg? Han skriver bare noget der er umuligt at forstå hvornår er sket .. Jvf. sidst og sidste dag .. Det er ikke grammatisk korrekt, og yderst uforståeligt ..

Der findes mere uheldige folk .. En jeg kender fortalte mig for 1½ år siden en historie der både er sjov og tragisk på samme tid .. Sjov fordi man simpelthen ikke tror det er sandt - tragisk fordi det er sandt ..

En mand i Midtjylland arbejder på en fabrik .. Manden får en træsplint i øjet, og mister det .. Konen og manden skændes .. Knægten vil stoppe skænderiet og står åbenbart med et luftgevær .. Han kommer til at skyde sin far i benet ..

Konen og manden går fra hinanden, og manden bor så nu alene i huset .. Manden overta'r en meget stor hund fra personen jeg kender - men den er ikke så god til det med at opføre sig ordentligt .. Der sidder en kat på kølerhjelmen på mandens nye bil - den vil den her meget store gerne have fat i, så den hopper op på bilen - resultat en smadret kølerhjelm ..

Hunden når derudover også at "spise" naboens fire præmiehøns og en kat - og slutter af med at ødelægge en masse køkkenlåger samt en dør .. Om manden kom af med hunden ved jeg ikke - men han kom af med huset da det brændte ..

Snak om at være uheldig ..

Hvorfor retter du Bukkemand - han har da ik skrevet noget med forrige indlæg? Han skriver bare noget der er umuligt at forstå hvornår er sket .. Jvf. sidst og sidste dag .. Det er ikke grammatisk korrekt, og yderst uforståeligt ..

Baah! Du er da også over alle mine små fejltrin idag :pokey: Jeg sku ha skrevet dag istedet for indlæg.. Jeg er bare forvirret idag

Edit: Nu ska du ikk "brokke" dig over jeg skriver idag, selvom det i realiteten er aften vel? :razz:

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Baah! Du er da også over alle mine små fejltrin idag :pokey: Jeg sku ha skrevet dag istedet for indlæg.. Jeg er bare forvirret idag

Edit: Nu ska du ikk "brokke" dig over jeg skriver idag, selvom det i realiteten er aften vel? :razz:

Så må du jo lade være med at lave dem ..

'Og det hedder heller ikke forrige dag .. det hedder i går, i forgårs eller forleden dag ..

Og Macimuz .. Ikke meningen at ødelægge din tråd .. Håber du får snakket med forbrugerstyrelsen, og de evt. kan gøre noget ved ASUS .. RMA'en på dit bundkort går forhåbentlig rimeligt smertefrit ..

Oprindeligt indlæg af Meesalith
    jeg har også bare være kanon uheldig for tiden føler jeg... men så kan jeg trøste mig med at jeg har held i kærlighed for tiden [Blocked Image: http://www.graceandwen.com/images/smiley/love.gif]

Lol hehe :D

Jeg har det så stik modsat for tiden :rolleyes: Jeg er og har altid været, efter andres mening, S**** heldig... Som om jeg var født med en guldske i røven og en krans firkløvere om halsen ^-^

Til gengæld er jeg så skide uheldig hvad angår kærlighed :( efter min mening er det sq bedre at ha held i kærlighed end i resten :(

• held i kærlighed = single :D

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Gør det ikke ondt?? :pokey:

Oprindeligt indlæg af Meesalith

Gør det ikke ondt?? :pokey:

ja det må egentlig gøre ret ondt at blive født med en guldske i røven? :p

jeg er sq heller ikke selv en af de mest heldige personer, men held kan jo defineres på mange måder, jeg bliver næsten aldrig syg, og når jeg er, så varer det kun et døgn, det er jo ret heldigt. Når jeg er i problemer plejer jeg at finde ud af det, så det ikke går helt galt, det er jo os ret heldigt. AT der er problemer med kærligheden har ikke en skid med held og gøre, det siger bare at jeg har charme som den lort en hund lagde på fortovet for 9 dage siden.

Held i spil?... well, jeg spiller aldrig, med mindre det er west (es makker), men det er ikke held, det er mere dygtighed, for får du en halvdårlig hånd, så skal man bare spille godt for at få den hjem alligevel.

så jeg er vel ganske almindelig heldig.

Nogen ting er mere heldige i mit liv end andre, men de opvejer det vel i sidste ende?

Sry for OT Macimuz...
    Når man siger sidst dag, ved man da hvad folk mener ved det! Og da datoen/tidspunktet er lige meget, kan jeg da ik se hvordan man finder teksten uforståeligt... Vi skriver jo ik diktat når vi skriver indlæg herinde, så hvis man har nogle grammatiske fejl, og forstår sætningen burde folk ik komme med OT og prøve på at spille dansklærer... ? :]

Endu engang sry for OT - og Burger hvis du vil disku så gør det over pm...

• køb en totalforsikring.
    Der står på min at den dækker vandskader og tab af hardwaren. eller bare slidtagse.. lol ;)

Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB