Spiller I golf?

  • Hej
    Jeg er lige begyndt at spille lidt golf og jeg tror at det lige er mig. Så jeg ville høre om I også spiller golf.

    SOLTEK SL-75FRN2
    AMD Barton 2500+
    1GB PC 2700
    Asus N6600GT
    IN A THERMALTAKE

  • Har spillet i 2 år, men er for nyligt stoppet pga. manglende tid! Det er rigtig sjovt, tror nok mit hcp. lå på 28,5 da jeg stoppede.. Dit ligger vel på 54 så eller hvad?

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Ja senge golf.


    Hver spiller medbringer:
    1 kølle + 2 bolde


    Her gælder spillet om at få køllen i hul og boldene udenfor


    Haha din lille skumler :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Ja senge golf.


    Hver spiller medbringer:
    1 kølle + 2 bolde


    Her gælder spillet om at få køllen i hul og boldene udenfor


    Det der lyder helt forkert...


    kommer selvfølgelig an på din seksualitet.

  • Har spillet meget de sidste par år . . . . . Her på mit Alter (TW PGA03) :)) Har prøvet en gang irl. Det var sammen med den store knægt ude i hans Golf klub. Rimelig morsomt - men jeg kom da efter det.
    Knægten fik sig en fniser i ny og næ. Men nu er han heller ikke lige nybegynder. Han har et handicap på 3,5 !
    Han startede som 17-årig og efter 1½ år - var han med til at vinde guld i DM for ynglingehold. Så hvis man har talent og gider træne næsten hver dag, så kan det godt lykkes, at blive rimelig god.
    Han gav mig forresten 3 lækre *golf bolde* i søndags -> "NIKE Power Distance - Super Far ". :))
    *) rettet til golf bolde. :O ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Har spillet meget de sidste par år . . . . . Her på mit Alter (TW PGA03) :)) Har prøvet en gang irl. Det var sammen med den store knægt ude i hans Golf klub. Rimelig morsomt - men jeg kom da efter det.
    Knægten fik sig en fniser i ny og næ. Men nu er han heller ikke lige nybegynder. Han har et handicap på 3,5 ! Han startede som 17-årig og efter 1½ år var han med til at vinde guld i DM for ynglingehold. Så hvis man har talent og gider træne næsten hver dag, så kan det godt lykkes at blive rimelig god.
    Han gav mig forresten 3 lækre golf bolde i søndags -> "NIKE Power Distance - Super Far". :))


    var ved at kløjs i natmaden af latter da jeg for første gang hørte om gof kugler :)) :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Ja senge golf.


    Hver spiller medbringer:
    1 kølle + 2 bolde


    Her gælder spillet om at få køllen i hul og boldene udenfor


    Det må da hedde minigolf i dit tilfælde så *ROFL* :)) :))