Express delivery en underlig biks

Oprindeligt indlæg af The Hans
    Karga... De hvæser ikke, de suser rimelig højt, ligesom en radio der ikke er indstillet på en station og endda selv om de er slukket. Dem betaler jeg med glæde returporto for at slippe af med, hvis det er standarden for Altec Lansing.

Jeg har lidt svært ved at karakteriserer den her susen :))
    Men self ska du returnere noget du ikk er tilfreds med, jeg ville squ også flække helt ud over telefonen hvis jeg fik noget der bærer præg af at være blevet brugt :rolleyes:
    Og hvis de ikk gad høre på mig over tlf sku de få lov at snakke med mig i butikken

• Update.

Jeg har lige været på posthuset og hente en pakke fra dem.

Uden videre omsvøb - 1 stk. NEC 3540 DVD brænder i pakken. Et problem mindre... heldigvis.

Har oprettet RMA på det Altec Lansing højttalersæt og sendt det retur. Så må jeg se hvor længe der går, inden jeg har et nyt, som virker som det skal.

En kort notits med "Vi beklager fejlen", kunne de nu godt have sendt med den DVD brænder. :]

Kundeservice er åbenbart ikke ligefrem noget de lider af. :roller:

De er hermed blacklistet hos mig. X(

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Og her. Synes du skal tage den videre hvis du på nogen måde orker. Evt. tage den igennem Midt Data.

Jeg er ved at være godt stresset. Skal aflevere eksamensprojekt næste fredag og er bagud, så mere bøvl med dem orker jeg ikke.

At tegne rørsystemer med Inventor, tager meget længere tid, end jeg regnede med. :rolleyes:

• Hold da helt ferie ... De burde da låne en kopi af købeloven :]

Var det ikke en idé at give dem videre til kontant eller forbrugerstyrelsen ? ... vel at mærke når du er over eksamensprojektet :)

• hans - jeg kan kun sige, jeg kan ikke være mere enig med dig. Jeg bestilte en Seagate 200 gb sata hdd, og den første jeg fik fra dem var brugt - jeg kørte en get data back from ntfs på den, og der lå alle mulige spændende sager på den. den næste jeg fik larmede så helt vildt meget, og da jeg fik snakket med dem over mail, fik jeg af vide at det kunne de ikke tage sig af, "FORDI AT MINE ØRER VAR SARTE" ... x(

• FlexQ.... Imponerende, at du i det hele taget fik et svar fra dem. ;)

Jeg tror, at en del interbutikker har store problemer med folks 14 dages returret. De varer de får tilbage, skal de jo af med på en eller anden måde. At jeg så får en del af det, er jo bare typisk mig. :))
    Hvis folk så ikke oplyser eventuelle defekter i forbindelse med retur af en vare, er det åbenbart den næste stakkels køber, som står med håret i postkassen. Sådan bør det ikke være X(

Computeren er toptrimmet nu og kabinetblæserne er nedjusteret til 5V, hvilket hjalp gevaldigt på støjen.
    Den har en Zalman køler med lys på CPU og en Zalman køler på GFX. Kombineret med en Chill 510 W PSU, er den pænt stille nu og det er sådan det skal være. :D

Det købte Raidmax 822 Cobra kabi til den ringe pris af 395 kr. er faktisk nice til de penge. Ved standard 12 V på kabiblæserne larmer det dog for meget.

Oprindeligt indlæg af Hellm@n
    Har selv haft købt hos dem 4 gange, og de 2 af gangene var varene pludselig i restordre selvom det ikke stod på deres side, eller på edbpriser... En lidt spøjs butik :rolleyes:

De har nok bare en random leveringsdato på siden ... svinger lidt fra dag til dag :]

Oprindeligt indlæg af The Hans
    Det købte Raidmax 822 Cobra kabi til den ringe pris af 395 kr. er faktisk nice til de penge. Ved standard 12 V på kabiblæserne larmer det dog for meget.

Der er du sgu også blevet snydt. Det er næsten kr.100,- billigere her: http://www.studiedata.dk/produ…081&Fane=CASE,CAPR,CAPRRM

Oprindeligt indlæg af Boris
    Der er du sgu også blevet snydt. Det er næsten kr.100,- billigere her: http://www.studiedata.dk/produ…081&Fane=CASE,CAPR,CAPRRM

Det har du ret i. X(

De havde ikke de Raidmax kabinetter, som jeg i første omgang bestilte 2 af i rød. Det underlige var, at de kostede 312 kr. stykket mens de i blå kostede 395. :roller:

På grund af, at de kabinetter ikke var hjemme, blev jeg bedt om at annullere ordren og genbestille, hvilket jeg så gjorde. I mellemtiden havde de sat priserne op på flere af tingene. Det synes jeg godt nok lyder lidt for underligt - ja jeg vil ligefrem bruge ordet suspekt om det. 8o

Man kunne selvfølgelig godt sætte sig ned og bestille tingene, hvor de er biligst, men så ville besparelsen blive ædt op af porto, så man bliver nødt til at finde en gylden mellemvej. Det var den så langt fra hos den biks her. X(

• Havde købt et forkert produkt hos dem, ville benytte mig af returret, og de sagde at selvom jeg havde åbnet pakken kunne de godt fixe det. Der går over en måned med et par breve jeg sender ind, ang. hvad de foretager sig. Det stykke tid efter modtager jeg den gamle vare igen.
    Gjorde ikke mere ved sagen da det kun drejede sig om 200 kr, men blacklistet, det er de..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Update.

Uden videre omsvøb. 1 sæt Altec Lansing højttalere leveret med pakkeposten i dag. Hurra, så burde den omsider køre 100, men nej... Det gør den ikke.

Nøjagtigt samme hvid støj/susen i dette sæt. X(

Jeg havde ellers skrevet på RMA, at hvis det var standard for Altec Lansing, ville jeg benytte min 14 dages returret. Kors hvor er jeg ved at være træt af det her. :rolleyes:

Da Altec Lansing åbenbart sender skrammel ud på markedet, må de vel hellere have en hilsen nu. Det her finder jeg mig ikke i. X(

Jeg kan så kun undre mig over, at Express delivery ikke er klar over, at lige netop det sæt er noget lort, for at sige det rent ud. Jeg antager, at de bare har sendt et andet sæt, uden i det hele taget, at læse hvad jeg har skrevet til dem. :roller: