hvad er din Honor Rank og hvormange kills har du ?

Honor Rank
-
-
Har ingen rank, og vist kun 100 kills eller deromkring.
Venter til jeg er level 60 - så skal der PvP's -
Ok har pt 330 HK og er Private rank 1
-
533 kills og rank Sergeant eller hvad det nu hedder.
-
Det har vidst ikk så fandens meget at gøre med killls. Mere Contribution Points eller sådan noget pjat...
-
Ja tror jeg også. Var med i raid hvor jeg fik en 150 kills, men gav intet. Efterfølgende klarede det solo eller taget en kammerat med.
-
ja det er pointene der gælder, for jo flere der er i et raid jo flere skal pointene deles ud på... hvis man solo'er så får man point efter hvor meget skade man har givet til dem...
jeg har 401 HK
og er rank 1 -
Jeg har godt 600 HKs og er Rank 3
-
382 kills
Rank 4 (Master Sergeant)
-
Jeg har 872 Honnorkills (alle solo kills jeg raider ikke) og er rank 7...
Fed7haS
-
har lige under 1k og er first Sergeant, jeg gider ikke alt det pis i TM.... men glæder mig til BG =) det tror jeg sku bliver sjovt.
-
Jeg er " Master Sergant " har cirka 270hp's.
-
Rank 6 (Stone Guard) på min Rogue, har ikke spillet den vanvittigt meget, har haft for travlt på min lowbie Gnome Mage på Bloodscalp (som nu er rank 2 som level 36! \o/).
-
Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
ja det er pointene der gælder, for jo flere der er i et raid jo flere skal pointene deles ud på... hvis man solo'er så får man point efter hvor meget skade man har givet til dem...Hvis man raider får man langt flere kills, men som du siger tæller kills ikke det store (lidt betyder de dog). Du har dog ikke ret i at man ikke får points alt efter hvor meget skade min giver når man er i raid - det gør man skam. Desuden giver det at raide jo en masse andre fordele (hvis de andre medlemmer kan finde ud af det).
1184 kills og 2348 honor points her.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?95640 -
Oprindeligt indlæg af Ramsbams
Hvis man raider får man langt flere kills, men som du siger tæller kills ikke det store (lidt betyder de dog). Du har dog ikke ret i at man ikke får points alt efter hvor meget skade min giver når man er i raid - det gør man skam. Desuden giver det at raide jo en masse andre fordele (hvis de andre medlemmer kan finde ud af det).
1184 kills og 2348 honor points her.
http://wow.allakhazam.com/profile.html?95640hvis du lige læser efter en ekstra gang, så skriver jeg desto mere skade man giver i SOLO... raid der bliver pointene delt lige meget hvad
-
Hvor mange pount skal man egentlig havde for den første rnak Scout/Private nogen der ved det...? Og hvis de evd de andre med?
for da horde!
-
har 1717 HK 2DH
er rank 3 har været rank 4 men har spillet guild wars og test server
-
Jeg har pt. Ca 300 kills. er Corporal. (rank 2) har ca. 2800 Cp. Standing nr. 116. Men der skal tages højde for en del factorer, når der skal regnes Ranks ud. (dette sker onsdag, ved genstart af Server) Hvis jeg tager del i et kill af en lvl 60 horde, som lvl 53, får jeg flere Cp end hvis jeg smasker en lvl 50. Jo mere skade jeg giver, jo mere bidrager jeg....Derfor flere Cp. Healer jeg under battle modtager jeg oxo Cp. generalt siges det at alt der bidrager til kills...Det værer sig skade, healing, Devine intervention, osv tæller i udregningen af dine Cp. Det vil sig at du kan værer i et Raid party. Sætte dig på din flade og glo, og lade kills tikke ind på kontoen. Du for en masse kills, men nada Cp. pas på ikke at bliver nakket at en deres vagter. (npc) Det giver et 10% durability lose på dit gear...
Horden skal ned med nakken...Derfor.... KOM IGANG med at Pvpén den.....Det giver på sigt det fede gear, og dermed et overtag..... Lad dem mærke stålet....Og "dont go into the light"...
Cu u all around.... Happy hunting.
-
3k kills
rank 8(legionnaire) -
0 kills
0cpKan ikke se meget grund til det lige pt sådan som spillet er bygget op.
At raide giver også adgang til det fede udstyr
Så de der små ting man kan få adgang til af sin officer npc kan jeg ikke se meget ide i.
Men sådan er vi så forskellige