Grafikkort Køler?

  • Hej!


    Ville bare lige høre om der var nogen der kendte en god køler til et Radeon X600 ?
    Er nemlig ved at blive sindsyg over den blæser der er der nu.


    Den må godt være i rimelig prisleje og nem at montere, og jeg har kigget på edbpriser og google men fandt ikke rigtig noget.


    På forhånd Tak

  • Okay, den vil jeg da lige kigge på så.


    Ved du hvordan den er i forhold til de der store Artic Cooling der også skulle være gode ? har nemlig tænkt på den Zalman eller en Artic Cooling.

  • Har hørt at nogle Arctic Cooling kan pive, men har til gengæld ikke hørt noget dårligt om Zalmanen.
    Har også selv monteret og hørt en Zalman og den er virkelig stille....SHHHHHH!!!!


    Venlig hilsen Søren

  • Zalman har også lavet en nogle gode heatpipe kølere som jeg må sige er ret geniale for der er ingen bevægelige dele, der kan dog monteres en ekstra blæser som blæser svagt fra siden.


    Jeg suntes du skulle tage og kigge på dem hvis du kan lide at eliminere støj.

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • KLART ZALMAN...


    har selv både zalman og Silencer fra artic... Silencer larmer / brummer med en irreterende lyd... piv har jeg godt nok ikke oplevet men skulle prøve silencer for at se om den slår min silencer... men gør den ikke... har haft monteret min zalman på 6800 bare for at tjekke temp og det er klart noget bedre...

  • Prøv at se om Zalmans heat pipe køler kan sidde på dit kort, den er ret universal hvis du forstår.. Jeg vil mene den burde kunne køle dit kort, hvis ikke passivt så kan den helt sikkert klare jobbet med den ekstra køler som kan købes med.. Den skulle også være så lownoise som noget kan blive.

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • vedr. den der dejlige Zelman køler, den som hedder ZM80D-HP (den blå) med dual heat pipe, er der nogle som ved om den passer på et gecube 9600xt. ?( ?(


    Jeg håber ikke det gør noget at bryde ind i tråden....

    win xp home edition sp3
    MSI K8N Neo2 Platinum-54G
    120GB maxtor+80GB seagate baracuda,320GB seagate baracuda sata2
    2Gb G.Skill ZX Series DDR PC3200 (DDR400) 2-3-2-5 Dual Channel kit
    A64 4000+ San diago
    Zelman CNPS7000-CU,
    chill-innovation cp-510a
    Leadtek 7800GS

    Samsung 940BF
    Logitech G15 gamer tastatur
    Asus my cinema p7131 hybrid
    WD My Passport Essential 160 GB
    MSI CX600 (Win7)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zykov
    vedr. den der dejlige Zelman køler, den som hedder ZM80D-HP (den blå) med dual heat pipe, er der nogle som ved om den passer på et gecube 9600xt. ?( ?(


    Jeg håber ikke det gør noget at bryde ind i tråden....


    det gør den..

  • ok, mange tak for det hurtige svar.. :T


    Så bliver det sådan en sven som bliver kylet på mit kort da den org. køler larmet en del... men tak endnu engang for det hurtige svar.. ;)

    win xp home edition sp3
    MSI K8N Neo2 Platinum-54G
    120GB maxtor+80GB seagate baracuda,320GB seagate baracuda sata2
    2Gb G.Skill ZX Series DDR PC3200 (DDR400) 2-3-2-5 Dual Channel kit
    A64 4000+ San diago
    Zelman CNPS7000-CU,
    chill-innovation cp-510a
    Leadtek 7800GS

    Samsung 940BF
    Logitech G15 gamer tastatur
    Asus my cinema p7131 hybrid
    WD My Passport Essential 160 GB
    MSI CX600 (Win7)