Oprindeligt indlæg af Meinder

Køb dig en stor kontainer med auto dør og den fedeste låse mekanisme.. Så er der ingen der roder hved den igen.. den kan jo bare stå på vejen hvor du plejer at holde.. :T

Jamen, jeg synes ikke det burde være nødvendigt i dagens Danmark! :D

Oprindeligt indlæg af HuleFanden

Jamen, jeg synes ikke det burde være nødvendigt i dagens Danmark! :D

Det kan du sgu da se at det næsten er. :roller:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af chili
    Hey Ariel er der ik også nogen spassere der går og brækker det der logo foran af?

Du er godt klar over du lige har kaldt Aerial for en lille havfrue? :))

Men håber godt nok ikk sådan noget sker hvis man en dag anskaffer sig en fed øse..! Det lyder jo ekstremt det der :rolleyes:

• Står din bil i en indkørsel eller ude på vejen?
    Hvis den ikke er i en indkørsel vil jeg foreslå at du får skaffet/lavet en på en eller anden måde, og få sat sådan nogle lamper op der tænder automatisk når der kommer nogen, så tør de hvist ik

• Ikke for at stjæle dit topic, men sådan her så min bil ud da jeg kom hjem idag, efter en tur på arbejde.. Rimelig chokeret efter sådan en omgang i møllen :boxed:

Fordøren:

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Hayes
    Ikke for at stjæle dit topic, men sådan her så min bil ud da jeg kom hjem idag, efter en tur på arbejde.. Rimelig chokeret efter sådan en omgang i møllen :boxed:

Fordøren:

hmm det er jo fuldstændig absurt at man ikke kan have sine ting i fred :(

føler også med dig - nogen anelse om hvad der nærmere er sket ?

• Utroligt, at man ikke kan have noget i fred i dagens Danmark. Det burde lovliggøres, at man har ret til at fange og tæske sådan nogle til krøblinge. X(

Min bil fik sideruden smadret hjemme i carporten, for et års tid siden og min søns splinternye scooter, blev smidt hen ad gaden.
    Der blev lige ødelagt for 7000 kr. der. X(

Jeg har fundet ud af, hvem de 2 er, som gjorde det.
    Hævnen bliver sød og alt kommer til ham, som har tid til at vente. Jeg venter på, at få dem enkeltvis uden vidner. :evil:

Oprindeligt indlæg af The Hans
    Hævnen bliver sød og alt kommer til ham, som har tid til at vente. Jeg venter på, at få dem enkeltvis uden vidner. :evil:

yeah - jeg kunne ikke selv begynde at stikke løs og skære i dem fra i går af, men havde jeg fanget den person der smadrede ruden og nakkede dvd'en , så havde jeg nok tævet ham :evil:

held og lykke med jagten he he ;)

Oprindeligt indlæg af Aerial

yeah - jeg kunne ikke selv begynde at stikke løs og skære i dem fra i går af, men havde jeg fanget den person der smadrede ruden og nakkede dvd'en , så havde jeg nok tævet ham :evil:

held og lykke med jagten he he ;)

Har du kigget rundt omkring i dagens lys om dit logo ligger der? Måske da de så dig kastede de det.

• jeg tænkte på noget, du kunde sætte et godt ip camera op som bliver sat op til kun at optager når der går nogle nede hved din bil..

Så har du dem på film..

et link til ip camera, måske lidt dyrt. eller kan du jo finde et andet..

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=142064

Her er en i england som har det kørende, det er MEGET godt..

http://www.electro.ath.cx/electrocam/electrocam2.htm

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().

• Arj man Ariel, fanmed synd for dig og din øse..

Føler fanmed med dig, hader de SVIN der ikke kan lade vores egendele være i fred, de skulle tortureres, ja de sku man..
    Min fars varevogn blev også ståjlet for 2 år siden, der var for 100000kr værktøj i, om dum som idioten var som stajl bilen.
    Han kørte ud på storebeltsbroen og smed værktøjet og alle papierne i vandet for han skullle kun bruge bilen.

Fuck man har bare lyst til at smadre sån nogle svin..

Held og lykke med tyve jagten, gid du finder dem og smadre dem..

Oprindeligt indlæg af Hayes
    Ikke for at stjæle dit topic, men sådan her så min bil ud da jeg kom hjem idag, efter en tur på arbejde.. Rimelig chokeret efter sådan en omgang i møllen :boxed:

Fordøren:

Det var i en ulykke, altså, jeg var selv skyld i det.. Synes bare det passede ind her. Heldigvis kom ingen til skade, og det gik stort set kun udover mig (Jeg var skylden), så jeg er glad nok, for at det "kun" er sådan en "ridse" der :)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Du skal bare virke som en psychopat.. :evil:

Her i Nordjylland er de hjernedøde, når det kommer til bil tyveri.. De tager gerne et par måneder i spjældet, så er deres ry også 100% badass :P dvs. Igen røre din bil, konsekvenserne er = rullestol. :lame:

Efterhånden er din bil, og dens parkeringplads vist ved at være et "hot-spot" :(

Mit råd ville være, alt værdi skal fjernes når du forlader den. Alarm er must. :]

Du kunne prøve med en prosenning, bilens udseende siger en del, måske de ignoere den når de ikke kan se det er en mercs. ?(

Andet råd, som vil virke 100%, køb dig en billig skrot bil til 1000kr, stil en kasse øl i den. Stil så et stort skilt over den, hvor du skriver "Fest-Bilen, Junkie´s Kom og rip mig. Unger kom og smader mine allerede smadret ruder, osv. :T

:boxing: :boxing: :boxing:

IMO er det du oplever total uacceptable. :chain:

Held og Lykke med beskyttelsen af din mercedes.. Må Gud og en hver mand & kvinde være med dig.

Oprindeligt indlæg af shak
    Det kan kraftedme ikke være rigtigt man ikke kan ha noget i fred X( min den gamle har også lige fået stjålet sin scooter,der stod låst ind i vores foregård, den var en nødvendighed for at hun kunne komme på job X( de har brudt ind i vores fore-gård og lige så stille trukket den ud, og klaret resten der fra :(

Har fået fat i scooteren igen, så et par gutter stå med den oppe på hovedvejen :D blev desværre nød til at lange et par "håndøre" ud :(, men så fik jeg den også, det er kun tændlåsen der er smadderet.