hehhe..kan stadig grine over den..det er måske aftalt..men det er fanme sjovt at se på!
var også i Sunken igår, der kom der også fra en fra gruppen "leeeeeeroooooy" da vi kom ned til alle dragerne..men han blev da heldigvis hos os!
hehhe..kan stadig grine over den..det er måske aftalt..men det er fanme sjovt at se på!
var også i Sunken igår, der kom der også fra en fra gruppen "leeeeeeroooooy" da vi kom ned til alle dragerne..men han blev da heldigvis hos os!
Intet ved den video der er fake, planlagt ja, men ikke fake
og det han skulle bruge er devout shoulders, ikke fra valor, siden hvornår har et warrior set givet bedre healing
Desuden var det vidst ikke alle sammen som var klar over hvad der var planlagt fra et par stykkers side, og som fører til enhver WoW spillers mareridt med at der sker så meget at man ikke kan følge med.
Leroy er gjort kult og har givet nogen ved sætninger som "Instance runnet var forholdsvist kedeligt lige til **** lavede en Leeroy!"
Det lyder utrolig planlagt... og det er pissebelastende at folk skal rende rundt og skrive "LEROY", det er ikke sjovt.
QuoteOprindeligt indlæg af r3ptile
Det lyder utrolig planlagt... og det er pissebelastende at folk skal rende rundt og skrive "LEROY", det er ikke sjovt.
bah lad være med at være så negativ den er sjov
Skriv "Leroy" på et stykke papir, gå ned i den lokale Photocare og få lavet det på en t-shirt for 100kr.
Done
QuoteOprindeligt indlæg af Hayes
http://hem.bredband.net/b222680/leeroy.wmv
Sjoveste WoW jeg har set til dags dato! xD
Husk lyd!
ville bare sige LEEEEEEEEEEROYYYYYYYYYYYYY JENKINS FOREVER!!! hehe respekt til ham
håber snart der kommer en til film
håber jeg ik... Så er OG fyldt med /y LEEEEERRRRROOOOOYYYYY igen :X
QuoteOprindeligt indlæg af Umgarla
I starten af videoen da Jamaal spørger om de kan bypasse det sted ik, der siger en af dem noget der ligner "spaulders of valor" hvilket er skuldrene fra valor sættet. De siger at Leeroy mangler dem, og at de derfor skal tage derind og nakke bossen eller hvad de nu har tænkt sig at nakke. Problemer er bare, at spaulders of valor har et helt bestemt udseende når man har dem på. Og Man kan tydeligt se at Leeroy allerede har et par.
Desuden har jeg selv været i UBRS med min lvl 60 tank og der er ingen der er dumme nok til at poppe flere æg af gangen. Ham den warrior man følger render jo rundt og popper flere æg med vilje. Det er tydeligt. Det beviser sådan set kun at det ik kun er Leeroy der er skyld i de bliver pwned, men sammen med det lort med skuldrene bør det være nok til at bevise at det hele er fake.
Kunne også være de alle sammen var en stor bunke lvl 60 NooBszszszszs
QuoteOprindeligt indlæg af Pyro22
Kunne også være de alle sammen var en stor bunke lvl 60 NooBszszszszs
Eller bare kedede sig og tænkte "Hey lad os se om vi kan blive online heroes og starte en "landeplage"?" Det spiller jeg sq mine penge på
QuoteOprindeligt indlæg af r3ptile
Nej, jeg bliver også bare skide sur hver gang nogen skriver "LEROY". Så er hele ugen bare ødelagt..
QuoteOprindeligt indlæg af g00s3
Eller bare kedede sig og tænkte "Hey lad os se om vi kan blive online heroes og starte en "landeplage"?"Det spiller jeg sq mine penge på
Ja kunne også være haha