QuoteOprindeligt indlæg af Pejsen
![]()
That's the spirit, jeg ved jo du er klar
Og så fik jeg da taget et rigtigt screenshot af 5.1 Ghz...
![]()
That's the spirit, jeg ved jo du er klar
Og så fik jeg da taget et rigtigt screenshot af 5.1 Ghz...
Nice nice!!
Jeg får jo nok ikke tid til at følge med på diverse fora idag - det er en stor dag idag
Nice nice!!
Jeg får jo nok ikke tid til at følge med på diverse fora idag - det er en stor dag idag
Ja gu er det da så pejs - du fylder jo mand... tilykke ...
Nice nice!!
Ja for pokker mand, det er jo i dag. Tillykke med dagen ....
Jeg synes stadigvæk det er grineren at du skal til at tage kørekort...... men du skal vel lære at køre langsomt nok til gadebrug.... LOL :hb:
Tillykke pejs
Husk at kig på speedometeret og ikke følg trafikken... Min kørelærer blev lidt muggen da jeg kørte 70 Km/t på byvej :\
Tillykke pejse
Nice OC LARS
Hmm, jeg kan desværre ikke boote ved mere end ~290 Mhz fsb endnu pga. diverse bios bugs, men venter i spænding på updates. indtil da kan nogle test som f.eks. pcmark2002 og 04, sisandra osv. ikke rigtigt genkende cpu hastigheden når den er justeret op via software i windows. Så scoren stiger desværre ikke når jeg kører over de ~4650 Mhz jeg booter med.
Men her er så et lille screenshot af pcmark2002 @ 4650. Tror lige min gamle EE får nogle stryg i memtest delen....
Er du blæst en memoryscore?? Jeg glæder mig også meget til du får fingre i en ordentlig bios.
Ps. mange tak gutter
btw. Inde på XS WR-table er det den højeste clock for en 640'er
det er squ et ok OC , har du planer om at prøve at komme endnu højere op i mhz?
btw. Inde på XS WR-table er det den højeste clock for en 640'er
Nice, så er det vel rimeligt ok med en buggy bios...
Har i øvrigt lige opdateret til bios 0408, nu kører det. har desværre ikke så meget tid til at teste de næste par dage. Men I skal lige ha' en PCMark 2002 ved 4.8 Ghz (300 Mhz fsb DDR750 cas 4-2-2-8 ) i stedet for den gamle.
QuoteOprindeligt indlæg af DeH
det er squ et ok OC, har du planer om at prøve at komme endnu højere op i mhz?
Hejsa, takker. Jeg ville enormt gerne højere, men det kræver enten et mirakel eller både nogle Vmods og endnu vildere køling, så jeg kommer nok ikke meget længere. De 5.1 Ghz er helt og aldeles ustabile, eller rettere var i alt fald. Nu får jeg se hvad jeg kan boote ved maksimalt med denne bios og hvor meget jeg så kan gi' den med setfsb....
Indtil videre kører jeg med 300 Mhz fsb (4800 Mhz) 24/7 speed, alle benches og spil kører fint her. Hvor meget mere den kan trække stabilt med den nye bios er jeg ikke helt sikker på men det er sikkert ikke helt nok til 5 Ghz stabilt. Jeg overvejer seriøst at købe en 660'er som kan låses på 14x multiplier, så jeg kan køre med en højere fsb i stedet.
Jeg skal også lige have lavet et Vddr mod så jeg kan få rammene op og køre ca 1 Ghz DDR, så skulle der komme nogle rimeligt fede benchmarks ud af det
Flot resultat Lars!! (jo jeg følger stadig en smule med hehe)
Mht. bedre køling kigger du da bare forbi.
QuoteOprindeligt indlæg af Gomer Pyle
Flot resultat Lars!! (jo jeg følger stadig en smule med hehe)
Mht. bedre køling kigger du da bare forbi.
Long time no hear, godt at høre fra dig. Jeg har heller ikke set dig på MSN i måneder. Faktisk var jeg på et tidpunkt bekymret for om du overhovedet var ok.... Så godt at høre fra dig.
Well. Nu har jeg jo lige smidt den 640 tilbage i Shuttlen og smidt en 660'er i bundkortet i stedet for, så jeg kan køre med 14x multiplier for en højere fsb. Nu har bundkortet så nået sit midlertidige max, men det skal da helt klart moddes så snart Pejsen og jeg kan få stukket hovederne sammen. Jeg arbejder desværre ALT for meget stadigvæk.
Men det kunne da være rigtig sjovt at se især hvad den nye cpu kunne med chilly1 køler Jeg kører superpi 1M @ 5.2 Ghz+ uden problemer som det er nu med 1.50V Vcore i Mach'en