GTA San Aandreas

  • *bitte små spoilers*


    Må sige jeg savner fornyelse. Det er fedt nok med alle featuresne omkring ens karakter osv., men grafikken er lige så grim som altid, og alligevel har min maskine som scorer 17-18k i Mark2k1 problemer i 1280*1024, high, 2*AA. Missionerne er stort set de samme som i både VC og GTA3 - det eneste jeg endnu har prøvet, som tilnærmelsesvis er anderledes er en spray mission.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    *bitte små spoilers*


    Må sige jeg savner fornyelse. Det er fedt nok med alle featuresne omkring ens karakter osv., men grafikken er lige så grim som altid, og alligevel har min maskine som scorer 17-18k i Mark2k1 problemer i 1280*1024, high, 2*AA. Missionerne er stort set de samme som i både VC og GTA3 - det eneste jeg endnu har prøvet, som tilnærmelsesvis er anderledes er en spray mission.


    Nu er din maskine jo heller ikke lige frem up to date, så der er jo ikke det store at sige til du ikke kan køre det ordentligt i 1280x1024 med 2xaa!

  • Really? :)


    Det jeg siger er bare, at jeg virkeligt ikke kan se nogen synderlig forskel på VC og SA grafikmæssigt, og at det derfor undrer mig. Kunne uden problemer køre VC med alt smadret helt op i 1600*1200.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Really? :)


    Det jeg siger er bare, at jeg virkeligt ikke kan se nogen synderlig forskel på VC og SA grafikmæssigt, og at det derfor undrer mig. Kunne uden problemer køre VC med alt smadret helt op i 1600*1200.


    Really, ja! :D


    OK, jamen der er vel ikke noget at sige til at det trækker noget mere tænder..Det er vel mere omfattende end sine forgængere, altså et større spil...og grafikken er vel også blevet bare lidt pænere?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    For at være ærlig kan jeg virkelig ikke se forskel. Det jeg virkelig har lagt mærke til, er at bilerne drejer lidt pænere. :)


    Jeg kan sagtens se forskel på Vice og SA. Bilerne i SA er noget rigere på polygoner. Men landskab, huse og karakterer ligner sig selv.


    Missionerne er ret ens, helt enig. Men der er kommet sååå meget mere i SA. Både mængden af missioner, men også flere features. Flyve-, sejle-, motorcykel- og køreskoler er kommet til. Tonsvis af fly, masser af ting at lave i countryside osv osv.


    Man kan desuden basejumpe :D

  • Lowrider bounce pis :D

    · Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"

  • Sidder og installerer GTA SA på min computer nu :D
    Glæder mig helt vildt!


    Wee!


    (Fik det første eksemplar nede på Boomtown i Odense)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Det eneste jeg er interesseret i at vide er om der er forskel på PC og PS2 versionen, udover grafikken..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Det eneste jeg er interesseret i at vide er om der er forskel på PC og PS2 versionen, udover grafikken..


    Skulle der da helst ikke være? :boxed:

  • spillet er da ok men
    grafikkern er ikke vildt god
    ai bilerne køre om muligt endnu værrere end i gta vc
    syntes ikke helt det fanger som gta vc gjorde
    der er ikke meget nyt under solen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    spillet er da ok men
    grafikkern er ikke vildt god
    ai bilerne køre om muligt endnu værrere end i gta vc
    syntes ikke helt det fanger som gta vc gjorde
    der er ikke meget nyt under solen.


    Her må jeg desværre give Devil ret. Jeg synes godtnok heller ikke der er noget nyskabende over det her. Fatter ikke hvordan Rockstar kan finde på at sende et så "anticipated" ( kan ikke huske det danske ord for det ) spil på gaden, som har grafik ligesom dens ældre forgænger :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Skulle der da helst ikke være? :boxed:


    Der var nye ting i f.eks. KOTOR, så det kan der godt. Og det var til fordel forresten, da det var forbedringer af spillet.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Det eneste jeg er interesseret i at vide er om der er forskel på PC og PS2 versionen, udover grafikken..


    Fra Boomtown.net shoppen
    Nyt i PC-versionen: Sammensæt selv musikken, spillet putter selv reklamer ind mellem numrene; Replay: Gense de sidste 30 sekunders uhyrligheder; kortere load-tider og pænere grafik og lyd. Spillet og manualen kommer som en lækker hardcover bog i slipcase og med smudsbind og inkluderer et plakat-agtigt kort over området

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Fra Boomtown.net shoppen
    Nyt i PC-versionen: Sammensæt selv musikken, spillet putter selv reklamer ind mellem numrene; Replay: Gense de sidste 30 sekunders uhyrligheder; kortere load-tider og pænere grafik og lyd. Spillet og manualen kommer som en lækker hardcover bog i slipcase og med smudsbind og inkluderer et plakat-agtigt kort over området


    Ok, egen musik er jo altid godt.. Vil gerne se hvordan den klarer det med reklamer osv, og om man kan slå det fra ;)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2