Indlæg af MJOELNER

    Quote

    Originally posted by fookhar


    De skal sgu da ikke kicke folk bare der er den mindste anelse om snyd. De skal da være sikre.


    Hmmm er der ikke noget med at når man opretter en account så vedgår man de regler der er for at spille det pågældende spil, og jeg tror ikke Blizzard tillader bots scripts og andre former for snyd, så jo når der er den mindste tvivl om snyd så ban folk.
    Utroligt de ikke bare kigger på om folk har erhvervet sig utroligt meget xp på kort tid og utroligt fede ting ud af den blå luft, nu ved jeg godt at man kan sende items til hinanden.
    Men utroligt de ikke kan lave et spil som er snydefrit, men det er jo bare blizzard i en nøddeskal.
    Næ det er aldersgruppen fra 10-18 der ødelægger det for alle den som ikke gider snyde, og de skal bare ud af spillet.


    Bots kan sammenlignes med at man lader en anden mand K.... ens kone og man selv høster fornøjelsen...... :ohmy: og hvor sjovt er det lige.

    Quote

    Originally posted by Hayes
    Synes at det var rimelig kedeligt i den korte periode jeg spillede det. Det sjoveste var at lave ens character, og flyve lidt rundt.. Men så røg det lidt på hylden, orkede ikke de der 'siiiindssyg' KEDELIGE indendørs missioner... suuuk det var trist..



    :ohmy: Sindsygt kedelige missioner :ohmy:
    Du spiller WoW og hvis der er noget der er for sindsygt kedelig så er det da WOW, Det kan godt være at de indendørs missioner mange gange er de samme, men er det ikke de samme steder i WoW i XP raper.



    Spillede selv lidt WoW og syntes ikke det når hverken CoH eller CoV til sokkerne..



    Lidt senere er der jo de fedeste Trials og Taskforces og ja enda et Monster som er så vild at selv 150 lvl 45-50 heroes har problemer med at nakke ham og hans minions :)

    Quote

    Originally posted by Ganda
    Spillede desværre kun CoH, men det var mega sjovt. Spillede i en guild der hed teamsupreme som gjorde jeg holdt ud i nogle få måneder.
    Mindes der ikke var så mange små irriterende børn, den guild jeg spillede i var de fleste 20-35 år og næsten ligelig fordelt kvinder/mænd.


    Nogen der ved om der kommer endnu en opfølgning i serien?



    Det er jo det fede ved at det koster noget at spille det, at man er fri for alle de små røvirriterende møgunger.
    De spiller nok ikke CoH eller CoV fordi man ikke kan snyde i spillet.

    Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Har spillet det men syntes bare der er for lidt indhold. Specielt i forhold til wow.
    Man kan jo ikke rigtig andet end bare jorde rundt og skyde ting i stykker. Der er jo ikke engang noget lir til ens character.


    Det fedeste ved COH var da klart deres character creation.



    Tja nu ved jeg ikke hvor langt du nåede med dine chars.
    Men du har ret i at man kan lave sin figur i uendelig mange versioner.
    Men er alle spil ikke lavet så man skal dræbe og smadre for at få XP,hvis ikke så har jeg sovet i timen :ohmy:,.
    Det fedeste ved dette spil er at udviklerne ikke lader det ligge og samle støv, ligenu går vi og venter på den 7 udvidelse til spillet.
    Den 7 udvidelse kan man spille på deres test servers, så man kan se hvad man skal gå og glæde sig til......hvor mange andre spil tilbyder lige dette

    Hvor mange herinde spiller enten City of Heroes eller City of Villains
    Spiller det selv og fatter ikke folk gider spilde tid på WoW som er totalt overvurderet :ph34r:

    Tja nu ved jeg hvorfor jeg spiller City of Heroes og City of Villains, i de 2 spil kan og har man ikke grund til at snyde overhovedet.
    Men utroligt BLIZZARD ikke har styr på en skid som de plejer, se bare hvor galt det gik med Diablo, som blev totalt ødelagt af snyd.
    Næ de skulle scanne serverne for uregelmæssigheder og sammen gametid med det xp som spillerne har fået og så kicke dem hvis der bare er en lille anelse om snyd.
    Men fatter ikke folk gider snyde i et spil som man betaler for at spille.

    Hmm den er jo svær..
    Jeg ville nok købe både City of Heroes og City of Villains.
    Der er man garanteret mange mange timers underholdning.
    Ved godt det koster at spille online, men hvor mange sidder efterhånden og spiller alene.