Fuske-kneb

  • Quote

    Originally posted by DKTiger


    Øh nej, ikke hvis du skal overholde blizzards EULA!


    Hvis man sletter alle ens chars på den account, må man :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by DKTiger


    Øh nej, ikke hvis du skal overholde blizzards EULA!


    Det her er taget direkte fra EULA'en:


    B. You may permanently transfer ownership of the Game and all parts thereof, and all of your rights and obligations under the License Agreement, to another by physically transferring the CD-ROM, all original packaging, and all Manuals or other documentation associated with the Game, and by removing from all of your home or personal computers and destroying any remaining materials concerning the Game in your possession or control, provided the recipient agrees to the terms of this License Agreement. The transferor (i.e., you), and not the Licensor, agrees to be solely responsible for any taxes, fees, charges, duties, withholdings, assessments, and the like, together with any interest, penalties, and additions imposed in connection with such transfer.


    Derudover: Eftersom der ikke står noget om at ens spilfigurer skal slettes, er det selvfølgelig ikke nødvendigt at gøre før man må sælge sin konto.

  • Quote

    Originally posted by DXC
    Well, du kan da få en lvl 60 til at hjælpe dig med nogle low level quest. Men nu er blizzard jo så smart at de har fjernet alle tænkelige måder at snyde på.


    Kan da sige jeg har flere venner som har brugt en 8 DOllar dyr Bot til at lvl chars med.. UDEN at blive taget.. Blizz har ikke styr på en skid... de har heller ikke fjernet de Chinise farmers fra DM selvom de ved de er der og hvordan det funker?

  • Quote

    Originally posted by argargar


    Kan da sige jeg har flere venner som har brugt en 8 DOllar dyr Bot til at lvl chars med.. UDEN at blive taget.. Blizz har ikke styr på en skid... de har heller ikke fjernet de Chinise farmers fra DM selvom de ved de er der og hvordan det funker?


    De er fjernet :) De har gjort så hvis du angriber en mob/boss i en instance fra luften af, blir du teleporteret ned foran den

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • nejnej.. det her program Finde nærmeste mobs og angriber det og looter det og finde næste mob.. man kan indstille det så det angriber speciele mobs osv.

  • Quote

    Originally posted by argargar
    nejnej.. det her program Finde nærmeste mobs og angriber det og looter det og finde næste mob.. man kan indstille det så det angriber speciele mobs osv.


    Snakkede om DM hackerne....

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by argargar
    oh kk.. hmm syntes bare for et par uger siden jeg så 57 hunters i DM kl. lort om morgenen. :crazyeyes:


    Det også kun et par uger siden de tog sig sammen og fixede det.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Fandme på tide!!:P Sad til lan med en ven og vi invted så en af de der lvl 57 huntere til grp.. og lige pludselig var han king of the ogre's >_< så vi spurgte hvordan han kunne solo'e det også disbanded han grp.. næste dag fik min ven 100g med mailbox fra ham og et brev på plat engelsk han ikke skulle fortælle en gm om det:P

  • Tja nu ved jeg hvorfor jeg spiller City of Heroes og City of Villains, i de 2 spil kan og har man ikke grund til at snyde overhovedet.
    Men utroligt BLIZZARD ikke har styr på en skid som de plejer, se bare hvor galt det gik med Diablo, som blev totalt ødelagt af snyd.
    Næ de skulle scanne serverne for uregelmæssigheder og sammen gametid med det xp som spillerne har fået og så kicke dem hvis der bare er en lille anelse om snyd.
    Men fatter ikke folk gider snyde i et spil som man betaler for at spille.

  • Quote

    Originally posted by MJOELNER
    Tja nu ved jeg hvorfor jeg spiller City of Heroes og City of Villains, i de 2 spil kan og har man ikke grund til at snyde overhovedet.
    Men utroligt BLIZZARD ikke har styr på en skid som de plejer, se bare hvor galt det gik med Diablo, som blev totalt ødelagt af snyd.
    Næ de skulle scanne serverne for uregelmæssigheder og sammen gametid med det xp som spillerne har fået og så kicke dem hvis der bare er en lille anelse om snyd.
    Men fatter ikke folk gider snyde i et spil som man betaler for at spille.


    De skal sgu da ikke kicke folk bare der er den mindste anelse om snyd. De skal da være sikre.

  • Quote

    Originally posted by fookhar


    De skal sgu da ikke kicke folk bare der er den mindste anelse om snyd. De skal da være sikre.


    Hmmm er der ikke noget med at når man opretter en account så vedgår man de regler der er for at spille det pågældende spil, og jeg tror ikke Blizzard tillader bots scripts og andre former for snyd, så jo når der er den mindste tvivl om snyd så ban folk.
    Utroligt de ikke bare kigger på om folk har erhvervet sig utroligt meget xp på kort tid og utroligt fede ting ud af den blå luft, nu ved jeg godt at man kan sende items til hinanden.
    Men utroligt de ikke kan lave et spil som er snydefrit, men det er jo bare blizzard i en nøddeskal.
    Næ det er aldersgruppen fra 10-18 der ødelægger det for alle den som ikke gider snyde, og de skal bare ud af spillet.


    Bots kan sammenlignes med at man lader en anden mand K.... ens kone og man selv høster fornøjelsen...... :ohmy: og hvor sjovt er det lige.

  • Synes snyd det er det lammeste overhovedet, ødelægger det for os ærlige mennesker.. I singleplayer spil kan de sq snyde lige så tosset de vil, men fandme ikk online, det er for svagt...

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Det er meget svært at cheate uden at blizz ser det nu om dage.. Der er nogle mennesker der er blevet temp. banned for at bruge logitech g15 genvejs knapper til macro.. det må man ikke :S


  • Det var da alligevel en gang lort.


    Se mig feks, jeg er banned, uden at have snydt på nogen måde, hvilket du sikkert klapper i dine små hænder af. Da det er den mentalitet du kan lide in-game?


    Udover så generaliserer du, "Næ det er aldersgruppen fra 10-18 der ødelægger det for alle den som ikke gider snyde, og de skal bare ud af spillet.", hvad skal det nu ligne?
    Jeg kan da afsløre at jeg ligger i den aldersgruppe og jeg har da aldeles ikke ødelagt noget, så hvorfor burde jeg "ud af spillet?

  • Quote

    Originally posted by MJOELNER
    Tja nu ved jeg hvorfor jeg spiller City of Heroes og City of Villains, i de 2 spil kan og har man ikke grund til at snyde overhovedet.
    Men utroligt BLIZZARD ikke har styr på en skid som de plejer, se bare hvor galt det gik med Diablo, som blev totalt ødelagt af snyd.
    Næ de skulle scanne serverne for uregelmæssigheder og sammen gametid med det xp som spillerne har fået og så kicke dem hvis der bare er en lille anelse om snyd.
    Men fatter ikke folk gider snyde i et spil som man betaler for at spille.


    og hvor mange er det der spiller det i forhold til WoW?

  • Quote

    Originally posted by SeePee


    og hvor mange er det der spiller det i forhold til WoW?

    [Blocked Image: http://static.curse-gaming.com/nimage/85/chart.gif]

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W