husk at sætte details til (Very Hige) og (Dradistans til max) det for nice
GTA San Aandreas
-
-
Kan man ik lave om på om man vil se op ad ved en flytte musen bag ud, det er nemlig om vendt i spillet ;|
-
Reverse Mouse? Jo
Men noget jeg har lagt mærke til... kunne man også godt bevæge kameraet med musen når man kørte bil i VC? Fordi det gør det da en del sværere at det først følger med efter 2-3 sek.
-
kamera føringen når man køre er helt hen i vejret.
hader også man skal trykke på højre museknap for at få sigte korn.
lidt for meget ps over det
-
Hmm...kan ikke få det til at køre med mere end 60 Hz.
-
Oprindeligt indlæg af Berleburg
Hmm...kan ikke få det til at køre med mere end 60 Hz.bruger du ikke refreshlock?
-
Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
kamera føringen når man køre er helt hen i vejret.hader også man skal trykke på højre museknap for at få sigte korn.
lidt for meget ps over det
Enig, enig - det er pænt irriterende med det crosshair system. Så hellere fjerne det helt.
Angående refresh, så brug Refreshforce.
-
Oprindeligt indlæg af Alaza
Hvad venter du på Karga?
Venter på jeg er hjemme og til jeg har råd til spillet :] -
a got ma niggah pumped up and juiced...reddi for som action!
-
det er hysterisk morsomt at køre på cykel.. kunne jeg bruge timer på da jeg kørte PS2 :] men det ender sq nok med at jeg får det til pc ogå
-
Oprindeligt indlæg af Vigilant
UHH!!! 18 år!! Det er så rarligt! jeg ble det d. 14 maj, det er sku lækkert nok!
Tillykke med det!
Mvh Mads
Jeg fik det sq!!! Installing, installing...
-
jeg har været nødsaget til at købe spillet for jeg har ikke motorikken til at spille det jeg har til ps2 hehe kan bare ikke bruge et joypad. men må nok indrømme er lidt skuffet indtil videre... selvom det er et cool spil og jeg skal da nok bruge timer på det men det er ikke meget revolutionerende ved det i forhold til vice city
-
Oprindeligt indlæg af Chriller
jeg har været nødsaget til at købe spillet for jeg har ikke motorikken til at spille det jeg har til ps2 hehe kan bare ikke bruge et joypad. men må nok indrømme er lidt skuffet indtil videre... selvom det er et cool spil og jeg skal da nok bruge timer på det men det er ikke meget revolutionerende ved det i forhold til vice citysom sagt der CYKLER!!
elsker dem
-
ja okay korrekt der er cykler men dem kan vi jo ikke bygge hele spillet op på hehe....
-
Hvad var revolutionerende ved Vice City i forhold til GTA 3 ?
-
Oprindeligt indlæg af rasmusvn
Hvad var revolutionerende ved Vice City i forhold til GTA 3 ?Stemningen. Muligheden for at opkøbe ejendomme og samle overskuddet ind i perioder.
Skridtet fra Vice til San Andreas er væsentligt større end skridtet fra GTA3 til Vice.
-
Jeg spurgte bare også selv pga. det. Det virkede som om, at folk syntes, at gta sa ikke lige var noget, der var godt nok.
-
Hvor pokker finder jeg den bil så jeg kan lave indbrud!?
-
Hmm, den har jeg klaret...
Bliver du ikke vist, hvor den står ?
-
Oprindeligt indlæg af rasmusvn
Hmm, den har jeg klaret...Bliver du ikke vist, hvor den står ?
Jo men problemet er at jeg ikke kan huske det