Oprindeligt indlæg af Shooqer
    Kan vi ikke få nogle billeder af din Bamcedes?(

Så kan vi se hvor store skaderne i virkeligheden er :D

Nåede kun lige at nappe et hurtigt billede ude fra, med mobilen :( (hvor man ikke kan se noget)

Nå men så kan I i det mindste se sutterne ;)

[Blocked Image: http://kent-cph.dk/mercer.jpg]

• Flotte hjul :D De passer godt til slæden :))

Oprindeligt indlæg af Aerial

takker - jeg har allerede bestilt toning af ruderne + den alarm jeg nævnte tidligere, så jeg håber det vil hjælpe.

En ting er sikkert - jeg håber ikke jeg nupper en tyv, mens han er igang, for jeg tror jeg ville have svært ved at sstyre mig, hvis jeg fandt ham i fuld sving :evil:

Bare sprøjt ham til med en Axe parfume... så skal han nok mærke smerten :D
    Hvis man fandt en tyv, som er igang med at vold smadre ens bil og stjæle noget, så synes jeg det er iorden at svinge nogle knytnævemærker ind i tæningen på ham... Både for at stoppe, og for at stå lige og fordi der vil vente så meget arbejde om det lort han har lavet...

• Undskyld jeg spørger men hvad er sket ?(

Mangler der en siderude?(

• Nå hva hvis de er igang med at røve din bil må du jo sådan set godt lave en civil anholdelse.

Bare nogle gode store strips med ned også få ham klappet i dem fortæl ham hvad klokken er og at han er anhodlt civilt også overgiv fjolset til strisserne.

Er sgu skod man ikke kan have bilen stående i fred :(

Ikke mulighed for at få den i noget afløst parkering i nærheden af hvor du bor ?

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Wow, det var sku en sur oplevelse :(

Det er jo nærmest umuligt at sikre bilen, hvis nogle tyve knægte ville bryde ind i en bil, skulle de sku nok komme ind.

Tror hellere bilen skulle stå et sikkert sted, som f.eks. en garage. Og hvis du bor helt inde i byen, må du se om der ikke er et sted i nærheden hvor bilen kan låses inde. ;)

Ellers en rigtig flot bil, nice chrome sutter også. :D

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Rettet en gang, sidst af MvK ().

Oprindeligt indlæg af Aerial

takker - jeg har allerede bestilt toning af ruderne + den alarm jeg nævnte tidligere, så jeg håber det vil hjælpe.

En ting er sikkert - jeg håber ikke jeg nupper en tyv, mens han er igang, for jeg tror jeg ville have svært ved at sstyre mig, hvis jeg fandt ham i fuld sving :evil:

Håber du er større end mini-me fra din avatar.....Ellers bliver det hurtigt komisk.

• få en defa alarm den sender via din mobil hvis der sker noget :)

Phenom II 720 be @ x4 3800 mhz
    Asus M4A79-T/Deluxe
    KIngston Hyper x 1600 MHZ
    Sapphire 4890 TOXIC
    Zalman ZM850-HP
    Samsung 226cw
    Antec 900 ver 2

• Nå men så har jeg fået en rude i igen og kom hjem fra biffen i går aftes kl 23.30.

Jeg triller op og får en smøg ud af køkkenvinduet og hører og ser at der står en flok rollinger overfor min bil og hyggesnakker lidt. Den ene gut kører på en bycykel og triller hen til min bil for at tjekke fælgene. Han kører så hen til fronten og holder stille det er stykke tid.
    Med et tænkte jeg at nu nakker han sg' mit mercedes mærke. Jeg tager den største global-sabel jeg kan finde i køkkenet og tordner ned på vejen - og ganske rigtigt. De er 6 unge på ca 15 år og mit mærke er væk. Jeg flyver hen i hovedet på dem med ild i øjnene og kniven fægtene over hovedet. Jeg beder dem om at tømme lommerne , men ingen havde det. De påstår så at det var hende den enes venindes kæreste der nakkede det og han var kørt. Vi prøvede at fange ham over mobilen, men uden held.

Det slutter så med at jeg fortæller dem at hvis jeg ser dem i nærheden af min mercer igen, så vil jeg skære halsen over på dem :evil:

Er virkelig så ked af at folk bare ikke kan lade den være i fred, men sådan skal det åbentbart være.

Nu prøver jeg at finde et andet sted at bo !!

• Fandme nedern, har sku ondt af dig :( Åndssvage unger, du skule sku have skåret halsen over på dem :evil: :ban:

• hoold da kæft ! hvad fanden sker der ? sådan nogle skulle simpelthen ha´ nogle smæk ! ( ikk fordi jeg ikk selv er i den alder ) , men kan bare ikk fatte hvorfor, man skal gøre sådanne ting,.. hvad fanden kan man overhovedet bruge et mercedes mærke der ikke sidder på bilen til ?

Hvorfor får du dig ikk en garage ? et tæppe til at smide over den , hvor der er et motiv af en gammel slæde der har ligget i en sø i lidt for lang tid :)) ?

Oprindeligt indlæg af Raller
    hoold da kæft ! hvad fanden sker der ? sådan nogle skulle simpelthen ha´ nogle smæk ! ( ikk fordi jeg ikk selv er i den alder ) , men kan bare ikk fatte hvorfor, man skal gøre sådanne ting,.. hvad fanden kan man overhovedet bruge et mercedes mærke der ikke sidder på bilen til ?

Hvorfor får du dig ikk en garage ? et tæppe til at smide over den , hvor der er et motiv af en gammel slæde der har ligget i en sø i lidt for lang tid :)) ?

Jamen jeg forstår det heller ikke :(

Nu var det så deres "ven" der havde gjort det, men jeg kunne se på dem at de ikke synes det var så fedt at jeg kom ned og truede dem - de gik ihvertfald meget stille hjem bagefter !

Men jeg bliver nød til at købe mig et hus med en aflåst garage. Ellers skal jeg stå konstant og holde øje med den hver aften :(

• Forpulede møgunger.... De har ik andet at tage sig til, end at pisse på civiliserede borger :evil:
    Synes du er skide uheldig. Jeg ville beholde de der unge og så tage dem hver især hjem til forældrene og gi den største skider nogensinde... Jeg synes det er billig sluppet... De har sikkert smidt mærket ad H til da du kom farende...

• Ja der er mange tumper løs, der var også nogen der smadrede sidespejlet på vore Toyota.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

• Hey Ariel er der ik også nogen spassere der går og brækker det der logo foran af?

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

• Køb dig en stor kontainer med auto dør og den fedeste låse mekanisme.. Så er der ingen der roder hved den igen.. den kan jo bare stå på vejen hvor du plejer at holde.. :T

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Rettet en gang, sidst af Meinder ().